יום שישי, 17.05.2024 שעה 08:50

ג'וקוביץ' וציציפאס עלו בקלות, פלישקובה הודחה

רולאן גארוס: הסרבי דרס את בראנקיס בדרך לסיבוב השלישי, היווני הביס את קוובאס, שפובלוב הודח. בנשים: המדורגת 2 עפה, קנין, קביטובה ומוגורוסה עלו

|
נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)

הסיבוב השני ברולאן גארוס הגיע היום (חמישי) לסיומו וכמה משחקים מסקרנים במיוחד התקיימו. המדורג ראשון בעולם נובאק ג’וקוביץ’ גבר בקלות מרשימה על ריקרדאס בראנקיס הליטאי המדורג 66 בעולם עם 1:6, 2:6 ו-2:6 קליל בתוך שעה ו-23 דקות ועלה לשלב 32 האחרונים, שם הוא יפגוש את דניאל גלאן הקולומביאני, שהפתיע את טניס סאנדגרן עם 2:6, 2:6 ו-3:6 מוחץ.

גם המדורג 5 סטפנוס ציציפאס היווני עלה בקלות לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:6, 4:6 ו-2:6 על פאבלו קוובאס מאורוגוואי והוא יפגוש את אליאש בדנה הסלובני המדורג 56 בעולם, שגבר על הסרבי ניקולה מילוייביץ’.

המדורג 6 רוברטו באוטיסטה אגוט לא ריחם על אטילה באלאז’ ההונגרי, דרס 3:6, 1:6 ו-2:6 ויפגוש בסיבוב השלישי לדרבי ספרדי את פבלו קרניו בוסטה המדורג 17 בטורניר, שמחץ 3:6, 2:6 ו-1:6 את גווידו פלה הארגנטינאי. קארן חצ’אנוב הרוסי המדורג 15 בטורניר גבר 1:6, (4)7:6, 6:7(7) ו-6:7(2) בתום דו קרב מותח על יירי וסלי הצ’כי ויפגוש בסיבוב הבא את המדורג 20 בטורניר כריסטיאן גארין.  

קארן חצ'אנוב (רויטרס)קארן חצ'אנוב (רויטרס)

הפתעה גדולה נרשמה כאשר דניס שפובלוב הקנדי שנולד בישראל, המדורג 11 בעולם ו-9 בטורניר, נכנע בתום דרמה גדולה לרוברטו קרבאייס באנה המדורג 101 בעולם, אחרי 7:5, 6:7(5), 6:3, 3:6 ו-8:6 מאכזב אחרי למעלה מחמש שעות של משחק. הספרדי המפתיע יפגוש בסיבוב הבא את גריגור דימיטרוב הבולגרי המדורג 18 בטורניר, שעלה לשלב הבא עם 4:6, 6:7(5) ו-1:6 על אנדריי מרטין הסלובקי.

מתאו ברטיני המדורג 7 בטורניר גבר בארבע מערכות על ג’ורג’ האריס, 4:6, 6:4, 2:6 ו-3:6. הוא יפגוש בסיבוב הבא את דניאל אלטמאייר המפתיע, שעלה מהמוקדמות וניצח בדרבי גרמני את יאן-לנארד שטרוף המדורג 30 בטורניר. מרטון פוצ’וביץ’ ההונגרי שגבר על דניל מדבדב בסיבוב הראשון המשיך ביכולת הנהדרת והדיח גם את אלברט ראמוס ויניולאס ב-3 מערכות, והוא יפגוש בסיבוב הבא לא מדורג נוסף, טיאגו מונטיירו הברזילאי. 

דניס שפובלוב (רויטרס)דניס שפובלוב (רויטרס)

אנדריי רובלב, המדורג 13 בטורניר, גבר בארבע מערכות על אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה (70 בעולם), 5:7, 1:6, 6:3 ו-1:6 ויפגוש בסיבוב הבא את קווין אנדרסון המתקאמבק, שניצח את דושאן לאיוביץ’ אחרי 5 מערכות מתישות.

פלישקובה הודחה, קנין, קביטובה ומוגורוסה עלו

בטורניר הנשים, הטניסאית הבכירה בחצי התחתון של ההגרלה, קרולינה פלישקובה שדורגה 2 בטורניר, הודחה על-ידי ילנה אוסטפנקו, שרשמה 4:6 ו-2:6 קליל עם משחק איכותי ולא פחות מ-27 ווינרים. בעוד הלטבית תפגוש בסיבוב הבא את פאולה באדוסה הספרדייה, שבעצמה הפתיעה את סלואן סטיבנס המדורגת 29 בטורניר עם 4:6, 6:4 ו-2:6, ההדחה של הצ’כית הבכירה הותירה את הבמה למדורגות גבוה סופיה קנין, פטרה קביטובה, ארינה סבאלנקה וגרביניה מוגורוסה, שעשו כולן את העבודה.

קנין האמריקאית המדורגת 4 בטורניר, שכבר זכתה השנה באליפות אוסטרליה הפתוחה, עלתה לסיבוב השלישי אחרי 6:3, 3:6 ו-2:6 על אנה בוגדאן הרומנייה בתום שעה ו-51 דקות ותפגוש בסיבוב הבא רומנייה נוספת, אירינה בארה, שעלתה מהמוקדמות. קביטובה הצ’כית המנוסה שכעת מדורגת במקום ה-11 בעולם ו-7 בטורניר, עשתה את המוטל עליה בדרך לסיבוב הבא עם 3:6 ו-3:6 מרשים על האיטלקייה יסמין פאוליני והיא תתמודד מול ליילה אנני פרננדז הקנדית בסיבוב הבא.

סופיה קנין (רויטרס)סופיה קנין (רויטרס)

סבאלנקה מבלארוס, המדורגת 8 בטורניר, גברה על דריה קסאטקינה הרוסייה 6:7 ו-0:6 ותפגוש בסיבוב הבא את אונס ג’אבור הטוניסאית המדורגת 30י בטורניר. מוגורוסה הספרדייה המדורגת 11 בטורניר הראתה הרבה ביטחון ב-3:6 ו-2:6 על כריסטינה פלישקובה, אחותה של קרולינה, ותפגוש בסיבוב השלישי את דניאל קולינס האמריקאית.

עוד עלתה לסיבוב השלישי פטרה מרטיץ’ הקרואטיתנ המדורגת 13, שגברה על ורוניקה קודרמטובה 7:6, 5:7 ו-3:6 ותשחק מול לאורה זיגמונד, שגברה בדרבי גרמני על יוליה גורגס. קלרה בורל המקומית שנכנסה לטורניר עם וויילד-קארד ובינתיים עושה חיל ניצחה את קאיה יובאן ותפגוש את וז’אנג שוואי הסינית, שהדיחה צרפתייה אחרת, אליזה קורנה. צרפתייה לא מדורגת נוספת, פיונה פרו, הדיחה את המדורגת 14 בטורניר אלנה ריבקינה ותתמודד בסיבוב הבא מול הרומנייה פטריצ’יה מריה טיג.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */