מערכת ONE
|

מרקו בלבול (שחר גרוס)
מנהלת הליגות בכדורגל חתמה על הסכם שיתוף פעולה ל-3 שנים נוספות עם חברת הסטארט אפ הישראלית MIXZONE אשר פיתחה גב ראיונות דיגיטליים ייחודיים לעולם הספורט לאחר שהראשונה מימשה את האופציה בהסכם שנחתם ל 6 שנים סה"כ.
חברת MIXZONE שמחזיקה בפטנט בישראל, בארה"ב ובאירופה פיתחה גב ראיונות דיגיטלי לקיום מסיבות עיתונאים ולראיונות המתקיימים עם שחקנים ומאמנים בתחילת משחק, בסופו או במחצית. גב הראיונות החדש המשמש את גופי התקשורת השונים כולל שורת מסכי HD ייעודיים בגובה ראש המהווים פלטפורמה פרסומית בעבור הספונסרים והמפרסמים של הליגה והקבוצות.
גבי הראיונות של החברה שדרגו בעצם את קירות הלוגו הסטטיים ששימשו עד היום את הליגה ומאפשרים מעתה לקבוצות לתת במה פרסומית אפקטיבית יותר עבור הספונסרים שלהם ,כמו גם אפשרות לגיוס מפרסמים נוספים.
ממנהלת הליגות נמסר: "לאור שביעות הרצון שהביעו הקבוצות והספונסרים, החלטנו להאריך את תקופת ההסכם עם חברת MIXZONE ב -3 שנים נוספות. המעטפת שניתנה באמצעות הקרנת פרסומות במסכים זכתה למחמאות רבות של הספונסרים שמקבלים חשיפה איכותית יותר".
הטיפים שישפרו את אימון הכדורגל שלכם