יום שני, 06.05.2024 שעה 06:49

דריהן תוקפת: קטי ופייר אלו שפירקו את הנבחרת

העימות מתחמם. הגולשת תקפה את יריבתה על המקום באולימפיאדה ומאמן הנבחרת לשעבר: "קיום יחסי מרות זו הפרה של הקוד האתי. הקשר שלהם עזר לקטי המון"

|
קטי ספיצ'קוב והמאמן פייר לוקט (באדיבות איגוד השייט)
קטי ספיצ'קוב והמאמן פייר לוקט (באדיבות איגוד השייט)

המאבק המתמשך בין קטי ספיצ’קוב לנוי דירהן כבר מזמן יצא מחוץ לגבולות המים ואחרי שבמהלך סוף השבוע ספיצ’קוב התראיינה במספר כלי תקשורת וסיפקה את הגרסה שלה לכל מה שקרה בינה למאמן הנבחרת לשעבר, פייר לוקט, הערב (שני) הגיבה לכך דריהן בפוסט ארוך ונוקב שכתבה בפרופיל הפייסבוק שלה.

“טוב, אז יש לי כמה מילים להגיד על זה”, פתחה דריהן את הפוסט שכלל גם סרטון של הכתבה ששודרה על ספיצ’קוב באחד מכלי התקשורת. “זו לא חכמה לבוא ולספר חצי סיפור.אין לי שום דבר נגד האהבה של קטי ופייר, יש לי בעיה עם זה שזה קרה בתוך הנבחרת וכתוצאה מכך נעשו דברים לא הוגנים”.

אלפי שחיינים קוראים: "תנו לנו לשחות"

דריהן הציגה את הגרסה שלה להשתלשלות האירועים: “כשקטי ופייר התחילו את הקשר, הם הסתירו את זה מבנות הנבחרת. הקשר שלהם התגלה רק לאחר אליפות העולם באוקטובר 2019, כמעט שנה לאחר שהתחילה מערכת היחסים ביניהם. הם אפילו לא טרחו לבוא ולחשוף את הקשר והוא התגלה מכיוון שהיו חשדות לכך שהם זוג, שהתעוררו בעקבות אפליות בתוך הנבחרת לטובת קטי ונראה שיש ביניהם משהו מעבר למאמן וספורטאית. יש לציין שתחילת מערכת היחסים בניהם, זה זמן תחילת הניקוד למבחנים אולימפיים”.

הגולשת המשיכה והטיחה האשמות נוקבות בשניים: “קיום יחסי מרות בין מאמן לספורטאית זו הפרה של הקוד האתי של איגוד השייט ובגלל זה פייר פוטר. אגב יכול להיות שזה מה שהם פחדו שיקרה ולכן הסתירו את הקשר. עובדה שלאחר שפייר פוטר והוחלף, הוכחתי את עצמי באליפות העולם האחרונה בעזרת המאמנת שלי, שהצליחה תוך זמן קצר להביא אותי להישג שפייר לא הצליח במשך כל תקופתו כמאמן נבחרת, ועקפתי את קטי.

מבחינת כל בנות הנבחרת, אם קטי ופייר היו באים בתחילת הקשר ומספרים לנו שהם מנהלים קשר זוגי אז לפחות היינו יכולות להביע את דעתנו, אבל הם בחרו להסתיר כי הם ידעו שזה אסור וכי הקשר עזר לקטי המון”.

נוי דריהן (חגי מיכאלי)נוי דריהן (חגי מיכאלי)

בתגובה ישירה לנאמר בכתבה, כתבה דריהן: "אנחנו באמת דרשנו לאפס את הנקודות לאולימפיאדה, אבל לא בגלל שקטי התאהבה כמו שהיא אומרת בכתבה, אלא שכתוצאה מהקשר נוצרו אפליות והמבחנים לא היו שוויוניים. קטי זכתה לאימונים אישיים בחו"ל על חשבוננו (מעל חודש), פייר החליט לשלוח רק את קטי לתחרות מבחנים לאולימפיאדה (כשניתן היה לשלוח 2 נציגות) ולכן רק לה ניתנה האפשרות לצבור ניקוד ולפתוח פער. הוצגו עוד מקרים נוספים של אפליות בטענות שלנו לאיגוד.

בנוסף, קטי טוענת שאנחנו לא מוכנות להמשיך בצורת נבחרת עד שמעיפים אותה הביתה. אנחנו הבנות הודענו לאיגוד כי אנו מוכנות להתאמן איתה בנבחרת אחת וחושבות שמקצועית זה הדבר הנכון ביותר. גברת קטי ספיצקוב, אף אחת לא התלוננה על הקשר שלכם כי לא טרחתם לספר שאתם זוג. אני מודה שהעליתי חשדות שיש ביניכם משהו כי פייר כל הזמן היה דואג לדרוך עלינו ולהרים לך ולהגיד לנו כמה שאת יותר טובה ולהרוס לנו את היכולות המנטליות. אף אחד לא יכול להבין את ההרגשה הזאת שמאמן בא ודורך עליך ואומר לך שבחיים לא תהיה כמו ספורטאי אחר”.

לסיום כתבה דריהן: “לגבי אליפות העולם שהתרחשה לפני כחודשיים באוסטרליה, קטי כן חסמה אותי והיא טוענת שהשופטים החליטו שהיא יצאה בסדר. השופטים לא החליטו שום דבר כי לא התקיים ערעור מכיוון ששופטים מחו"ל לא יכולים לדון בתוך מבחנים אולימפיים של מדינה מסוימת. בכתבה אומרים ‘כרגע ללא מאמן היא צריכה להכין את עצמה לאולימפיאדת טוקיו’. קטי ופייר הם אלה שפירקו את הנבחרת וגם אנחנו מתאמנות ללא מאמן בינתיים ומכינות את עצמנו לאולימפיאדה הכי טוב שאנחנו יכולות”.

נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב בימים טובים יותר (אינסטגרם)נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב בימים טובים יותר (אינסטגרם)
אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */