יום שני, 29.04.2024 שעה 06:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

ברקת: עשינו טעויות, ברק בכר לא מיצה את עצמו

בעלי הפועל ב"ש סיכמה ל-ONE עונה סוערת ("לא נטאטא כלום מתחת לשולחן") שהסתיימה בסימן שאלה בשל הבחירות: "הפתעה גמורה. לרוץ? צריכה לחשוב על זה"

|
אלונה ברקת (איציק בלניצקי)
אלונה ברקת (איציק בלניצקי)

אחרי שלוש שנים רצופות בהן הובילה את הפועל באר שבע לאליפות המדינה וזכתה למחמאות מכל עבר, בעלי ונשיאת הפועל באר שבע, אלונה ברקת, סגרה עונה קשה ומורכבת במיוחד הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, שאמש (רביעי) קיבלה טוויסט מפתיע.

הכישלון של "מפעל חייה", שהחל במוקדמות ליגת האלופות והליגה האירופית והסתיים עם כרטיס מנחם לאירופה בשיניים, (אבל במקום השלישי בלבד ובפער של 34 נקודות מהאלופה הנכנסת מכבי תל אביב), לצד המפלה בבחירות עם מפלגת 'הימין החדש' ובכלל שנה עמוסה מלאת מלאכה ורעשי רקע, הביאו את אלונה ברקת לחשבון נפש, כשלמרות הכל היא מצליחה להתרומם עם כוחות מחודשים.

אמש, עוד לפני שהכנסת החליטה על פיזורה, ערכנו ראיון סיכום עונה מיוחד ל-ONE עם הגברת הראשונה של הכדורגל הישראלי. ברקת הסבירה מה לא עבד העונה בהפועל ב”ש ומה התוכניות שלה לגבי העתיד – כל זאת כמובן כשהיא, כמו כולם בערך, לא האמינה שהמדינה הולכת לבחירות נוספות והייתה בטוחה שיימצא פתרון של הרגע האחרון. מטבע הדברים, נפתח עם השאלות על הבחירות.

התאכזבת אחרי הבחירות? הרבה אנשים רוצים לדעת מה עבר עלייך ביום-יומיים שאחרי התוצאות.
"ברור שהתאכזבתי. עשיתי מסע ובאמת רציתי להביא מהיכולות שלי לטובת הדברים שאני מאמינה בהם ושרציתי לקדם, אז כמובן שהייתה אכזבה. אבל אני יכולה לומר שאני בן אדם מאוד מציאותי. ברגע שהבנתי שאנחנו לא נכנסים לכנסת, כיבדתי כמובן את החלטת הבוחר. הייתה לנו נבחרת מדהימה של אנשים. לצערי זה לא הספיק, חסרו לנו 1,400 קולות ואני רוצה להודות לכל מי שהאמין בנו ודחף אותנו".

אלונה ברקת עם איילת שקד ונפתלי בנט (נעם מורנו)אלונה ברקת עם איילת שקד ונפתלי בנט (נעם מורנו)

כאחת שתומכת בהרבה דברים בבאר שבע ציפית מהעיר שתתמוך בך יותר?
"אני יכולה להגיד שאני גאה להיות במדינה שכל אחד מצביע לפי צו מצפונו".

הפוליטיקה הישראלית הפסידה מישהי שהייתה נלחמת עבור הציבור?
"אני לא יכולה להעיד על עצמי. אני יכולה להגיד שרציתי לבוא ולעשות טוב מכל הלב. אם המדינה הפסידה או לא, זה לא המקום שלי להגיד".

כאמור, השאלות הללו נשאלו לפני שהוחלט על בחירות חדשות, וכמוהן גם שתי השאלות הבאות:

אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)

אם יציעו לך להתמודד בתוך הליכוד, את תלכי?
"אני לא מתעסקת באם ואם, אני מתעסקת בכאן ועכשיו. אני רוצה להתעסק אך ורק בהפועל באר שבע".

אבל אלונה את ווינרית ופייטרית, את לא מוותרת מהר.
"כל כולי וכל האנרגיות שלי זה רק לוודא שכולנו מסונכרנים להצלחת הפועל ב”ש".

עם זאת הבוקר (חמישי) לאחר ההחלטה על בחירות חדשות ב-17 בספטמבר, ביקשנו לברר עם אלונה ברקת מה אומר השינוי לגביה. מטבע הדברים, הפעם קיבלנו תשובה פחות חד משמעית. 

אלונה ברקת. תרוץ שוב? (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת. תרוץ שוב? (רדאד ג'בארה)

עכשיו לאחר שזה סופית ויש בחירות חדשות, נראה אותך רצה שוב?
"אני רוצה לחשוב שאף אחד לא האמין שזה יקרה ואני אומרת את זה כאזרחית המדינה. זה קרה רק אתמול בלילה. האמת, לא האמנתי שהרגע הזה יגיע ועכשיו הוא הגיע. קיבלתי את זה בהפתעה גמורה ואני צריכה לחשוב על זה".

שוברים את הראש כדי שנחזור להיות הפועל ב”ש שכולנו אוהבים 

אבל חוץ מפוליטיקה יש גם כדורגל בבירת הנגב, וברקת התפנתה לסכם את השנה הלא פשוטה שעברה עליה גם בגזרה הזאת.

אלונה, חשבתם שכך תראה העונה שלכם אחרי שלוש אליפויות ברציפות?
"לא, בפירוש לא. אין ספק שהשנה זה לא מה שציפינו ואני אסביר למה. אנחנו מצפים מעצמנו להביא דברים יותר טובים, להתקדם, להתפתח ולדעתי הדברים לא התחברו ולא הלכו כמו שחשבנו שצריכים ללכת. זה מאכזב, אבל אם יש דבר, דווקא בשנה שהדברים הלכו לנו הפוך, שמחזק אותי כבעלים, זה שידענו לתפקד ולשמור על הביחד גם בשנה שהיא פחות טובה, אפילו  לא טובה. כי בסוף-בסוף, מי שעושה את הכל אלו האנשים וחשוב לנו לשמור על זה. ניסינו למצוא פתרונות אבל זה לא הספיק. כמו בכל ארגון, אני חושבת שאנחנו ארגון מסודר, אנחנו יושבים, אנחנו לומדים ממה שקרה ומקווים שבשנה הבאה נראה יותר טוב. אני חושבת שמה שמייחד את הפועל ב”ש זה שהיא עשתה דרך מאוד יפה ומאוד חשובה ולדעתי איפשהו קצת התפקשש לנו. לכן אנחנו מחוייבים כולנו, כל המערכת, הצוות המקצועי והניהולי, להחזיר את הקבוצה למקום שהרגלנו את הקהל והרגלנו את עצמנו. אני תמיד אומרת לאנשים - את מה שהיה אני לא יכולה לתקן, אלא ללמוד ממנו. את כל האנרגיות והעוצמות שלנו ניקח למה שיהיה, איך להפוך את הפועל ב”ש ולהחזיר אותה במסלול".

אלונה מאוכזבת ביציע. לא לזה היא ציפתה (רדאד ג'בארה)אלונה מאוכזבת ביציע. לא לזה היא ציפתה (רדאד ג'בארה)

סטיתם מהדרך שלכם?
"אני לא חושבת שזה נכון. מה שהתבלבלנו והתבלבלנו, היה לנו פלייאוף פנטסטי וחשבנו שהוספה של כמה שחקנים ספציפית בעמדות מסוימות בהן חשבנו להתחזק תספיק. במבחן התוצאה ראינו שזה לא הספיק והדבר השני שפעל לרעתנו זה שהבאנו שחקנים באמת איכותיים, כמעט שניים בכל עמדה, וכשנשרנו מאירופה זה היה בעוכרינו, כי יש לך סגל שחקנים שכל אחד חושב שהוא צריך לפתוח בהרכב ואתה צריך פתאום לנהל את זה כשנשארנו רק עם הליגה והגביע. ניסינו לטפל בסיטואציה ובמבחן התוצאה פחות הצלחנו, זאת המציאות. אני חושבת ש-א', למדנו מזה ו-ב', אנחנו נעשה. אני לא יכולה להגיד מה נעשה, אבל אני יכולה לומר שאני, ברק, אסי ואליניב חושבים ושוברים את הראש, עושים סיעור מוחות אמיתי כדי שנחזור להיות הפועל ב”ש שכולנו אוהבים לראות ורוצים".

נחזור רגע להתחלה. במחנה האימונים האחרון בפולין, השוער גיא חיימוב ראה דרך התקשורת ששוער אחר מצטרף על חשבונו ובעצם מאז היחסים בין המערכת לבין חלק מהשחקנים נפגעה. איפה טעיתם?
"אני לא רוצה להיכנס לשחקן כזה או אחר, או לדוגמא כזאת או אחרת, כי זה לא באמת משנה. עשינו טעויות, אנחנו מבינים את זה, החכמה היא לא להסתכל על מה היה אלא להפיק לקחים ממה שהיה ולהסתכל קדימה, וזה מה שאנחנו עסוקים בו כרגע. חבל ללכת לנקודה אחת או אחרת כי זה לא מקדם ברמת המועדון וברמת האני עצמי שלי והאנרגיות של המערכת שצריכה להשקיע את כולה. זה לא נכון לדבר על ההוא ועל פה ושם. באתי ואמרתי בצורה הכי כנה ולא מתחמקת - עשינו טעויות, אנחנו מבינים שעשינו טעויות וכל המטרה שלנו כרגע היא להפיק לקחים ולהסתכל קדימה".

אלונה בטקס לכבוד גיא חיימוב. מבינים שנעשו טעויות (איציק קדוש)אלונה בטקס לכבוד גיא חיימוב. מבינים שנעשו טעויות (איציק קדוש)

אולי הייתה יהירות מבחינתכם שכל דבר הולך וזה גרם לזה שהסתנוורתם וגם לא עשיתם את השינויים הנכונים מבחינתכם. הקבוצה הרי לא מכונה.
"שוב, אני יכולה להגיד בוודאות מלאה, אין פה אף אחד יהיר בארגון שלנו. במועדון שלנו אנחנו לא אנשים יהירים, אין לנו אנשים כאלה. אנחנו חשבנו והאמנו שעשינו את הדברים נכון. במבחן התוצאה לא עשינו אותם נכון ולא מספיק טוב".

אז מה היית עושה אחרת?
"מה שאני אעשה אחרת אתם תראו בעונה הקרובה בעזרת השם. מיום אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב, שהיה מאוד מאוד כואב, משחק שלא מאפיין את הפועל ב”ש, כל מה שעשינו מאז זה רק הפקת לקחים, שיחות, תובנות ואיך מתקדמים מפה הלאה".

אנשים חושבים שמיצית, שהפסקת, שירד לך הדרייב. האם את יכולה להגיד שאת חוזרת בכל הכוח ושהפועל ב”ש תחזור בגדול דווקא אחרי העונה הזאת?
"כן, ואני חושבת שזה לא רק אלונה ברקת. כל המערכת עם אנרגיות מצוינות, כל המערכת רוצה לחזור למקום המדהים שהיא הייתה בו. היינו במקום הזה, אנחנו יודעים איך לעשות את זה. אנחנו צריכים להיות מפוקסים, להבין מה ייחד אותנו, מה הביא אותנו למקום הזה, לחזור לשם, לעשות אדפטציות למה שאנחנו יכולים וצריכים ובזה אנחנו מתעסקים".

אלונה ברקת. חוזרת בכל הכוח (נעם מורנו)אלונה ברקת. חוזרת בכל הכוח (נעם מורנו)

הפרידות משחקנים כאלה ואחרים, שלא הסתיימו בצורה טובה, לא פגעה בקארמה של המועדון?
"בכל חברה גדולה בעולם, אנשים באים ואנשים עוזבים. יש רענון, זה בסדר גמור, אנשים רוצים להתקדם, זה תהליך טבעי. גם אצלנו זה קורה. אני יכולה להגיד שאנחנו באמת משתדלים לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר, בהוגנות, לדבר על הדברים, ואני יכולה להגיד שהאנרגיה אצלנו היא אנרגיה טובה וחיובית. אנשים משנסים מותניים ובאמת רוצים לעשות שיהיה הכי טוב. יש לנו קהל שאני חושבת שכולם ראו בשנה שהיא לא כל כך מאפיינת את הפועל באר שבע, כמה הוא בא ודוחף. מבחינתי כבעלים אני יכולה להגיד שזה דבר מדהים ולכן אני חושבת שאנחנו כצוות חייבים לבוא ולהחזיר לאותו קהל שמאמין בנו שנדע להפיק לקחים ולעשות את הדברים נכון".

קהל האוהדים של הפועל ב”ש מרגיש חוסר ודאות בעקבות נושא הבחירות.
"קודם כל הקהל של הפועל ב”ש יש לו גישה ישירה אליי אז כל מי שרוצה לשאול הוא גם שואל ואני עונה. אמרתי לפני הבחירות, אני הבעלים של המועדון, אני נשארת הבעלים של המועדון. הקבוצה הזאת חשובה לי, היא עשתה ועושה מסע מופלא. בלי שום קשר לבחירות כמו שאמרתי, חלק מהפקת לקחים שלנו זה שהתקציב שהיה שנה שעברה פעל בעוכרינו ואנחנו נצטרך לעשות תיקונים. אנחנו פה, כולנו, כל מה שאנחנו רוצים זה לעשות שהקבוצה שלנו תהיה קבוצה שתציג את הכדורגל שאנחנו מאמינים שהיא צריכה להציג ונמצא את הדרך כדי לוודא שזה יקרה.

אוהדי הפועל באר שבע (איציק קדוש)אוהדי הפועל באר שבע (איציק קדוש)

מה יהיה התקציב?
"זה לא קשור לתקציב. לעולם לא דיברתי על כסף, אני יכולה להגיד שיש לנו כמה דברים מדהימים. רק לפני שבוע היה פה דייגו סימאונה. הפרויקט המדהים שלנו עם אתלטיקו מדריד נמשך, יש לנו התחייבות לתקופה ארוכה. חמישה מאמנים מאתלטיקו באים כדי לתת את המתודות שלהם לילדים שלנו. אנחנו באמת מנסים לעשות כל כך הרבה דברים, לקדם את המועדון, להסתכל קדימה, להמשיך את הדרך שבה התחלנו ובזה אנחנו עסוקים".

את מאוכזבת מההתנהלות של הצוות המקצועי והשחקנים?
"היו טעויות שנעשו השנה, אני בטוחה שגם ברק מאוכזב מהשנה ואני לא חושבת שיש מישהו שמרוצה ממה שקרה לנו. אני יכולה להגיד שאנחנו בשיחות נהדרות ויש אנרגיה טובה וזה מאוד חשוב. גם ברק כראש המערך המקצועי וגם אסי וגם אני מאוד רוצים לחזור ולראות את הפועל ב”ש שאנחנו אוהבים".

היו כאלה שאמרו שאחרי התבוסה 4:0 למכבי ת”א, משחק שאגב יכול היה להסתיים בתבוסה יותר גדולה מול הרכב חסר של הצהובים, ברק בכר איבד מהקסם שלו ושהוא אולי מיצה את עצמו.
"כבר הודענו שברק בכר הוא מאמן הפועל ב”ש. אני מאמינה ביכולות שלו ואני בטוחה שביחד איתו נראה קבוצה אחרת בעונה הקרובה".

ברק בכר. מאמינה ביכולות שלו (חגי מיכאלי)ברק בכר. מאמינה ביכולות שלו (חגי מיכאלי)

הוא יישאר עד תום החוזה שלו בהפועל ב”ש?
"עבורי זה ברור".

את יכולה להבטיח שהפערים בעונה הבאה ממכבי ת”א ישובו להיות כמו בשלוש האליפויות הרצופות?
"אני לא חושבת שצריך לצאת בהצהרות. אני רק יכולה לומר שאפו ענק למכבי ת”א. חוץ מלפרגן להם על עונה מופלאה, אני חושבת שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולראות איך אנחנו מוודאים לעשות את הבחירות הנכונות כדי להחזיר לאוהדים שלנו. בסוף-בסוף, המועדון הוא של האוהדים ואנחנו ביחד איתם כדי לוודא שנחזור להיות הפועל ב”ש שכולנו זוכרים".

מה הרגשת אחרי התבוסה למכבי ת”א במשחק האחרון של העונה? אמנם השגתם את הכרטיס לאירופה, אבל לא רציתם לסיים כך את העונה.
"אני לא חושבת שיש מישהו אחד שישב בטוטו טרנר ולא היה מאוכזב ממה שהוא ראה ונעזוב את התוצאה. זה לא משהו שמאפיין את הפועל ב”ש ואסור שזה יאפיין את הפועל ב”ש. כבר למחרת התכנסנו כולנו, הצוות הניהולי והצוות המקצועי, ואנחנו עושים מאז חשיבה מה צריך לעשות ואילו שינויים כדי לא להגיע למצב שראינו במוצאי שבת האחרון".

שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

איזה הפועל ב”ש נראה בעונה הבאה? אנחנו זוכרים שאמרת בעבר שהפועל ב”ש תתחרה תמיד על השחקנים הבכירים.
"אני לא חושבת שאנחנו צריכים לצאת בהצהרות, אלא קודם כל לתקן את מה שעשינו לא טוב ולחזור למסלול. זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות".

התיקון הזה יבוא דרך החתמה של שחקנים בכירים שיכולים לעזור למכור את המנויים בעונה הקרובה?
"האוהדים והמנויים שלנו רוצים קבוצה טובה, איכותית, מאורגנת שבאה וגורמת להם להזדהות עם כל מה שהם רואים על המגרש. אלה הדברים שאנחנו מחפשים. שוב, להגיד מה אנחנו רוצים ולעשות, אנחנו לא נספר. מה שלא עשינו טוב אנחנו יודעים ונעשה הכל לא לחזור עליהם בעתיד".

לגבי אפודת השוער בעונה האחרונה, כשהיה את החיכוך עם המנהלת, נראה שוב עיסוקים מהסוג הזה בהפועל ב”ש?
"אנחנו התקדמנו, הדברים האלה היו. אני מזכירה שבעשרה ביולי יש לנו מפעל אירופי, אנחנו מתמקדים רק בזה, באיך להגיע הכי מוכנים ובזה אנחנו מתמקדים".

את רוצה להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית?
"אני חושב שזה לא יהיה חכם לצאת בהצהרות. קודם נבין שאנחנו מפיקים את הלקחים. לאחר מכן, נראה לאן נגיע".

חלק מהחזרת הזהות, שחקנים שמזוהים הקבוצה, יכול לכלול החתמת שחקן כמו אלמוג כהן או מאור בוזגלו?
"אני חושבת שכשיהיה לנו מה להגיד, אנחנו נשמח להגיד (בחיוך)".

מאור בוזגלו. אולי נראה קאמבק? (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו. אולי נראה קאמבק? (רדאד ג'בארה)

בכל זאת, איזה קבוצה את מקווה לראות בעונה הבאה? על טהרת שחקני הבית?
"ראשית, אני שמחה שתומר יוספי הילד שלנו עשה קפיצת מדרגה והתקדם ואני מאמינה שהוא ימשיך להתקדם בעונה הבאה. שנית, אנחנו שותפים ונהנים מהידע של אתלטיקו מדריד בדיוק בגלל שחשוב לנו שיהיו יותר שחקני בית, אנחנו מבינים את החשיבות של הדבר הזה. אני רוצה לראות קבוצה כמו שהתרגלתי לראות".

אבל עם כל הכבוד, איבדתם לא מעט שחקנים משמעותיים מבחינת מנהיגות ואופי וגם מבחינת יכולת כמו וואקמה, ראדי, אוגו, הובאן וכו’.
"חייבים להבין, כל החיים הם מחזוריות. אם לא נדע לשחרר, זה לא יילך".

עדיין יש כוונה להביא את השחקנים הטובים, המוכשרים, בעלי האופי הנכון?
"אני חושבת שתצטרכו להמתין בסבלנות ולראות את מי אנחנו מביאים".

ג'ון אוגו מונף על ידי השחקנים (רדאד ג'בארה)ג'ון אוגו מונף על ידי השחקנים (רדאד ג'בארה)

אתלטיקו מדריד עוזרים לכם בהבאת שחקנים?
"יש לנו קשר פנטסטי איתם. גם הקבוצה הבוגרת הגיעה, גם מנהל כל מחלקות הנוער הגיע לפה וישב עם האנשים שלנו, וזה באמת דבר שמאוד חשוב. הילדים שלנו נוסעים לשם, מקבלים הרבה מהרוח של אתלטיקו מדריד ואני מתפללת שהפרויקט הזה יניב פירות ויצעיד את המחלקה שלנו קדימה, כי בסוף אנחנו עושים את זה לטובת הילדים. אם יש לנו למשל שחקנים בספרד, אנחנו תמיד שואלים אותם. אם יש להם שחקנים מעניינים שאפשר להביא אלינו אז אנחנו בקשר רציף איתם. באמת התמזל מזלנו. תודה מעומק הלב לעידן עופר שחשב על הפועל ב”ש כקבוצה שתוכל ליהנות מהידע ומהמתודות שלהם, כי בלעדיו זה לא היה קורה. הוא גם עוזר, הוא גם תורם והוא גם דחף מאוד את העניין הזה. זה המקום להודות לו".

באתלטיקו אמרו שלדעתם חייבת להיות קבוצת בת להפועל ב”ש. אנחנו רואים את מכבי תל אביב משאילה שחקנים לבית"ר ת"א/רמלה. נראה קבוצת בת גם בבאר שבע?

"קודם כל יש לנו שחקנים שאנחנו משאילים ועוקבים אחר ההתקדמות שלנו. לגבי קבוצת בת, אנחנו ני\שב עם הצוות המקצועי שלנו ונראה אם נכון לנו הקונספט הזה ואם כן נעשה זאת ואם לא אז נמצא את הפלטפורמות האחרות לקדם את השחקנים שלנו".

אתלטיקו מדריד מגיעה לביתו של עידן עופר (חגי מיכאלי)אתלטיקו מדריד מגיעה לביתו של עידן עופר (חגי מיכאלי)

לגבי בחירת הזרים העונה, ז'וליין סטו ויאניס אנסטיס למשל, לעומת העבר לא הנחתתם זרים ברמה וזאת הייתה אחת הבעיות שלכם בעונה האחרונה.
"אני לא חושבת שזה נכון, אני חושבת שבהחלט עשינו טעויות. לא רוצה לגעת בנושא שחקנים ישראלים וזרים, אבל אנחנו מודעים לזה. אני אוהבת בארגון שלנו שאנחנו קודם כל אומרים את האמת. ברגע שאנחנו נכנסים לחדר הישיבות, כל אחד מספר את החוויה שלו מהצד שלו ואומר מה הדגשים לתקן, יושבים פה בהגינות ויושרה, מדברים על הדברים לא מטאטאים כלום מתחת לשולחן, כי באמת המטרה של כולם היא להחזיר את הפועל ב”ש למקום בו היא הייתה".

עד כמה את מעורבת בבחירת הזרים?
"אני בהחלט מעורבת".

יש שחקנים בשנים האחרונות שאת החלטת לצרף?
"אני יכולה להגיד שהחלטות בהפועל ב”ש מתקבלות על ידי צוות של שלושה אנשים שמקבלים את חוות הדעת של  הצוותים המקצועיים השונים במועדון וככה אנחנו מקבלים החלטות".

ברק עשה שלוש עונות מדהימות עם אליפויות ותמיד יכולה להיות נפילה. הרי בכדורגל אין מדע מדויק, הרי לא תיקחו אליפות כל שנה וזה ברור. הרענון אצל אנשי הצוות הוא תחילת הרענון בצוות המקצועי?
"בכל מקום, גם לגבי הצוות ושחקנים, כמו בכל חברה בעולם, אנשים מתחלפים. לדוגמא נוסבאום רצה לאמן קבוצה לבד, איתן רצה ללכת לדרך אחרת, לוקאס בורטניק רצה ללכת לדרך אחרת. זה בסדר גמור. הלכו אנשים מופלאים שיש להם תרומה אדירה לכל המסע הזה שהפועל ב”ש עשתה ואני מקווה שיבואו אחרים שיעזרו לנו להחזיר את המועדון למקום שאנחנו רוצים".

אלונה ברקת וברק בכר. רק סופרלטיבים (אחמד מוררה)אלונה ברקת וברק בכר. רק סופרלטיבים (אחמד מוררה)

אז את לא חושבת שברק בכר מיצה את עצמו בהפועל ב”ש?
"בטח שלא. אני צריכה לחלק סופרלטיבים לברק בכר. אני חושבת שברק בכר מאמן רעב שרוצה להמשיך להצליח. ברק עשה פה היסטוריה ודברים מופלאים ואין לי ספק שהוא ימשיך לעשות כך".

מה לגבי השמועות על פניה של משה חוגג לבכר?
"אין לי מושג על מה מדברים. אתם רוצים שאהיה ניזונה מתקשורת, או מדברים שקרו באמת? משה חוגג לא פנה לגבי ברק בכר".

לא מפריע לך שיש דיבורים בתקשורת שהפועל ב”ש סיימה את העידן שלה בכדורגל הישראלי?
"אני לא אחראית למה שאומרים, אני אחראית לדאוג שהמועדון הזה יחזור למסלול שלו".

איזה ליגה את חושבת שנראה בעונה הבאה?
"אני דואגת רק להפועל ב”ש ולוודא שהיא תחזור להיות המועדון שאנחנו אוהבים ומכירים".

הפועל ב"ש חוגגת עם צלחת האליפות. אלה התמונות שאלונה רוצה לחזור לראות (מרטין גוטדאמק)הפועל ב"ש חוגגת עם צלחת האליפות. אלה התמונות שאלונה רוצה לחזור לראות (מרטין גוטדאמק)

אז איזה הפועל ב”ש נראה בעונה הבאה?
"תחכו ותראו".

אחרי כל מה שעברת עם יו"ר המנהלת ארז כלפון בקשר לאפודת השוער של אריאל הרוש, החמאת לו על הספונסר החדש שגייס לליגת העל.
"מערכת היחסים שלי עם ארז כלפון היא נהדרת. הם הביאו מותג נפלא לכדורגל הישראלי ומגיע לכל מי שעסק במלאכה שאפו גדול".

לסיום, האם את יכולה להבטיח שתכהני כבעלים של הפועל באר שבע בעוד 5 או 10 שנים?
"מהיום הראשון לא סימנתי טיים ליין ואין שום סיבה שאעשה את זה גם היום".

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */