יום ראשון, 05.05.2024 שעה 10:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

גיא חיימוב הודיע על פרישה: תודה לך כדורגל

עם שתי אליפויות בהפועל ב"ש ועוד גביע המדינה עם ק"ש, השוער (34) שנפצע בכתפו בעונה שעברה החליט לפרוש: "אני נפרד עם חיוך והוקרת תודה עמוקה"

|
חיימוב. קריירה עשירה (נעם מורנו)
חיימוב. קריירה עשירה (נעם מורנו)

השוער גיא חיימוב פרש ממשחק פעיל. מי ששיחק בקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, ביניהן מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, החליט לתלות את הנעליים היום (רביעי) בגיל 34.

הערב (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) מכבי חיפה תשחק מול ז’לזניצ’אר במוקדמות ליגת האלופות.

בפוסט מפורט ברשתות החברתיות כתב את הודעת הפרישה שלו: “היום הוא יום מיוחד בשבילי חודש אלול , חודש הרחמים והסליחות - חודש בו משתדלים לעשות חשבון נפש. עבורי, החודש הזה, בשנה זו, הוא הזמן לסיים את המסע שלי בכדורגל שהתחיל לפני 28 שנה. אני בוחר היום לתלות את הכפפות, לאפסן את הנעליים, ולהיות שלם ומלא תודה על המזל הגדול שהיה לי”.

“אני מודה לשם יתברך שהיה לצידי בכל רגע ורגע באותם השנים, במאות אם לא אלפי רגעים מורכבים וכמובן שזיכה אותי להיות אחד מתוך אלפי ילדים שמתחילים לשחק כדורגל ומצליחים להגשים את החלום שלהם להיות שחקן ולי גיא הקטן שהתחיל אי שם לשחק במכבי ת״א, היתה הזכות והגשמתי אותה. אני מרגיש סיפוק רב, גאווה והגשמה עצמית וגם אסיר תודה על כל רגע ורגע. עשיתי דרך שהיו בה עליות וירידות, כישלונות שחישלו אותי, פציעות שחיזקו וביגרו אותי, תארים והצלחות שגרמו לי סיפוק ואושר עילאי, שיאים לצד ישיבה על הספסל, דרך בה היו מכבי ת״א , הפועל כפר סבא, הכח ר״ג , קריית שמונה, ‏AEK LARNACA, הפועל ב״ש ומכבי חיפה, אירופה, נבחרת, שלב הבתים בכמה קבוצות ומכל אלה למדתי”.

זוכרים את זה? כך הוצג חיימוב בחיפה

“אני יודע שלומר פשוט ׳תודה׳ זה לא מספיק על מנת להביע הכרת התודה שלי כלפי כל מי שהיה איתי מגיל 6 על הדשא בקריית שלום ועד היום. אנקדוטה קטנה ששורה אוברוב האגדי אמר לי בתחילת הדרך. ״הדבר החשוב ביותר הוא הדרך שלך , תלך בדרך שלך ואל תסטה ממנה לא משנה מה יגידו, והאנשים שמלווים אותך יהיו לצידך תמיד”.בלי צל של ספק הדרך והיעדים היו מדהימים. אני מרגיש סיפוק רב, גאווה והגשמת עצמית וגם אסיר תודה על כל רגע ורגע. הכדורגל נתן לי לחיות חיים מלאי ריגוש ואדרנלין, להגיע לרמות עליהן חלמתי בלילה בלי שאף אחד שמע בלי שאף אחד ראה”.

“רוצה להודות למאמנים, לחברים בחדר הלבשה שגרמו לי להרגיש חשוב ומוערך, זה היה כבוד עבורי לשחק ליד כל אחד ואחד מכם, לגלעד קצב הסוכן שלי, לפסיכולוג שלי אלעד אשכנזי, לחבריי הקרובים, לספונסרים שלי חברת Nike ופלג ניל (reusch). להוריי שנתנו לי את האפשרות להגשים את חלומותיי וליוו אותי מגיל צעיר לכל מקום”.

גיא חיימוב ומשפחתו (אינסטגרם)גיא חיימוב ומשפחתו (אינסטגרם)

“וכמובן לאישתי סינדי, תודה שלא חשבת פעמיים ותוך ימים היינו עם המזוודות בדלת אל עבר התחנה הבאה, לא ויתרת על הביחד שלנו כמשפחה, על החלומות המשותפים, תמכת והאמנת בי לעיתים יותר ממה שהאמנתי בעצמי עוד בגיל 15 כשהגעת לראות אותי משחק בשבתות בקריית שלום. בלי התמיכה והכוח שלך לא הייתי מצליח. את הכוח שלי. לילדיי עמית ואביגיל שהתמדדו עם כל קשת הרגשות של המקצוע, מעברים ושינויים מניצחון להפסד. עם כל רגשות האשם שפקדו אותי מידי פעם על השינויים הדחופים שעברתם, היום אני אסיר תודה על כל מה שהרווחתם בדרך, הסתגלות, חברות, כישורי חיים, ושבשביל להגשים חלומות צריך להעיז ולשאוף. ומה אני לוקח מכל אלה לחיים שאחרי הכדורגל? את הדברים האלה - העמוקים שיש במשחק. את יצירת הצוות (זה יעזור לי בעתיד בכל תחום בו אבחר) את היכולת לקום מרגעים קשים”.

“אני פרפקציוניסט, כזה שלא עוצר בבינוניות, כזה שפחות ממעולה לא מוכן להיות. וכרגע כל התנאים החיצוניים לא מאפשרים לי. יכולתי להמשיך , למשוך , לנסות, לקחת סיכון. אבל כשהבטתי פנימה הבנתי שהבריאות היא מעל הכל, הבחירה מורכבת אמיצה ומדויקת אני יודע. ‏אני מרגיש שאני יכול להיות הרבה יותר טוב ומצליח בתחומים אחרים שפתוחים ועוד ייפתחו עבורי. יש לי הרבה מה לתת ,ולא רק בעולם הכדורגל. אני נפרד עם חיוך והוקרת תודה כל כך עמוקה. תודה לך כדורגל , לנצח תהיה חלק ממני”.

גיא חיימוב לאחר הניתוח (האתר הרשמי של מכבי חיפה)גיא חיימוב לאחר הניתוח (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

שתי אליפויות בב”ש, גביע בק”ש

השוער גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2003, אך שימש בה בעיקר כשוער מחליף ושיחק במשחקי גביע הטוטו. אחרי השאלות להפועל כפר סבא והכח עמידר רמת גן, בעונת 2010/2011 עבר לעירוני קריית שמונה, איתה זכה בגביע הטוטו, והשתתף בחצי גמר גביע המדינה.

בשל המחיר הגבוה אותו קבעה הוועדה למעמד השחקן ואי הסכמת מכבי תל אביב להתפשר על המחיר הקבוצה ויתרה על רכישתו, וביוני 2011 חתם על חוזה לשחק במכבי תל אביב לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת. 

גיא חיימוב חוגג בב"ש. רגעים היסטוריים (רדאד ג'בארה)גיא חיימוב חוגג בב"ש. רגעים היסטוריים (רדאד ג'בארה)

אחרי עונת השאלה לקפריסין שם שיחק בא.א.ק. לרנקה תחת רן בן שמעון, חזר לעירוני קריית שמונה וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה. ביוני 2016 עבר להפועל באר שבע ולמרות שבחלק מהזמן שימש כשוער מחליף לדודו גורש, הפך בהמשך לשוער הקבוע של ברק בכר והיה חלק משמעותי בשתי האליפויות האחרונות של המועדון.  ב-2018 חתם במכבי חיפה, אך במהלך העונה שעברה איבד את מקומו בהרכב לג’וש כהן בשל פציעה בכתפו ומאז לא חזר לשער של הירוקים.

אסור לפספס
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */