יום שלישי, 30.04.2024 שעה 14:30
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6420-5232עירוני ק"ש1
6239-5832בני יהודה2
6029-5132עירוני טבריה3
5335-5432הפועל נוף הגליל4
5047-6232מכבי יפו5
4853-6032הפועל ניר רמה"ש6
4548-3732מכבי הרצליה7
4238-3932הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4542-4632הפועל עכו1
3837-4132הפועל ר"ג2
3745-3332מ.ס כפר קאסם3
3655-4032סקציה נס ציונה4
3543-3232הפועל כפ"ס5
3543-2832הפועל ראשל"צ6
3053-3632הפועל עפולה7
1771-2932איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי הרצליה
  • חמישי, 02/05, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 03/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני טבריה
  • שישי, 03/05, 16:00
  • בני יהודה
  • מכבי יפו
  • שישי, 03/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 03/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 03/05, 16:00
  • הפועל עכו
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 03/05, 16:00
  • הפועל עפולה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 03/05, 16:00
  • הפועל כפ"ס

זדה: אלו השחקנים שארצה לעבור איתם את הדרך

מאמן רמה"ש החמיא לשחקניו לקראת קרב הקצוות ב-19:45 מול כפר שלם: "כשהפצועים יחזרו, נתחזק". רעננה מחפשת ניצחון ראשון ע"ח בית"ר ת"א/בת ים

|
שחקני רמת השרון חוגגים עם עומרי שקל (נעם מורנו)
שחקני רמת השרון חוגגים עם עומרי שקל (נעם מורנו)

המחזור השני בליגה הלאומית יושלם הערב (שני, 19:45) כשנותרו עוד שני משחקים שנדחו עקב מגפת הקורונה שפקדה את הליגה. מוליכת הטבלה הפועל רמת השרון תארח לקרב קצוות מרתק את העולה החדשה מכפר שלם ובית”ר ת”א/בת ים תפגוש את הפועל רעננה שפתחה את העונה בצורה פושרת ורוצה להשיג ניצחון בכורה.

הפועל רמה”ש – הפועל כפר שלם (גרונדמן)

החבורה הלוהטת של ליאור זדה ממוקמת במקום הראשון בליגה אחרי שניצחה את כל שלושת משחקיה העונה. במחזור החולף הקבוצה מהשרון בהחלט הצהירה כוונות להמשך העונה עם ניצחון 0:1 גדול על נוף הגליל בקרב על המקום הראשון. המארחת סובלת ממכת פציעות לקראת ההתמודדות אחרי שבן בנימין שבר את הרגל, דניאל סולומון קרע את השריר, עידן רטה סובל מנקע ואביאל בן חמו קרע גם הוא את השריר. ארבעתם כמובן ייעדרו. מנגד, העולה החדשה מכפר שלם קיוותה לפתוח בצורה טובה את העונה, אחרי שעבדה קשה במהלך הקיץ כדי לבנות סגל טוב אך עד כה היא נראית רע מאוד. קבוצתו של עומר פרץ הפסידה בשני המשחקים היחידים ששיחקה עד כה וממוקמת אחרונה בטבלה כשהיא עדיין מחפשת שער ליגה ראשון.

מייקל אולהה במדי כפר שלם. ינסה לכבוש שער בכורה בליגה (שחר גרוס)מייקל אולהה במדי כפר שלם. ינסה לכבוש שער בכורה בליגה (שחר גרוס)

מאמן הפועל רמה”ש, ליאור זדה, אמר לקראת המפגש: "אין לנו הרבה זמן להתכונן למשחק הזה. שיחקנו בחמישי, התאוששנו בשישי, עכשיו יש חג ואימון אחד בלבד לקראת המשחק. אילוצי הזמן והעומס לא אידאלים אבל זה קורה לאורך העונה לא מעט פעמים. כפר שלם אומנם הפסידה פעמיים אבל כולנו מעריכים אותם ואת סגנון המשחק שלהם שיביא להם בהמשך המון נקודות. נקווה שנגיע למשחק בסגנון אחר לחלוטין מחמישי האחרון. ההכנה שלנו לא הייתה אידאלית השנה ועברנו קיץ לא פשוט יחד עם ההנהלה כדי להעמיד קבוצה טובה. פתחנו טוב דרך טקטיקה ולב ענק של השחקנים ובהמשך גם נשחק ונזיז את הכדור כמו שאנחנו רוצים. כרגע עובדים קשה יותר בשביל התוצאה עצמה”.

“השחקנים לא מפתיעים אותי ואני מאוד מעריך את התגובה שלהם לפתיחת עונה לא קלה עבורנו עם המון פציעות משמעותיות. אני מאוד אוהב את הסגל הקיים ומשוכנע שהפצועים יחזרו נהיה חזקים הרבה יותר וגם נשחק כדורגל טוב אבל לגמרי שום דבר לא יזיז אותנו מהמטרה הקרובה בלבד ולא דיבורים רחוקים וחסרי משמעות כרגע שקשורים לחודשי אפריל ומאי. המטרה שלנו זה להשתפר ולהתמקד במשחק הקרוב. יש לנו מספיק שעות לאומית כדי להבין שהליגה הזאת עוד תייצר לנו המון מהפכים ושאלות בסגנון אחר, אך מצד שני, בכל שלב ובכל אתגר אלו השחקנים שהייתי רוצה לעבור איתם את הדרך הארוכה הזאת. גם בקדנציה הקודמת שלי היה לי כיף ברמה"ש וידעתי שאחזור לבית החם הזה. אני נהנה מאוד בעיקר מהיום יום בעבודה כאן והאנשים במועדון ומסביב מאוד מחבקים ומאמינים בדרך אך מצד שני כולנו כאן כל כך בפרופורציות עם ניסיון בליגה  ומבינים שצריך ליהנות מנקודת הפתיחה אבל שדרך ארוכה עם המון אתגרים עוד לפנינו".

ליאור זדה (נעם מורנו)ליאור זדה (נעם מורנו)

קפטן רמה”ש אור אוסטוינד, אמר ל-ONE לקראת המשחק: “אנחנו מגיעים מהמקום הראשון. מרגישים טוב, משחקים טוב ויש אוירה באמת טובה בקבוצה. הצוות השנה בא חדור מטרה לעשות קבוצה שעובדת, לוחצת ומשחקת כדורגל יפה. אנחנו השחקנים דואגים למלא אחר ההוראות ולעשות אוירה טובה בחדר ההלבשה – זה מתכון מנצח. יצאנו לחג עם ניצחון חשוב על נוף הגליל ונקווה להמשיך לחייך גם אחרי כפר שלם. לא פשוט כל הסיפור הזה עם המצב של הקורונה אך אנו שמחים שהכדורגל ממשיך ונבוא לעשות את העבודה”.

על השאיפות של הקבוצה: “עוד מוקדם לדבר על ליגת על וכל הססמאות אבל אין ספק שאנחנו מרגישים ביטחון ויודעים שהקבוצה חזקה, אך קודם כל אנחנו רוצים להתברג בפלייאוף העליון ומשם נתקדם הלאה. אני חושב שבשנה שעברה גם היה סגל מצוין אבל היו דברים קטנים שלא התחברו מה שבינתיים השנה מתחבר מצוין. להוסיף לזה את החיבור של הצוות לשחקנים וזה לדעתי השוני משאר הקבוצות”.

אור אוסטוינד עם הכדור (שחר גרוס)אור אוסטוינד עם הכדור (שחר גרוס)

מאמן כפר שלם, עומר פרץ, אמר לקראת ההתמודדות: “ההכנה למשחק היא קצרה יותר מהרגיל בגלל המשחק האחרון נגד אחי נצרת שהיה ביום חמישי. בכל אופן, אנחנו מתכוננים למשחק בצורה טובה מאוד ויודעים שכל משחק הוא שונה וקשה בליגה. למרות שני ההפסדים שספגנו אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ומוכשרת. כמובן שנצטרך להשתפר ומהר מבחינת ספיגת השערים ומבחינת הכיבושים ואני בטוח שנראה את זה בקרוב מכיוון שאנחנו מגיעים להרבה מצבים כל משחק”.

השאיפות של הקבוצה העונה: “אנחנו שואפים קודם כל להתחיל לייצר נקודות. הליגה תהיה צפופה כמו בכל שנה ונצטרך לראות תוך כדי תנועה לאן פנינו מועדות”.

עומר פרץ (משה חרמון)עומר פרץ (משה חרמון)

בית”ר ת”א/בת ים – הפועל רעננה (נס ציונה)

המארחת פתחה את העונה עם תיקו, ניצחון והפסד כשהיא ממוקמת במקום השמיני בטבלה ומקווה לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה. מנגד, רעננה פתחה את העונה לא טוב עם שתי תוצאות תיקו והפסד אחד כשהיא נמצאת רק מקום אחד מעל לקו האדום. החבורה של גל כהן יודעת שהיא חייבת להתחיל לעלות הילוך אם היא רוצה לחזור בסוף העונה לליגה הבכירה.

שחקני רעננה חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני רעננה חוגגים (חגי מיכאלי)

מאמן הפועל רעננה, גל כהן, סיפר לקראת המשחק: "יוצאים למשחק שלישי בשבוע ימים וצריך לדעת לעשות את ההתאמות מבחינת רוטציה וסגנון משחק. סיימנו את שני המשחקים האחרונים בתחושת פספוס. שלטנו, היינו דומיננטיים, הגענו להמון מצבים כולל פנדל בדקה ה-95 מול ראשל"צ ולא ניצחנו. העובדה שבשני המשחקים האחרונים השוערים של הקבוצה היריבה היו המצטיינים במשחק זה אומר הרבה. אנחנו יודעים שהניצחון הראשון יבוא אם נמשיך בדרך ובגישה שהייתה לנו בשני המשחקים האחרונים. מצפה לנו משחק חוץ מול קבוצה מאוד מוכשרת, עם שחקנים יצירתיים שבאה לשחק כדורגל. אנחנו בטוחים שאם נגיע באותה גישה שבאנו נגד ראשל"צ ועפולה אז גם חוסר המזל שיש לנו יסתיים. עם קצת יותר חדות ויכולת אישית בחלק הקדמי אנחנו נצליח לצאת עם שלוש נקודות”.

גל כהן (חגי מיכאלי)גל כהן (חגי מיכאלי)

מאמן בית”ר ת”א/בת ים, עמיר נוסבאום, אמר לקראת המשחק: “אחרי שני משחקי חוץ אנחנו חוזרים לארח בבית שלנו וזה נותן תחושה טובה. רעננה ללא ספק בנתה קבוצה מצוינת, עם סגל מהטובים בליגה והיא ללא ספק תדבר חזק למעלה השנה. יחד עם זאת, אנחנו מרגישים ממשחק למשחק שיש לנו קבוצה טובה עם הרבה איכויות ולכן בכל משחק ובכל מגרש אנחנו שואפים לנצח ולהתקדם ברמה האישית והקבוצתית”.

עמיר נוסבאום (שחר גרוס)עמיר נוסבאום (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהציל כדור כמו היגיטה וזוכה למחמאות בעולם
הציל כדור כמו היגיטה וזוכה למחמאות בעולם
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */