יום רביעי, 15.05.2024 שעה 22:21

הספונסר שימשיך לתמוך בטניס כיסאות הגלגלים

שנה שלישית ברציפות - בנק BNP Paribas, נותן החסות הראשי של אליפות צרפת, ימשיך לאמץ את הפרויקט הישראלי: "אוכלוסייה מרגשת, אנו שמחים להיות חלק"

|
פעילות טניס כסאות הגלגלים לילדים בעכו (צילום: אלעד רוט)
פעילות טניס כסאות הגלגלים לילדים בעכו (צילום: אלעד רוט)

בנק BNP Paribas, נותן החסות הראשי של אליפות צרפת הפתוחה מזה עשרות שנים, הודיע עם פתיחתם של משחקי הרולאן גרוס 2020 כי חרף משבר הקורונה העולמי הוא ימשיך ויאמץ זו השנה השלישית ברציפות את הפרויקט המיוחד בישראל להנגשת משחק הטניס לצעירים בעלי מוגבלויות. הפרויקט מתקיים בשיתוף פעולה של הבנק עם מרכזי הטניס והחינוך בישראל ועמותת "בית הגלגלים".

מזה עשרות שנים הבנק הינו נותן החסות הראשי של אליפות צרפת הפתוחה בטניס, שהיא אחת מארבע תחרויות הגארנד סלאם החשובות בסבב העולמי. פתיחת האליפות השנה נדחתה מספר פעמים בגלל מגפת הקורונה ותימשך עד ה-11 באוקטובר 2020.

הבנק החל את תמיכתו בישראל בתכנית הטניס לילדים בעלי מוגבלויות בשנת 2018. מאז מתקיימת התכנית במרכזי הטניס והחינוך בעכו בין חודשים ספטמבר-יוני, במקביל לשנת הלימודים, עבור ילדים וצעירים מאזור הצפון בגילאי 10-21, המתמודדים עם מוגבלות פיזית (C.P בדרגות שונות וניוון שרירים). ילדים ובני נוער אלה משתייכים לכל המגזרים - יהודים, נוצרים, דרוזים ומוסלמים,  בנות ובנים גם יחד.

מרכזי הטניס והחינוך עכו. צילום: מרכזי הטניס והחינוך בישראל (אלעד רוט)מרכזי הטניס והחינוך עכו. צילום: מרכזי הטניס והחינוך בישראל (אלעד רוט)

הגעתם לאימוני הטניס תתאפשר הודות למערך הסעות מורכב, המותאם לכל ילד ממקום מגוריו. במרכז בעכו הם יתאמנו אחת לשבוע במשך שלוש שעות. האימון השבועי ישלב בין לימוד משחק הטניס לבין הסברים על הרגלי תזונה נכונים, תרגולי תנועה ומתן דגש לערכי ההתמדה, האחריות והמחויבות. כל זאת, בעזרת כיסאות גלגלים מיוחדים למשחק טניס ולפי תכנית המותאמת לצורכיהם, בהדרכת מאמנים צמודים, שהוכשרו לפעילות עם אוכלוסייה מיוחדת זו.

בנוסף, הצוות יכלול מאמן כושר אשר מלווה את המשתתפים, רכזי תכנית מטעם עמותת "בית הגלגלים" ולפחות 10 מתנדבים, שתפקידם ללוות פיזית את החניכים והחניכות ולשמש צוות מסייע לצוות המקצועי המוביל. בשל מגבלות הקורונה וקשיי הניידות של הילדים והנוער, לא תתקיימנה השנה תחרויות בינלאומיות או ארציות בתחום הטניס לנכים, אולם עדיין מתכונים להם אירועי שיא. מבין אלה: תחרויות מקומיות בין הקבוצות, השתתפותם של מאמני טניס וכושר מובילים בארץ באימונים השבועיים ואימון משותף עם נבחרת הטניס של הטכניון בחיפה, כולל סיור ואירוח במוסד האקדמי.

אורלה ללוש, נציגת BNP Paribas בישראל: "אנו רואים בתמיכה בטניס כיסאות הגלגלים בישראל אפשרות לתמוך באוכלוסייה ייחודית ומרגשת. אוכלוסייה אשר מראה את האפשרות להתגבר בכוח הרצון וברוח הספורט על מגבלות גופניות. תמיכה זו משתלבת במדיניות הגלובלית של הבנק לאחריות תאגידית, למעורבות חברתית ולקידום ספורט הטניס בעולם. אנו שמחים שיחד עם שותפינו לדרך ניתנה לנו ההזדמנות להמשיך ולהיות חלק מתהליך הפיתוח של ספורט הטניס לילדים ולנוער בעלי מוגבלויות בישראל, על אחת כמה וכמה בימים מאתגרים אלו".

שוקי רחמן ואלעד רוט, האחראים מטעם מרכזי הטניס והחינוך בישראל על טניס כיסאות הגלגלים: "תכנית מיוחדת זו היא דוגמה נוספת לחזון של מרכזי הטניס והחינוך בישראל, שחרטו על דגלם את קידומם של הילדים ובני הנוער בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בארץ, דרך משחק החיים - הטניס, מבלי להתפשר גם על העצמתם של צעירים בעלי צרכים מיוחדים. אנו מודים ל BNP Paribas על החלטתו לתמוך בתכנית גם במהלך משבר הקורונה. השמירה על רצף התכנית היא תעודת כבוד לכל השותפים במחויבותם החברתית עבור בעלי המוגבלויות, שאין לנו ספק כי  בתקופה מורכבת זו הם זקוקים לעזרתנו הכי הרבה".

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */