יום ראשון, 19.05.2024 שעה 06:49

"דחיית ליגת הנשים היא זלזול בוטה בשחקניות"

יו"ר ארגון השחקניות, קארין סנדל, בהודעה חריפה להתאחדות: "דורשות להשיב את הליגות, יש כאן אפליה ברורה ומיושנת". ההתאחדות: "נקבע דיון לרביעי"

|
קארין סנדל (חגי מיכאלי)
קארין סנדל (חגי מיכאלי)

ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל יצא היום (שני) בהודעה חריפה נגד ההתאחדות לכדורגל. יו״ר הארגון קארין סנדל: ״מכעיס ומקומם לגלות שההתאחדות לכדורגל מזלזלת בצורה בוטה וכואבת בנו השחקניות. כל הליגות כולל הילדים חזרו לפעילות ואילו הליגות לנשים מושבתות עד ינואר 21״.

עוד נכתב מטעם ארגון השחקנים: “שלוש הליגות לנשים אינן פועלות מחודש פברואר השנה, ועל פי מה שמתברר כעת בכוונת ההתאחדות לכדורגל לחדש את הליגות רק בחודש ינואר 2021, דהיינו כמעט שנה של השבתה. השחקניות פנו אל יו״ר ההתאחדות אורן חסון וטענו בפניו כי ההחלטה בדבר דחיית ליגות הנשים הרשמיות אינה מקובלת בשום אופן. יש בה אפליה ברורה, מיושנת, מזלזלת בספורטאיות, ולא עומדת בקנה אחד עם ערכי השוויון בספורט”. 

קארין סנדל (חגי מיכאלי)קארין סנדל (חגי מיכאלי)

מנכ״ל ארגון השחקנים והשחקניות מושיקו מישאלוף אמר בנושא: ״ארגון השחקנים והשחקניות דורש שהליגה תפתח במועד שנקבע בהתאם לעקרונות השוויון. כל הליגות משוחקות ואין סיבה אמיתית, רצינית, מהותית  למנוע את ליגות הנשים״.

קארין סנדל יו״ר הארגון מסרה בנוסף: ״כל הליגות כולל הילדים חזרו לפעילות, רק שלוש הליגות של כדורגל הנשים נמצאות במצב קיפאון בלתי נתפס. הזלזול של ההתאחדות אינו מקובל עלינו ואנחנו דורשות להשיב את הליגות לפעילות בלי שטיקים ובלי טריקים״.

בהתאחדות לכדורגל הגיבו: ״את ההחלטה על מועדי פתיחת העונה בכלל הליגות קיבלה הנהלת ההתאחדות לכדורגל לנוכח משבר הקורונה והאתגרים האדירים שהביא עמו, המשפיעים באופן עמוק וברור על כלל הענף ועל תחומים שונים בו. הוצע פתרון לליגת הנשים, כמו לגברים (א-ג), שעיקרו תחילת משחקים בחודש אוקטובר והוא בתיאום עם משרדי הבריאות והספורט”.  

אורן חסון (איציק בלניצקי)אורן חסון (איציק בלניצקי)

“כמו כל ליגה, גם לגבי ליגות הנשים, על המורכבויות השונות, דוגמת מספר הזרות (6), מיעוט השחקניות הבוגרות הישראליות ועוד, נערכו בהתאחדות לכדורגל דיונים ארוכים וענייניים במטרה אחת - מציאת המתווה הנכון, האפשרי והמקדם. קבוצות הנשים ביקשו לקיים דיון עם יו״ר ההתאחדות, המנכ״ל והסמנכ״ל ואכן נקבע כזה כבר ליום רביעי הקרוב”.

“בניגוד לנאמר בהודעת ארגון השחקנים, שלא יתאפשר לו לקחת חלק בדיון האמור ואולי זה מקור הכעס וגיבוב טענות השווא, ההתאחדות לכדורגל והיו״ר משקיעים בחודשים האחרונים שעות עבודה גדולות לאין שיעור ביחס לכל תחום אחר עליו אמונה ההתאחדות, והכול מתוך הכרה בחשיבות כדורגל הנשים ומתוך שאיפה לקדם אותו עוד יותר. די להזכיר את הרפורמה שאושרה בהנהלת ההתאחדות וכוללת פרמטרים שמקרבים את כדורגל הנשים לסטנדרטים הקיימים אצל הגברים. ההתאחדות לכדורגל תמשיך בעשייה יתרה לקידום כדורגל הנשים, מתוך אחריות ואמונה בעתיד המבטיח שנכון לו ולנו״.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */