יום שישי, 03.05.2024 שעה 21:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

עגייב, זיקרי, עאבד ודמארי בהרכב הפועל ת"א

האדומים ינעלו ב-21:00 את שלב הבתים של גביע הטוטו מול אשדוד, כשניצחון יעלה אותם לחצי הגמר. דמארי בהרכב לראשונה מזה 4 שנים. דגני ייעדר כחודש

|
עומר דמארי (שחר גרוס)
עומר דמארי (שחר גרוס)

הפועל תל אביב תסיים הערב (רביעי, 21:00) את הופעותיה בשלב הבתים של גביע הטוטו, כשתתארח אצל מ.ס אשדוד בתקווה לסגור את סיפור ההעפלה לחצי הגמר, זאת כאשר האדומים ינוחו במחזור החמישי והאחרון. היא תצא לעיר הנמל באוטובוס הממותג החדש שלה, כפי שמחויבות קבוצות ליגת העל, כשבעונה שעברה המועדון הסתפק באוטובוס ללא מיתוג.

בעקבות הפציעה בקרסולו, אוראל דגני ייעדר כחודש מהמגרשים. מדובר במכה עבור האדומים, שיפתחו את העונה עם אדי גוטליב ורז שלמה בלבד. קיים סיכוי שרוג'ר ברנרדו יוסט למרכז ההגנה במידת הצורך. זאת, לאחר שירין פרץ הושאל רק השבוע להפועל חדרה ואדבינאס גירדבאיניס קיבל הודעה כי עליו לחפש קבוצה. לפי שעה, האדומים לא מוכנים גם להשתמש בו לפחות בתקופה הקרובה, ודורשים שיעזוב.

אוראל דגני (נעם מורנו)אוראל דגני (נעם מורנו)

במקביל, בהפועל ת''א הסבירו כי הפציעה של דגני, זכר למשחק הראשון בגביע הטוטו מול בני יהודה, לא הוערכה נכון ולכן במקום לחזור בשבוע הבא לקראת המשחק מול הפועל חדרה כפי שתוכנן, הוא ייעדר חודש נוסף. יש לציין כי כבר אז, שחקנים בקבוצה התפלאו נוכח האבחנה וטענו כי מדובר בפציעה טורדנית שקשה להיפטר ממנה כל כך מהר.

הבשורה מהאימון המסכם של הפועל ת"א, לאחריו הלכו השחקנים והצוות המקצועי לאירוע ההשקה של הסניף הראשון של "מיניסו" חברת העיצוב היפנית שמגיעה לישראל באמצעות האחים איציק ושרון ניסנוב, היא חזרתו של עומר דמארי להרכב על חשבונו של פייסל מוליץ'.

רפואה: "יש דברים שצריך לשפר"

ארבע שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שדמארי עלה ב-11, כשעד כה רשם שלוש הופעות כמחליף וכבש שער ניצחון מול הפועל רעננה. באצטדיון הי"א, הוא יענוד את הסרט הקפטן, כשהוא לא אמור לסיים 90 דקות, אלא להמשיך להעלות קצב בהדרגתיות לקראת מחזור הפתיחה בליגת העל מול הפועל חדרה בסוף החודש.

עומר דמארי (שחר גרוס)עומר דמארי (שחר גרוס)

שינויים נוספים שיערוך קובי רפואה בהרכב הם אי הכללתו של רוג'ר ברנרדו ב-11. הקשר הברזילאי יקבל מנוחה ויישב על הספסל, כאשר שי אליאס יפתח לצדו של ניר לקס בהרכב. רז שלמה ייכנס למרכז ההגנה במקומו של אדבינאס גירדבאיניס, שקיבל הודעה כי עליו לחפש קבוצה. את רמזי ספורי המורחק יחליף רועי זיקרי, שחזר לכשירות מלאה. אושר דוידה, חלוץ קבוצת הנוער, ייכלל לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת במשחק רשמי. אריק ינקו ימשיך להיעדר, כך שרובי לבקוביץ' ימשיך בין הקורות.

אלמוג בוזגלו מול רוג'ר ברנרדו (איתי כהן)אלמוג בוזגלו מול רוג'ר ברנרדו (איתי כהן)

הרכב הפועל ת”א: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פירסמן, שי אליאס, ניר לקס, אמיר עגייב, רועי זיקרי, אחמד עאבד ועומר דמארי.

אבראן בסגל אשדוד, קורדיירו בדרך החוצה

מ.ס אשדוד תנסה להשיג את ניצחונה הראשון העונה כשתארח את הפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו, זאת לעיני הקהל הביתי באצטדיון הי”א. שחקן הכנף הצרפתי, רומן אבראן יכלל בסגל של בלגויה מילבסקי על מנת לראות את השתלבותו בקבוצה. 

מילבסקי: מסופק מאד מהקבוצה שלי

אבראן, שעל הגעתו פורסם לראשונה ב-ONE, הינו שחקנה של אנטוורפן הבלגית ומתאמן מיום ראשון עם הקבוצה מעיר הנמל. בימים אלו מתקיים משא ומתן על רכישתו כשגם אופציית השאלה על הפרק. גם החלוץ מוחמד בדארנה, ששוחרר מבני סכנין השבוע, ממשיך להתאמן במטרה להרשים את הצוות המקצועי. 

מילבסקי התייחס למשחק ואמר: ״הגענו לחלק השלישי והאחרון בהכנה לליגה, ובניגוד למשחק האחרון מול מכבי פ״ת, הפעם אשתמש בשחקנים החזקים ביותר שיעמדו לרשותי. אנחנו נמצאים בשלבים הסופיים של גיבוש הסגל ועדיין חסרים 2-3 שחקנים, כאשר בלם וחלוץ יגיעו בוודאות ובקרוב נקבל חזרה גם את תום מונד וגדי קינדה, מה שייתן לנו קבוצה טובה ומאוזנת״.

אלישע לוי ובילגויה מילבסקי (שחר גרוס)אלישע לוי ובילגויה מילבסקי (שחר גרוס)

השוער, יואב ג׳רפי יחזור לעמוד בין הקורות כשלצידו בהגנה ימשיך יצחק אספה בעמדת המגן הימני במקומו של הקפטן, טום בן זקן שעדיין לא כשיר במאת האחוזים על אף שהתאמן כרגיל. הקשר, רן רובין שנפצע השבוע באימון, עבר בדיקות במהלכן נקבע כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. השחקן ינותח בעוד כחודש ולאחר מכן יחל בתהליך השיקום.

מאוריסיו קורדיירו לא לקח חלק באימון המסכם ודרכו החוצה מהמועדון נראית בטוחה מתמיד. אשדוד מחזיקה הצעה על השחקן מקבוצה בליגה הבולגרית, אך טרם ידוע האם עסקה זו תצא לפועל או שמה ילך הברזילאי למקום אחר.

הרכב אשדוד: יואב ג׳רפי, יצחק אספה, בן-אל אדרי, עמית ביטון, קרלו ברוצ׳יץ׳, דן ביטון, לאונרד אווסו, יובל יעקובוביץ׳, בנצי מושל, פיליפ קנזביץ׳ ודין דוד.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */