יום שני, 06.05.2024 שעה 17:03

זוהר: מה הקשר בין אורן חסון לכדורגל?

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם שחקן העבר של נבחרת ישראל על מצב ההתאחדות לכדורגל. התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה ורדיו ירושלים

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM). בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית התמקדנו בשאלה החשובה האם וילי רוטנשטיינר יישאר מאמן בנבחרת ישראל. כמו כן, דיברנו על התוצאות של הנבחרת בליגת האומות ותוצאות הנבחרת הצעירה והתכוננו לחזרה של ליגת העל ובנוסף, דיברנו על מספר נושאים בוערים נוספים.

“ברק אברמוב יצטרך לנסות ולהוכיח את חפותו בבית המשפט”

שוחחנו עם אלי סניור, כתב הפלילים של אתר ynet על החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד בעלי בני יהודה ברק אברמוב בסעיפי מרמה, הלבנת הון ורישום כוזב.

ערב טוב אלי, מה אתה יכול לספר לנו על ברק אברמוב?
“הפרקליטות מחליטה להעמיד את ברק אברמוב לדין בסעיפים של מרמה לאחר שזכה במכרזים למזנונים באצטדיון טדי, בארנה ובספארי, אבל לא הוא נהנה מהכסף והמשטרה חושדת שאברמוב היה איש קש או ‘קוף’ של אותם עבריינים וניגש למכרזים בשבילם וזכה במכרזים. הוא לא אמר שהוא מפחד והוא אמר שהוא לא הסתבך עם אף אחד. גם החוקרים ששאלו אותו אם הוא מפחד או חייב למישהו משהו הוא אמר שלא. אני לא מכיר את חייו האישיים, הפרקליטות הודיעה שהיא מעמידה אותו לדין בכפוף לשימוע”.

ברק אברמוב (רדאד ג'בארה)ברק אברמוב (רדאד ג'בארה)

מה לדעתך יקרה בסוף?
“ההערכה שלי היא שהוא יצטרך להוכיח את חפותו בבית המשפט, לדעתי זה לא דבר שיסתיים במהלך השימוע. ברק אברמוב טען שהוא לא ידע ושגנבו אותו מאחורי הגב ואת הטענה הזו הוא יצטרך להוכיח. המשטרה טוענת שמלכתחילה לא הייתה צריכה להיות שותפות כזו”.

זוהר: חסון יכול להיות מנהל איכילוב? הוא רופא? אז למה בהתאחדות זה בסדר?

שוחחנו עם שחקן נבחרת ישראל לשעבר, איציק זוהר, על מצבן של נבחרות ישראל השונות וכמו כן, על מאזן הכוחות בהתאחדות לכדורגל, יו”ר ההתאחדות אורן חסון, העסקנות וקבלת ההחלטות בכדורגל הישראלי.

איציק, למה לדעתך הכדורגל הישראלי נראה ככה?
”כשמקבלי ההחלטות לא ספגו בחיים שלהם כדורגל ככה הדברים ייראו, הכל קומבינה על קומבינה על קומבינה, הביאו מנהל מקצועי משום מקום וככה זה נראה. מה הקשר בין אורן חסון לכדורגל? שיהיה כבר מישהו מעולם הכדורגל. שטרן חלובה עדיין מושך בחוטים”.

איציק זוהר (נעם מורנו)איציק זוהר (נעם מורנו)

למה לדעתך זה קורה?
”שינו זוארץ היה יו”ר התאחדות, כסף לא חסר לו והוא הגיע מלא בכוונות טובות, אבל ברגע שהוא ראה שהוא לא יכול להשפיע הוא אמר ‘תודה רבה, אני לא צריך את זה יותר’ והלך הביתה, הוא הבין מהר מדי שהוא לא יכול להשפיע”.

שינו זוארץ (רדאד ג'בארה)שינו זוארץ (רדאד ג'בארה)

מה צריך לעשות?
”צריכים להפריד את ההתאחדות לכדורגל ולנתק אותה מהעסקנות שמסביב, מה צריך פוליטיקה בכדורגל? ועדת איתור, ועדת אלתור, מה צריך את זה? צריך אנשי מקצוע לכל דבר. אתה יכול לקחת את אורן חסון להיות מנהל איכילוב? הוא רופא? אז מה שונה פה? צריכים לקחת את השיטה הספרדית, לא סתם הם היו אלופי עולם בכדורגל ובכדורסל, צריך לקחת אנשי מקצוע שמבינים דבר או שניים ולתת להם להוביל את זה. אני הייתי מחזיר את אבי לוזון להיות יו”ר ההתאחדות”.

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

ברזל: יש לניר לוין חוזה עד נובמבר, כשנגיע לשם נחליט מה לעשות

שוחחנו עם ראש מערך ההסברה בהתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, על ההפסדים המשפילים שספגה הנבחרת הצעירה של ניר לוין במסגרת מוקדמות היורו עד גיל 21, 3:1 לאיי פארו ו-2:1 לקזחסטן.

למה ניר לוין עובר במשך חמש שנים מתפקיד לתפקיד? ולא ממש הולך לו, היה שבוע בזיוני עם הפסדים לנבחרות בושה וחרפה, שיחקנו נגד קונוסים והפסדנו
”לניר לוין יש חוזה עד נובמבר 2020, עד גמר הקמפיין הזה. כשנגיע לנובמבר נחליט מה לעשות. לניר היה חוזה ל-4 שנים כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות וכשווילי רוטנשטיינר הגיע ניר לוין עבר לעמדת מאמן הנבחרת הצעירה”.

ניר לוין (רדאד ג'בארה)ניר לוין (רדאד ג'בארה)

הרצוג יכל להישאר ורוטנשטיינר עשה לו תרגיל, כולם רצו שהוא יילך ובסוף הוא מאמן נבחרת וככה זה נראה גם עם ניר לוין, ארבע שנים ואין הישגים
”המטרה של הנבחרת הצעירה היא להצליח ולהגיע לטורנירי הגמר, אבל בראש ובראשונה לפתח שחקנים לנבחרת הבוגרת. החוזה של ניר היה מראש חוזה של ארבע שנים. השבוע האחרון היה שבוע מזעזע, אין ספק. אייל ברקוביץ’ מעביר הרבה פעמים ביקורת על בעלים שמפטרים מאמן, אז גם כאן אין טעם כרגע להגיד לניר לוין שיילך הביתה כשהוא מסיים חוזה עוד חודשיים. ניר עובד חרוץ מאוד”. 

אבל אתם לא רוצים לראות גם הישגים? לא מרגישים שיש צורך בזעזוע?
”בוודאי שאנחנו רוצים לראות גם תוצאות, יש שתי מטרות לנבחרת הצעירה, שוב, לפתח שחקנים לנבחרת הבוגרת וכמו כן להגיע להישגים. יש לנו סבלנות בהתאחדות לכדורגל”.

אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */