יום שבת, 20.04.2024 שעה 16:43
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אשדוד הגיבה לתביעת עו"ד דור: דורש שכר מופרך

המועדון הגיב לעו"ד שתבע את הקבוצה, בן זקן ואספה אותו ייצג בתאונת הפגע וברח: "פעולתו אופיינה במניפולציה". השחקן ספג תביעה מעזבונו של ארי נשר

|
יצחק אספה (רדאד ג'בארה)
יצחק אספה (רדאד ג'בארה)

כתב ההגנה בתביעתו של עורך הדין כפיר דור כנגד מועדון ספורט אשדוד, ג'קי בן זקן ויצחק אספה הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום באשדוד על ידי עורך הדין ארז צ'צ'קס בפני השופטת רוני סלע. עו"ד דור הגיש את תביעתו בשל הלנת שכר במשך שנה שלמה בעודו מייצג את אספה בתיק תאונת הפגע וברח שהתרחשה בחודש אוקטובר אשתקד וכעת דורש בתביעתו שכר טרחה בסך 196,655 שקלים. 

עורך הדין צ'צ'קס שקיבל את ייצוג המועדון, בן זקן והשחקן מול עורך הדין דור שתבע את שלושת הגורמים, כתב בכתב ההגנה בין היתר, "התובע התחיל לייצג את נתבע 2 (אספה) בהליך הפלילי, ועוד קודם בהליכי המעצר הקשורים להליך הפלילי, מבלי לסכם את גובה שכר טרחתו במודע ומשיקוליו שלו, וכעת מבקש שכר טרחה מופרך ומוגזם שלא סוכם בינו לבין הנתבעים ו/או מי מהם, וזאת תוך ניסיון לבנות קונסטרוקציה משפטית דמיונית ובדויה ותוך העלאת טענה כי שכר טרחתו "סוכם בהתנהגות", מקום בו התנהגות הצדדים מעידה בדיוק את ההיפך, כפי שהוא עצמו מודה במסגרת כתבי טענותיו ונספחיו, וכפי שיבורר בהמשך הליך זה".

חיים: צריכים להגיע ליותר מצבים ולהבקיע

"ניסיונו של התובע להפוך את רצונו של המועדון לסייע לשחקן בשורותיו להתחייבות המועדון לתשלום שכר טרחתו, אינה נכונה ועם כל הכבוד גם אינה רצינית. העובדה שהמועדון ביקש לסייע לנתבע, שחקן כדורגל צעיר, אשר עומד מול האשמות חמורות ובהמשך כתב אישום חמור, אין משמעה כי המועדון התחייב לתובע בדבר וחצי דבר. אכן המועדון ביקש לסייע לנתבע, אכן המועדון תמך בנתבע כלכלית עת ואף הלווה לו כספים שנדרשו לו לצורך תשלום שכ"ט והוצאות בהליך הפלילי, ואולם מכאן ועד לבניית קונסטרוקציה משפטית לפיה המועדון "התחייב" לשלם שכר טרחתו של התובע המרחק רב מאוד והתובע יודע זאת".

"בשורה תחתונה לתובע אין והוא גם לא מציג כל התחייבות של המועדון ו/או של הנתבע 3 ואף לא של הנתבע לתשלום הסכומים הקודמים והנדרשים בכתב התביעה ודי כך בכדי לדחות את תביעתו המופרכת. לעניין התייחסותו של התובע לנתבע 3 בזמן אמת ותוך התבוננות מבעד לבקיעים הרבים המצויים בגרסאות התובע כלפי הנתבע 3 במסגרת התביעה, נצטט את דבריו של התובע עצמו במסרון ששלח לנתבע ביום 2.7.2019: "שום דבר לא עובר דרך ג'קי, הוא לא אמר לי אם לנהל את התיק או לא, הוא לא מנהל אותי ובטח אני לא שומע לעצתו אם לעשות דבר כזה או אחר".

עו"ד כפיר דור (רדאד ג'בארה)עו"ד כפיר דור (רדאד ג'בארה)

"יצוין, כי פעולתו של התובע כלפי המועדון וכלפי הנתבע 3 (בן זקן) אופיינה בחוסר תום לב משווע מקום שהתובע הבין שאלה מבקשים לסייע ולעזור לנתבע. התובע החל מאיים בהתפטרות אם לא ישלמו לו הסכומים המופרכים שהוא דורש, תוך שהוא מעמיד את הנתבע בין תאוותו לתשלום מוגזם ומופרך בתיק לבין רצונם של המועדון והנתבע 3 לסייע לנתבע והכל תוך שהוא מנסה לייצר מציאות מדומה ההופכת רצון טוב של המועדון ושל נתבע 3 להתחייבות משפטית, ניסיון אשר הגיע לשיאו בהגשת כתב התביעה נשוא כתב הגנה זה והתפטרותו מייצוג".

עוד נכתב בכתב ההגנה המתפרס לכדי 96 סעיפים שונים, "התובע ידע כי המועדון והנתבע 3 ביקשו לעזור. התובע ידע כי לא התחייבו בפניו לתשלום שכר הטרחה אותו תבע במסגרת תביעה זו. יחד עם זאת, בחוסר תום לב ובמניפולציה שאינה יאה (בלשון המעטה) לעורך דין, ביקש התובע לעשות שימוש במצוקתו של  הנתבע ולהלך עליו אימים, תוך ניסיון לקבל כספים שאינם מגיעים לו כאשר הוא מנחה את הנתבע עצמו לפנות למועדון ולנתבע 3 כדי שיבקש מהם לשלם לו כספים בסכומים שמעולם לא סוכמו, שאם לא כן ינטוש את הגנתו, יתפטר מן הייצוג ולמעשה יותיר את הנתבע לבדו מול המערכה המשפטית, כפי שעשה בפועל".

ג'קי בן זקן (ניסן עייש)ג'קי בן זקן (ניסן עייש)

תגובתו של עו״ד כפיר דור :״אין בכתב ההגנה דבר כדי להפריך את טענות התביעה. אני סמוך ובטוח כי בית המשפט יוציא את הצדק לאור״.

בתוך כך, הצרות של אספה לא נגמרו בזה. היום הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגדו מטעם עזבונו של הנער ארי נשר ז"ל שנהרג בתאונה כתוצאה מפגיעתו של אספה עליה הורשע בגין הפקרה. התביעה הוגשה גם נגד איילון חברה לביטוח ו"קרנית"- הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. מדובר בתביעה אזרחית נזיקית בה דורשים פיצויים בגין נזקי גוף ומבקשים סכום של 388 אלף שקלים בגין נזק מיוחד.

עו"ד צ׳צ׳קס בתגובה:״נגיב לאחר קבלת כתב התביעה״.

עו"ד ארז צ'צ'קס (מערכת ONE)עו"ד ארז צ'צ'קס (מערכת ONE)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */