יום שישי, 26.04.2024 שעה 12:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

פרץ: בא להוכיח, החלום הגדול - ספרד או גרמניה

קשר חדרה בראיון בלעדי ל-ONE לקראת המעבר לוולפסברגר האוסטרית: "הגשמתי את החלום הראשון שלי". וגם: שון וייסמן, האקסית מכבי ת"א, חדרה והקשר לאמא

|
אליאל פרץ (מיכה בננו, גרפיקה: קרולינה אריכמן)
אליאל פרץ (מיכה בננו, גרפיקה: קרולינה אריכמן)

רק לפני קצת יותר משנה, ביוני 2019, אליאל פרץ היה אחד ממנודי מכבי תל אביב ונמכר להפועל חדרה. שנה בדיוק לאחר מכן, ביוני 2020, אותו אליאל פרץ הוצג כליגיונר החדש של הכדורגל הישראלי, כשחקנה החדש של וולפסברגר האוסטרית.

רגע לפני שיעלה על המטוס ויצטרף לחבריו החדשים, הקשר שחווה עונה מצוינת מבחינתו במדי חדרה, נפרד מישראל בראיון בלעדי ל-ONE, מדבר על הפספוס של הצהובים איתו, העבודה הקשה, ההכנות למעבר, המשפחה שנשארת בישראל והחלומות העתידיים שעוד נותרו לו להגשים בעודו מבטיח: "זה רק החלום הראשון שהתגשם, מכוון לקריירה אירופאית".

הליגיונר החדש: אליאל פרץ יוצא לאירופה

עם סיום העונה, נפרד הקשר בן ה-23 מהפועל חדרה במדיה שיחק בשנתיים האחרונות והותיר אחריו נעליים גדולות מאוד, שספק אם בקבוצה יצליחו למצוא להן תחליף ראוי, שכן רק בעונה הנוכחית פרץ סיפק 11 שערים בכל המסגרות, מתוכם תשעה בליגה. פרץ סיכם את העונה מדירתו בחולון, אותה יעזוב בקרוב עם עלייתו למטוס לאוסטריה ב-29 ביולי. הוא יחל את האימונים כבר ב-4 באוגוסט ואז באמת תתחיל החוויה האירופית שלו.

אליאל פרץ (מיכה בננו)אליאל פרץ (מיכה בננו)

"זו הייתה באמת עונה קשה אבל מוצלחת״, סיפר אליאל פרץ, והוסיף: ״אני חושב שזה התחיל אי שם במכבי תל אביב כשהייתי מנודה והמשיך עם המעבר לחדרה, שם התחלנו טוב את העונה. אחרי זה הגיעה פציעה של שלושה חודשים שהייתי בחוץ והיה לי קשה לחזור, אחרי תקופה הצלחתי לחזור ואני שמח שגם חזרתי כמו שצריך עם שערים ועזרתי לקבוצה. כמעט העפלנו לפלייאוף עליון, אבל זה לא צלח ואז הגיעה הקורונה שהייתה בכל העולם.

ההתמודדות בתקופה פגרת הקורונה: “זה משהו שהוביל לאי וודאות, סובב את כולנו הסגר הזה, זה לא היה פשוט גם המחשבות על אם יחזור הכדורגל ואם יהיה עם קהל או בלי קהל. זו הייתה תקופה לא פשוטה ולכל זה הגיע גם הפלייאוף התחתון שהיה לא מוצלח מבחינת הקבוצה, אבל בסופו של דבר עמדנו במטרות שלנו, גם קבוצתית וגם מבחינתי ברמה האישית, אז בסך הכל אני מסכם את העונה כטובה ומאתגרת״.

אליאל פרץ (נעם מורנו)אליאל פרץ (נעם מורנו)

סיכום העונה בחדרה: ״הרבה אנשים די זלזלו בנו, אבל את האמת שעברנו עונה מאוד קשה. זה התחיל עם ההגעה של אורי גוטמן, היו שני הפסדים בתחילת הליגה וזה יצר כאוס ואז הגיעו שחקנים משמעותיים עבורנו כמו רועי זיקרי, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל שייצבו את הקבוצה והמשכנו עם משחקים מדהימים. זה המשיך אחרי זה עם הפיטורים של אורי שהיינו מופתעים מזה מאוד כי זה לא משהו שחשבנו בכלל שיקרה ואז באו שלושה הפסדים ותוך כדי אני נפצעתי אז היה זעזוע”.

אורי גוטמן (איציק בלניצקי)אורי גוטמן (איציק בלניצקי)

“שרון מימר הגיע וייצב את הקבוצה, עשה עבודה נהדרת מבחינה הגנתית והביא נקודות ששמו אותנו במקום שהיינו בטוחים בליגה וחלמנו על פלייאוף עליון. היו זרים שנפצעו והלכו, דידייה קוגבנייה שהלך באמצע, ג’ונתן סיסה שנפצע ולוסיו שלא היה בכושר טוב, אז באמת הייתה עונה לא פשוטה. עשינו הישג מדהים, אנשים לא מעריכים אותו עם תקציב מינימום ושחקנים שנפצעו, זה הישג מדהים שנשארנו בליגה בסופו של דבר. שיתפנו צעירים, עשינו פלייאוף תחתון לא הכי טוב, אבל בסך הכל אני חושב שזו הייתה עונה נהדרת״.

שרון מימר (שחר גרוס)שרון מימר (שחר גרוס)

חוסר הוודאות בתקופת הקורונה: ״בשלושה שבועות הראשונים לקחתי את זה די קשה, הייתי בבית עם הסגר ובאמת היה סוג של דיכאון כזה שאתה לא יודע מאיפה להתחיל, איפה לעשות, מתי ואם בכלל חוזרים או לא. מהר מאוד הבנתי שזו הולכת להיות תקופה ממושכת, משהו כמו חודשיים עד שנחזור לאימונים ואז התחלתי לעשות אימונים בבית עם הציוד שקניתי, אופניים, משקלות, ריצות בחוץ, מה שאפשר היה לעשות וכל דבר שישמור על כושר וסוג של אימון. עברנו את התקופה בסופו של דבר בהצלחה, חזרנו לאימונים של הקבוצה, לא נפצעתי וסיימנו כקבוצה את העונה כמו שצריך אז אני מבסוט״.

הסיבות לביסוס מעמדה של חדרה בליגת העל: ״אני חושב שיש בסיס טוב של הצוות הניהולי, אם זה מלמעלה ברמת היו״ר, מנכ״ל ויורד עד לצוות המקצועי שנותנים שקט תעשייתי ושקט לעבוד והם סומכים עלינו בעיניים עצומות. זה נותן ביטחון לשחקנים וגם לצוות, זה משהו חשוב בקבוצת כדורגל כי גם בתקופות פחות טובות, כמו בעונה הקודמת שהיו לנו שמונה משחקים ללא ניצחון, הם האמינו בנו שנוכל לצאת מזה, לחזור לנצח ולעמוד במטרות שלנו וזה באמת מה שקרה. אני חושב שזו סיבה אחת, וגם זה שיש במועדון אווירה של משפחתיות. מדברים על זה כל הזמן ובמקרה הזה זו לא קלישאה, מי ששם באמת מרגיש ומבין את זה שיש אווירה משפחתית שאין במועדונים אחרים. זה נותן לשחקנים תחושה טובה ורצון לתת עוד יותר למועדון, להיות מחויבים יותר״.

אליאל פרץ במדי הפועל חדרה (רדאד ג'בארה)אליאל פרץ במדי הפועל חדרה (רדאד ג'בארה)

הקשר בין יציאתו לאירופה לבין התפתחותה של הפועל חדרה: ״אין ספק שיש קשר, זה מועדון שמקדם צעירים ואני גם אסביר למה אני אומר את זה. הפועל חדרה הוא לא מועדון גדול, אין לו הרבה כסף, מחלקת הנוער עדיין לא בשלב שמעלה שחקנים צעירים איכותיים מספיק, אז הקבוצה מתבססת על שחקנים איכותיים אחרים, מהשאלות. במקרה שלי הייתי מושאל בעונה שעברה ואחרי זה הם עשו עסקה והחלטה מדהימה שגם עזרה לי וגם להם שבסופו של דבר הם קנו אותי. אין ספק שזה בית ומקום מאוד חיובי, אני ממליץ בחום לכל שחקן צעיר בשלב של הקריירה שהוא עוד לא שחקן מוביל וצריך ללכת לקבוצה בינונית, זה באמת מקום טוב להגיע ולהתפתח שם ורואים את זה״.

היציאה לאירופה מחדרה: ״כן, האמנתי שאעשה את המעבר הזה. הייתי באמונה שלמה שאם אעשה עונה טובה, יחד עם הסעיף שהיה לי בחוזה, אני אוכל להגשים את החלום הזה ואני שמח שזה קרה״.

אליאל פרץ במדי מכבי תל אביב (נעם מורנו)אליאל פרץ במדי מכבי תל אביב (נעם מורנו)

העובדה שהביע בעבר את רצונו לחזור למכבי תל אביב: ״אמרתי את זה כשהייתי מושאל, ובאמת רציתי לחזור לשם ולהיות חלק מהסגל. זה באמת משהו שהיה לי במטרות ששמתי לעצמי אבל זה לא קרה וברגע שחדרה רכשו אותי אז המטרה הבאה הייתה פשוט לצאת לאירופה או לקבוצה גדולה בארץ״.

השנה שבין התקופה כמנודה במכבי ת”א למעבר לוולפסברגר: ״אני לא רואה בזה סגירת מעגל. מכבי החליטו שאני לא מתאים לתוכניות שלהם וזה בסדר גמור. מבחינתי זו לא סגירת מעגל כי אני יודע מה אני שווה, מה אני יכול לתת ואיפה אני יכול לשחק. הם פספסו אותי במחשבה שלהם, אבל כמו שאמרתי, אני באמת מאמין בעצמי ויודע מה אני יכול לעשות אז היה חשוב לי לעשות את הקפיצה הזאת תוך שנה״.

אליאל פרץ וגלעד קצב (מערכת ONE)אליאל פרץ וגלעד קצב (מערכת ONE)

העונה שעשתה מכבי תל אביב: ״הם עשו עונה מטורפת, שנתיים מדהימות שאין עוררין שהם שלטו פה בליגה וכל מה שהם רצו לעשות, הם יכלו לעשות. שני הפסדים בשנתיים זה דבר מטורף, זה הישג מדהים, אבל אני חושב שיהיה להם קשה לשחזר אותו בעונה הבאה. אני שמח מאוד בשביל כל החברים שלי שמשחקים שם כי כשהם מצליחים אני באמת שמח, אבל אני מתרכז בדרך שלי ואני באמונה שלמה שלכל אחד יש את הדרך שלו ואני מאחל להם בהצלחה״.

מכבי תל אביב מניפה את צלחת האליפות (רדאד ג'בארה)מכבי תל אביב מניפה את צלחת האליפות (רדאד ג'בארה)

העזיבה של ולדימיר איביץ’ והחיפוש אחר המאמן הבא: ״ההחלטה של איביץ' לעזוב לא הפתיעה כי הוא רצה גם להתקדם והוא השיג פה כל מטרה שהייתה לנגד עיניו למעט אירופה. אני חושב שהוא רצה להתקדם וגם במועדון אולי רצו סוג של שינוי, אבל לדעתי מכבי תל אביב לא תעבוד עם מאמן ישראלי כי הם מאוד מאמינים במנטליות של מאמן אירופאי״.

ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

ההמלצות משון וייסמן להצטרף לוולפסברגר: ״הוא הפך את ההחלטה להרבה יותר קלה כי הוא הסביר לי יותר על המקום, זו מן עיירה בתוך אוסטריה אז לא כולם מכירים אותה, הוא עזר לי מאוד בהחלטה. גם לגבי נושא הכשרות שהוא מאוד חשוב לי, אז הוא הסביר לי איך הוא התמודד עם זה ואיך בתוך הקבוצה, איך באימונים. הם גם עכשיו מכירים את המנטליות של השחקן הישראלי, אז היה לי חשוב שיהיה לי את הידע הזה לפני וזה עזר לי מאוד״.

העונה האדירה של וייסמן בקבוצה: ״מה ששון עושה שם זה דבר מדהים, בלתי נתפס. דיברתי איתו על זה כבר כמה פעמים, כל הזמן הסתמסנו בינינו ואמרתי לו שאני רוצה שהם יגיעו לליגה האירופית לשלב הבתים אז הוא אמר לי ׳אל תדאג אחי, אני דואג לך׳, אמרתי לו שאני סומך עליו. אני מאוד מבסוט בשבילו, בעיניי הוא שחקן מדהים ועשה קפיצה אדירה ואני מאחל לו בהצלחה״.

שון וייסמן חוגג (האתר הרשמי של וולפסברגר)שון וייסמן חוגג (האתר הרשמי של וולפסברגר)

העובדה שווייסמן ככל הנראה לא ימשיך בוולפסברגר: ״הייתי מאוד רוצה שנשתף פעולה, אבל אני גם רוצה בהצלחתו, הוא עשה עונה מדהימה ומגיע לו להתקדם״.

ההתרשמות מהשיחות עם מאמנו החדש פרדיננד פלדהופר: ״ההתרשמות שלי ממנו הייתה שהוא מאוד רוצה שאני אבוא, הוא מאוד מאמין בי, ראה אותי משחק בתור קשר 50:50 והוא מאמין שזה הכי נכון עבורי לעשות את הצעד הזה דרך הקבוצה שלו. יחד עם זאת, אני גם ראיתי לנגד עיניי שהמטרות שלנו משותפות, אנחנו אותו ראש והוא באמת מאמין לי שזה היה חשוב מאוד מבחינתי ללכת למקום שרוצה אותי ומאמין בי ולא סתם לצאת״.

שון וייסמן (רויטרס)שון וייסמן (רויטרס)

התהליכים לקבלת דרכון זר והעובדה שלמד בשנה האחרונה גרמנית: ״כן, אני אמור לקבל דרכון זר בשנה הבאה ולמדתי קצת גרמנית, במשך ארבעה חודשים, אז כיוונתי לאזור הזה. ידעתי שבשוויץ, גרמניה ואוסטריה דוברים את השפה הגרמנית אז תמיד טוב ללמוד עוד שפה ביחד עם האנגלית וגם ידעתי שאם אלמד את השפה אז ההתאקלמות שלי תהיה יותר קלה וזריזה. אני יודע דברים בסיסיים של היכרות בין אנשים, להציג את עצמי וכאלה״.

החששות לקראת המעבר לאוסטריה: ״יש קצת חששות, זו מדינה חדשה ונראה איך אני אתמודד. אני גם נוסע בהתחלה לבד ואחרי זה החברה מצטרפת ובתקופה של הקורונה קשה לבוא לבקר. זה יהיה מאתגר, זה לא פשוט, אבל זה אתגרים שבעזרת השם נעבור אותם ויחד עם זאת, גם ההסתגלות בקבוצה צריכה להיות טובה. חוץ מזה אין לי חששות מיותרים״.

המטרות: ״אני רוצה לבסס את עצמי כשחקן הרכב שם, לנסות לעשות עונה טובה, כזאת שאני אסיים אותה ואגיד ‘וואלה עשיתי עונה טובה ועמדתי במטרות שהצבתי לעצמי’. אני שמח מאוד על מה שעשיתי ובעזרת השם משם אני אתקדם לליגה יותר בכירה״.

אליאל פרץ (חגי מיכאלי)אליאל פרץ (חגי מיכאלי)

העובדה ששחקנים רבים שיצאו לחו”ל חזרו במהרה לישראל: ״אין לי חשש מזה, אני יכול להגיד שמהצד שלי אני אעשה הכל כדי לפתח קריירה אירופית ולא לחזור אחרי שנה או שנתיים. דברים קורים, זה נכון, אבל אני באמת אעשה את כל מה שאני יכול מהצד שלי כדי להמשיך באירופה ולהתקדם ולבסס את עצמי כשחקן הרכב מוביל שם״.

התקוות להגיע לנבחרת ישראל: ״אין ספק שעשיתי קפיצת מדרגה, שיחקתי בהפועל חדרה שהיא מקום תשיעי בליגה ועד לקבוצה שהיא מקום שלישי באוסטריה עם שלב בתים בליגה אירופית, אבל זה לא סותר. זה לא יהיה קל, אני אצטרך לעבוד קשה ולהצליח שם כדי לקבל זימון לנבחרת, זה שאני ליגיונר עכשיו אז ‘יאללה, כל הליגיונרים מוזמנים אוטומטית’? זה לא עובד ככה, אני אצטרך להוכיח את עצמי״.

אליאל פרץ חוגג (שחר גרוס)אליאל פרץ חוגג (שחר גרוס)

תגובות המשפחה והחברים למעבר לאירופה בתקופת הקורונה: ״אני יכול להגיד גם למשפחה וגם לחברים שאין מה לחשוש מהקורונה שם, הם יכולים להיות רגועים. זה אפילו לא עמד על הפרק בשיקולים במעבר לאירופה״.

סיפור החיים שלו והקשיים שעבר: ״עברתי דברים לא פשוטים בחיים, אני שמח שהצלחתי לבסס את עצמי כשחקן בליגת העל ולהתקדם לאירופה, אבל מבחינתי זו רק ההתחלה. זה לא משהו נצחי, אני צריך לשמור על זה ולהוביל את זה משם. אני מאחל באמת לכל מי שיש לו חלום להצליח כשחקן כדורגל שיצליח להגשים את החלומות שיש לו״.

אליאל פרץ חוגג (שחר גרוס)אליאל פרץ חוגג (שחר גרוס)

ההתפתחות מהקשיים שעבר בילדות לחתימה בוולפסברגר: ״האמת שהיו הרבה דברים שרצו לי בראש, אם זה הילדות מול העיניים, הנסיעות לאימונים, המשחקים שאתה לא משחק, המשברים במכבי, ההשאלות, הפציעות, התקופה הפחות טובה בבני יהודה, ההצלחה עם חדרה והשנה הזאת שהתמודדתי עם הפציעה וההצלחה האישית, שהכל התנקז יחד עם כל התמיכה של המשפחה. הייתה לי שמחה מכל הלב, הכל עבר מולי ואני באמת שמח כי עבדתי מאוד קשה בשביל זה. אני שמח שהצלחתי להגשים את החלום הראשון ועכשיו אנחנו מתקדמים לעבר החלומות הבאים״.

החיבור לאמא: ״אמא שלי שמחה מאוד. יוצא לנו לדבר לאחרונה יותר שיחות מהרגיל כי אני עוד מעט עובר לחו״ל אבל היא מאוד שמחה בשבילי. היא מתחילה לעכל את זה שעכשיו אני לא אהיה לידה, יהיה לה קצת קשה, אבל בסדר, היא שמחה עבורי ממש. זה גם סוג של ניצחון אישי בשבילה אחרי כל מה שהיא עברה, היא תמכה בי ואני שמח לעשות אותה מאושרת״.

אליאל פרץ חוגג (רדאד ג'בארה)אליאל פרץ חוגג (רדאד ג'בארה)

פרץ יתחיל את החיים החדשים מעבר לים תחילה לבדו, אך כבר חודש לאחר מכן צפויה להצטרף אליו חברתו בארבע השנים האחרונות, נטע בת ה-23, שתלווה אותו ביחד עם הכלב המשותף ג’וני ותחייה על קו אוסטריה-ישראל בשל לימודי התואר הראשון שלה.

אליאל פרץ, נטע וג'וני (מיכה בננו)אליאל פרץ, נטע וג'וני (מיכה בננו)

הרצון להקים משפחה: ״אין ספק שזה משהו שמאוד חשוב בעיניי. חברה שלי מלווה אותי כל הזמן, אנחנו עוד מעט ארבע שנים ביחד וגם עברנו לגור ביחד לא מזמן, לפני חצי שנה, ומאז הקשר בינינו עוד יותר התחזק. אני מאוד רוצה להקים משפחה, בעזרת השם זה גם יקרה ואין ספק שאני גם רוצה להקים משפחה איתה. היא יודעת כמה אני אוהב אותה, היא תמיד תומכת בי, גם בטוב וגם ברע, גם בתקופות שלא הלך לי ולא שיחקתי היא עמדה מאחוריי, אומרים שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה אז זה יאמר לזכותה. אני אוהב אותה מאוד ובעזרת השם גם אקים איתה משפחה״.

אליאל פרץ ונטע (מיכה בננו)אליאל פרץ ונטע (מיכה בננו)

למי יקדיש את השער הראשון באוסטריה: ״זה יהיה לארבעה אנשים, לסבא וסבתא שלי, לאמא שלי ולחברה שלי. אני מאוד מחכה לזה״.

העובדה שחתם לשנתיים והמטרות לעתיד: ״אין ספק שאני מכוון גם לעתיד הרחוק, אבל כרגע רוצה להגיע ולבסס את עצמי כשחקן הרכב ובעזרת השם המטרה הבאה שלי זה להתקדם לאחת מחמש הליגות הבכירות״.

אליאל פרץ ונטע (מיכה בננו)אליאל פרץ ונטע (מיכה בננו)

המודל לחיקוי מבחינתו: ״אני חושב שבארץ, אני הרבה מזכיר את זה והרבה גם מזכירים לי את זה, שערן זהבי הוא דמות לחיקוי עבורי כי עברנו דברים די דומים. הוא גם גדל בלי אבא, הסיפור עם האמא, הקשיים, ההצלחה, זה משהו מחבר. היינו מדברים הרבה, הוא היה מייעץ לי, הליגה הסינית זו ליגה עם הרבה כסף ואין ספק שזה מדבר אליי, אבל לא כרגע כי אני מכוון לקריירה אירופית״.

מה מרגש אותו: ״אני מתרגש מהדברים הקטנים, הדברים של היום-יום, המשפחתיות זה מאוד חשוב לי. כשאני מבקיע גול זה כיף ותחושה ממכרת, אבל הדברים הקטנים של ללכת לאכול בבית קפה עם המשפחה או לשבת לראות טלוויזיה עם החברה אלה הדברים שהכי משמחים אותי, שגורמים לי להיות מאושר״.

ערן זהבי (עמרי שטיין)ערן זהבי (עמרי שטיין)

מה יכול לגרום לו לבכות: ״לא קרה לי עוד שבכיתי מהטלוויזיה או משהו כזה, אבל זה כן קשה לי לשמוע על סיפורים שאנשים חווים, שהם פותחים את הלב שלהם על דברים שקרו להם, אלה דברים שאני מבין אותם וזה כואב לי, דברים שאני מזדהה איתם, אבל לא בהכרח. יש גם את הסיפור של החייל שנהרג עמית בן יגאל ז״ל, שכל המדינה הזדעזעה מהסיפור וכאבה עם ההורים שלו, זה משהו שהיה ממש קשה״.

המטרות עוד חמש שנים: ״אני מקווה מאוד שבעזרת השם אהיה באחת מחמש הליגות הבכירות, בקבוצה שתתחרה בליגת האלופות. החלום בגדול זה ליגה ספרדית או גרמנית, אחת משתיהן. מה לאחל לי? בריאות זה הכי חשוב, אושר בא' והצלחה״.

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */