יום חמישי, 02.05.2024 שעה 21:35

משחק לזכרה של ענת אלימלך ז''ל נערך ברמת גן

במשחק שהנציח את זכרה של הדוגמנית והשחקנית פגשה נבחרת האמנים את נבחרת הנשים. השרה רגב: "זו הדרך של הספורט לחבר בין אנשים ולהגיד די לאלימות"

|
שחקניות נבחרת הנשים של ישראל (אחמד מוררה)
שחקניות נבחרת הנשים של ישראל (אחמד מוררה)

משחק מיוחד לזכרה של ענת אלימלך ז"ל, התקיים היום (שישי) באצטדיון רמת גן. נבחרת האמנים של ישראל אותה מאמן עובד קראוס, שיחקה מול נבחרת הנשים של ישראל אותה מאמן גיא עזורי. המשחק נערך להנצחתה של אלימלך שהייתה דוגמנית ושחקנית ישראלית אשר נרצחה ע"י בן זוגה בשנת 1997. בטקס המכובד שהתקיים לכבודה נכחו שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, מ"מ ראש העיר רמת גן ליעד אילני, יושב ראש איגוד אמני ישראל יעקב מנדל, ומשפחתה של אלימלך.

במשחק עצמו, נבחרת האמנים ניצחה את נבחרת הנשים של ישראל 0:5, משערים של תומר טליאס, עומרי גבאי, קובי בן חמו ועומרי רון שכבש צמד. בפרס השחקן המצטיין של המשחק זכה קובי בן חמו.

אלירן אביטל, קובי בן חמו, בילי אלימלך ועו"ד חיה מנע (אחמד מוררה)אלירן אביטל, קובי בן חמו, בילי אלימלך ועו"ד חיה מנע (אחמד מוררה)

מירי רגב שרת התרבות והספורט אמרה: "בהחלט אירוע מרגש שביום ההולדת של ענת אלימלך ז"ל, היום היא הייתה אמורה לחגוג את יום ההולדת ה-45, מקיימים כאן משחק ידידות בין נבחרת הנשים בכדורגל ונבחרת האומנים, זו הדרך של הספורט לחבר בין האנשים ולהגיד די לאלימות, די לגזענות ולשמח את הנשים ביום חגן, בכל זאת יום האישה הבינלאומי היום ואני חושבת שזה פרוייקט מאוד יפה ואני מקווה שזה יהיה פרוייקט שנצליח כל שנה לציין אותו. צריך להגיד שאפו גדול לעובד קראוס שיזם את האירוע החשוב הזה”.

השרה מירי רגב (אחמד מוררה)השרה מירי רגב (אחמד מוררה)

אריק זאבי הוסיף: "קודם כל המטרה של האירוע היא הכי חשובה גם לזכרה של ענת אלימלך וגם יצא שהיום יום האישה ויום ההולדת שלה, אז היה מאוד מרגש הטקס ואני חושב שכמעט בכל הנצחה או שרוצים לכבד משהו ספורט זה אולי הפלטפורמה הכי טובה ויש פה משחק מאוד יפה בין נבחרת הנשים לנבחרת שלנו (האמנים), כיף להיות חלק מזה”.

מה הקשר שלך לכדורגל?: “קודם כל אני משחק כדורגל מילדות, גדלתי בשכונה שמשחקים בה רק כדורגל אז אני מאוד אוהב, רוב הג'ודאים נראה לי אוהבים כדורגל, כל חימום תחילת אימון 10 דקות כדורגל, אמנם עם כדור ספוג ועל המזרן אבל עדיין כדור וכשפרשתי חיפשתי מסגרת ספורטיבית, מאוד קשה לי סתם לרוץ אני צריך מטרה ואז פגשתי את עובד קראוס וגיליתי את נבחרת האמנים, בגלל שאני מרצה אז הכניסו אותי בדלת האחורית להיות אמן, אני לא מגיע לכל האימונים לצערי כי יש כל מיני התחייבויות אבל אני משחק, אני מאוד אוהב את זה ומשחק גם בסדר”.

שחקני נבחרת האמנים (אחמד מוררה)שחקני נבחרת האמנים (אחמד מוררה)

מה יש לך למסור לנשים לכבוד יום האישה?: “היום שיש לי שתי בנות אני יותר מחובר לזה אפשר להגיד ואם תראי את הבת שלי תביני שאישה יכולה לעשות הכל, אני לא מת על זה שצועקים אישה אישה, כי מבחינתי אני כבר רואה את זה אותו הדבר, זה המסר שאני נותן לבנות שלי שהכל הן יכולות ואין שום הבדל בין נשים לגברים, ככה אני מתנהל וככה אני מחנך את ילדיי, כדאי שכולם ינהגו ככה".

ראש העיר רמת-גן כרמל שאמה הכהן סיפר: "כולנו זוכרים את המקרה של ענת אלימלך ורמת-גן גאה להיות זו המאמצת את זכרה. זהו אחד האירועים החשובים בעיר ביום האישה הבינלאומי, כחלק מאימוץ נבחרת האמנים בעיר שלנו".

ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן (אחמד מוררה)ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן (אחמד מוררה)
המאמן עובד קראוס ושחקניו (אחמד מוררה)המאמן עובד קראוס ושחקניו (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */