יום שישי, 10.05.2024 שעה 13:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

כבירי: ורמוט לחץ לחזור, הבהרתי שזה לא יקרה

הבעלים של הפועל יורה: "לא תכננתי להחתים כ"כ הרבה שחקנים", "עושים על אפרתי ציד מכשפות, אני האשם", "תמוז? פשוט נעלם", "סיכמתי עם גוטמן קודם"

|
אמיר כבירי. ראיון ארוך, גלוי וחושפני (רדאד ג`בארה)
אמיר כבירי. ראיון ארוך, גלוי וחושפני (רדאד ג`בארה)

לא שקט בהפועל תל אביב. אחרי חלון העברות סוער, עשרות החתמות בהולות, מלחמות עם הפועל באר שבע והתנהלות שזכתה ללא מעט ביקורות, הבעלים אמיר כבירי החליט לשבור שתיקה ולדבר על הכל בראיון לפודקאסט האוהדים, "חי בבאסה", שפורסם באתר הרשמי של המועדון.

על גילי ורמוט: "הסיפור עם ורמוט הוא די פשוט. ורמוט רצה לחזור להפועל תל אביב, זה תהליך שכבר התחיל בקיץ. אני הבהרתי לו בזמנו וגם למקורביו באופן ברור שזה לא יכול לקרות. לא חשבנו שחשוב להוציא הודעה מיוחדת בנושא, אבל לצערי הלחץ מכיוון גילי לא פסק גם כשהבהרנו לו בצורה חד משמעית שזה לא יכול לקרות. אבל כשאבא שלו ביקש להפגש איתי באופן אישי הסכמתי מפאת כבוד לאדם המבוגר ממני. זה היה כמובן אחרי ישיבה במועדון שערכנו בצהריים, שבה הוחלט באופן גורף על ידי כולם, כולל על ידי הצוות המקצועי, שוורמוט לא יחזור למועדון".

"עוד לפני הפגישה שוחחתי עם הסוכן של גילי, הבהרתי לו גם כן שהפגישה היא אך ורק כדי לכבד האב ושגילי לא יחזור למועדון. בפגישה עם אביו של גילי הסברתי לו את הגישה שלנו, את העקרונות שלנו בתור מועדון ולאחר מכן קרה מה שקרה. נדהמתי לגלות בשידור חי שכביכול סיכמתי על החזרה של ורמוט להפועל למרות שזה לא היה נכון ולא הייתה ברירה באותו רגע נתון להוציא הודעה ברורה בנושא, וזה מה שעשינו".

ורמוט. &qout;לחץ כדי לחזור להפועל ת&qout;א כבר בקיץ&qout; (אורן בן חקון)
ורמוט. "לחץ כדי לחזור להפועל ת"א כבר בקיץ" (אורן בן חקון)
 

הרכש המאסיבי: "אני חושב שמה שהיה בשנה שעברה לא היה מספיק טוב, לכן רצינו לבנות משהו חדש. בקיץ האחרון היו מספר הזדמנויות לרכוש שחקנים עם פוטנציאל גבוה לעתיד, שזה בדיוק לאן שאנחנו מכוונים, ושם היה חשוב לנו לשים את רוב הכסף. השקענו הרבה מאוד משאבים בשביל להקדים מועדונים אחרים, והייתה תחרות - על כל שחקן שהבאנו הייתה תחרות מאוד קשה. בסופו של דבר השחקנים בחרו בהפועל תל אביב. אני יודע שאולי לא כולם הצליחו השנה, אבל אני מאמין שאת הפירות של התהליך נראה בשנים הקרובות".

"לא תכננתי ולא ציפיתי להחתים עוד שמונה שחקנים בינואר, אבל כורח המציאות והמצב שלנו בטבלה גרם לכך. בנוסף, יש צוות מקצועי בהפועל תל אביב ואני כבעלים מחויב לנסות ולעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לו להצליח. גם אם בחוץ עכשיו צוחקים ומזלזלים בנו, בסוף המטרה היא שהפועל תל אביב תהיה טובה יותר, ואני בטוח שבשנה הבאה עם מספר שינוים נקודתיים, הקבוצה תהיה הרבה יותר עוצמתית".

"יש היום מצב נתון, שלא מעט שחקנים צריכים להוכיח את עצמם כדי להיות איתנו בעונה הבאה, ואני מקווה באמת שהם יתנו את התוצרת בשלושת החודשים הקרובים. אין לאף אחד תעודת ביטוח, לא משנה כמה כסף הוא עלה. כמובן שרק הנבחרים יישארו ובסופו של תהליך המטרה היא ברורה – להיות קבוצה חזקה שתתמודד על תארים".

 
 "אפרתי לא אחראי על שום החתמה באופן ישיר ואני בשום אופן לא מסכים עם ציד המכשפות שעושים עליו היום. אני יודע מי עומד מאחורי זה, יש גורמים אינטרסנטיים שלא יכולים להתקרב למועדון, להשפיע על החתמות ולגזור קופונים. רק אני האשם" 
 
 
 

החלוצים: "החתמנו שני חלוצים - אלון תורג'מן ואהרון שוינפלד, שבמקרה שלו הקדמנו את היריבות שלנו במאבק רק עם הצעה פיננסית הרבה יותר משתלמת. יש בעיית חלוצים כללית, לא רק בהפועל תל אביב, ולצערי השוק הזה מאוד מצומצם, אבל בקיץ הקרוב נדע להתמודד עם זה בלי לחץ ובלי החלטות מהשרוול שלא רצינו לקחת בינואר. כבר עכשיו הצוות עובד על זה לקראת הקיץ. חלוצים טובים בינואר היו בעלויות לא פרופורציונליות, שלא הצדיקו את האיכויות שלהם".

"הגשנו הצעה על חלוץ מאוד בכיר באירופה, בן 24, בסכום שיא של המועדון, אך למרות רצון של כל הצדדים והתקדמות בעניין, השחקן לא רצה להגיע לישראל. גם זו בעיה שאנחנו צריכים להתמודד איתה. הליגה בישראל היא לא ליגה שמושכת שחקנים בכירים, אבל לשם אנחנו מכוונים - לא לבינוניות. גם בקיץ כל הזרים שנחתו היו זרים עם רקורד מוכח ששולם עליהם הרבה מאוד כסף. אבל לא תמיד הכל מתחבר, אין מה לעשות, כדורגל זה לא מדע מדויק. בלי לפגוע בחלוצים האחרים שהיו פנויים בשוק בינואר, הצוות המקצועי חשב שהם לא יכולים להוות את הבסיס לקבוצה שאנחנו רואים בחזון שלנו".

ההתפזרות הכלכלית: "קודם כל, ההוצאות השנה לא הסתכמו רק ברכישת שחקנים ובמשכורות. היו הרבה מאוד פרמטרים כמו חובות עבר, שאנחנו מגלים בכל מיני מקומות, שדרוג כל מערכות המועדון, כל מערכת הסקאוטינג, המחשוב, המתחם החדש. אלו דברים שעולים הרבה מאוד כסף אבל זה הבסיס של כל מועדון. אם תשימו לב גם במחלקת הנוער הושקע הרבה מאוד כסף בהבאת שחקנים וברכישת שחקנים. אנחנו מתכוונים להמשיך עם זה".

גיא לוי ביציע לצד אמיר כבירי. &qout;פחדתי שיווצר כדור שלג&qout; (רדאד ג´בארה)
גיא לוי ביציע לצד אמיר כבירי. "פחדתי שיווצר כדור שלג" (רדאד ג´בארה)
 

"כמובן שלאוהדים אין מה לדאוג. כל עוד אני נמצא במועדון, הדברים ימשיכו להתנהל באותה דרך. כספים יושקעו בצורה חכמה, על פי תקציב מוגדר. למרות שהמונח תקציב מוגדר בהפועל תל אביב הוא לא באמת מדויק, כי תמיד יש משתנים כמו חובות שמתגלים או המצב בחודש ינואר שאילץ אותנו להשקיע כספים נוספים.

על ניר אפרתי: "אפרתי הוא בחור מאוד מוכשר. הוא איש מקצוע צנוע, אדם שנותן את הכל למען המערכת. בסופו של דבר מי שנתן את האור הירוק לכל ההחתמות שהוצעו על ידי צוות הסקאוטינג בראשותו של אפרתי היה סזאר מנדיונדו, המאמן עם הצוות שהיה בזמנו, ניר ענבר ואני. אפרתי לא אחראי על שום החתמה באופן ישיר ואני בשום אופן לא מסכים עם ציד המכשפות שעושים היום על אפרתי. אני יודע מי עומד מאחורי זה, יש גורמים אינטרסנטיים שעומדים מאחורי זה ולא יכולים להתקרב למועדון, להשפיע על החתמות ולגזור קופונים, יש כלי תקשורת שרוצים מידע רגיש והוא עומד כחומה בצורה מולם".

 
 "הגענו לסיכום עם טוטו, הוא שוחח עם גוטמן ופשוט נעלם עד אחרי שהחלון נסגר. פשוט ככה" 
 
 
 

"אבל ניר בחור חזק, הוא מקבל את הגיבוי ממני, מענבר ומגוטמן. אנחנו פועלים כיחידה אחת. אני חושב שהעליהום עליו הוא לא הוגן והוא לא מגיע ממקום נקי, אבל אני מבין את הצורך של אנשים לחפש אשמים והאשם התורן זה אפרתי. אני לא מוכן לקבל את זה. רק אני הוא זה שחותם על מעבר שחקנים ורק אני זה שאחראי, לטוב ולרע. אם תרצו לנסח את זה בצורה אחרת - אני אשם".

אמיר כבירי: &qout;אני האשם&qout; (משה חרמון)
אמיר כבירי: "אני האשם" (משה חרמון)
 

על טוטו תמוז: "התחלנו תהליך של מו"מ עם טוטו בקיץ האחרון והתהליך הזה לא צלח. ניסינו לצרף אותו כבר מתחילת ינואר. אני דוגל בגישה שלא מביאים שחקנים בכוח, ומפה ניתן להבין בעצם את הסיבה שלא לקחנו אותו בתחילת החלון. נתנו צ'אנס נוסף לקראת סגירת חלון העברות, שגם לא הלך. בסוף הגענו לסיכום עם טוטו, הוא שוחח עם גוטמן והוא פשוט נעלם עד אחרי שהחלון נסגר - פשוט ככה".

על התביעה של דוס סנטוס והבעיות עם אופ"א: "קודם כל, יש הרבה מאוד תביעות בוררות של שחקני ומאמני עבר, אלו דברים שנגררים מספר שנים. יש הרבה חובות שנדחו בפריסות ארוכות, ולצערי זה נופל השנה בעיקר. בנושא דוס סנטוס, זו אחריות ודאית של אלי טביב, כחלק מהסכמי רכישת הקבוצה. אנחנו מתמודדים עם המון בעיות של חובות עבר, ובסופו של דבר הצלחנו לצמצם אותם. המועדון נמצא ביציבות כלכלית, בטח בהשוואה לזמן לפניו הגעתי. אני יכול להגיד חד משמעית שהפועל מועדון יציב כלכלית, בנינו תשתית להרבה שנים קדימה".

הכסף שהשקעת בהפועל ת"א: "אני מאמין שעד סיום העונה זה יהיה למעלה מ-30 מיליון שקלים".

אלי טביב. כבירי מאשים בחובות העבר (אורן בן חקון)
אלי טביב. כבירי מאשים בחובות העבר (אורן בן חקון)
 

תגובות האוהדים: "כל ההתחייבויות הן שלי, באופן אישי. גם על חוזים שנחתמו, לצורך העניין לרכישת בן רייכרט, אני ערב באופן אישי. אין מה לדאוג בעניין הזה. לא ציפיתי להשקיע כזה סכום, אבל זה כורח המצב. קיבלנו קבוצה בלי נכסים, היה חשוב לפתוח את הכיס ולהכין בסיס לשנים הבאות, שזה שחקנים צעירים וטובים. שיפצנו את המתחם בסכום של כמיליון יורו. זה מה שיוביל את המועדון להישגים בסופו של דבר, השקעה תמידית ונכונה. לא צפינו שאלו יהיו הסכומים, אך לא היינו יכולים לצפות זאת מראש. שינוי מאמנים ושחקנים, חובות שמתגלים".

 
 לי ולגוטמן היה סיכום לפיו הוא יצטרף להפועל תל אביב במאי הקרוב, כך שכל הטענות בנוגע לכך שהפועל הייתה ברירת מחדל בשבילו הן תלושות מהמציאות. הוא רצה לעבוד בשקט וביסודיות מאחורי הקלעים בתקופה הזו. מכורח הנסיבות, עם הדרדרות הקבוצה בטבלה, פניתי אליו וביקשתי ממנו להגיע באופן מיידי" 
 
 
 

הנזק התדמיתי: "אני לא מתעסק בנזק תדמיתי ובתקשורת. אני מפוקס ויודע מה הצוות המקצועי צריך ממני, יש לנו שיחות מאוד עמוקות עם אלי גוטמן ואנחנו יודעים לאן אנחנו רוצים להגיע. בחלון ההעברות האחרון הצלחנו לעשות 95 אחוז ממה שתיכננו. כל השחקנים שהבאנו הם שחקנים שהתנהל משא ומתן לגביהם במשך חודש. צריך להתנתק מעניין התקשורת, החשיבות העליונה היא שלמועדון תהיה קבוצת כדורגל תחרותית".

על אלי גוטמן: "לי ולאלי היה סיכום לפיו הוא יצטרף להפועל תל אביב במאי הקרוב, כך שכל הטענות בנוגע לכך שהפועל הייתה ברירת מחדל בשבילו הן תלושות מהמציאות. הוא רצה לעבוד בשקט וביסודיות מאחורי הקלעים בתקופה הזו, לעקוב אחרי הקבוצה לקראת השנה הבאה, איפה לחזק ואיפה לשפר, ולבנות שיטתית את היסודות לשנים הבאות. מכורח הנסיבות, עם הדרדרות הקבוצה בטבלה, פניתי אליו וביקשתי ממנו להגיע באופן מיידי. כמו רמטכ"ל שנקרא לדגל, הוא הגיע מיד, בתחילה כמנג'ר כדי לא ליצור זעזוע נוסף במערכת, עד שהבנו שאין ברירה אחרת והוא הפך להיות מנג'ר שאחראי על אימון הקבוצה בפועל".

אלי גוטמן בבלומפילד. &qout;כמו רמטכ&qout;ל שנקרא לדגל&qout;  (איתי כהן)
אלי גוטמן בבלומפילד. "כמו רמטכ"ל שנקרא לדגל" (איתי כהן)
 

"אלי מקצוען מהמעלה הראשונה. יש לו דרישות וסטנדרטים מאוד ברורים, אנחנו משתדלים לעשות התאמות לסטנדטים שלו, זה תהליך שיימשך מספר חודשים והתוצאה הסופית תהיה מועדון שפועל ברמה הגבוהה ביותר. אלי קובע בכל נושא מקצועי ואסטרטגי, ברכש, ואני חושב שהשוואות לאחרים הן לא רלוונטיות".

הבעלות כאוהד: "קודם כל, אני קשוב. באתי מתוך הקהל הזה, גדלתי ביציעים. הגעתי להפועל תל אביב לא בשביל פרסום, הגעתי כי אני אוהד הקבוצה, מעולם לא הסתרתי שאני מחובר לעקרונות ולערכים של המועדון. את השיקולים אני עושה בצורה כוללת ומפוכחת. לצורך העניין, לא אהבתי את מה שקרה עם אלישע לוי. אם הייתי מתנהל לפי האוהדים, לא הייתה מתקיימת פגישה מלכתחילה. אני חושב שחלק מזה קרה גם באשמתי".

"לא הרגשתי שאלישע יכול להוביל את המועדון למקומות אליהם אני שואף, והמסקנה שלי הייתה שאני לא יכול להתפשר בנושא הזה. רציתי את גוטמן מיום עזיבתו של סזאר. יש ניסיון לייצר מצג שווא כאילו אני מקבל החלטות בהתייעצות עם האולטראס, וזו שטות מוחלטת. אלו נסיונות לא מקריים ומגיעים מתוך רצון לערער את המועדון ואותי. אני מציע לא לשתף איתם פעולה".

אלישע לוי. &qout;לא הרגשתי שהוא יכול להצעיד את המועדון לאן שאני רוצה&qout; (מרטין גוטדאמק)
אלישע לוי. "לא הרגשתי שהוא יכול להצעיד את המועדון לאן שאני רוצה" (מרטין גוטדאמק)
 

המסקנות והמקומות לשיפור: "קודם כל, מאמן. אני חושב שהמינוי של גיא לוי, שהוא איש מקצוע ראוי ומכובד, היה נכון לאותו רגע נתון. אבל בתחושה שלי, נוצר כדור שלג שחששתי שאי אפשר יהיה לעצור אותו. לא רציתי להגיע למצב בו יהיה מאוחר מדי ואי אפשר יהיה לתקן, ולכן היה לי חשוב שגוטמן יגיע כסמכות המקצועית העליונה בינואר. לגבי סזאר, העמדה שלי מוכרת, הטעות הייתה שהוא פתח את העונה. יש לכך סיבות שאשמור לעצמי מפאת כבודו של האדם".

"לאחר עזיבתו של סזאר, וואליד באדיר עשה עבודה יוצאת מן הכלל, אבל היה לנו ברור שצריך איש מקצוע עם ניסיון. נפגשתי באופן אישי עם מספר מועמדים מחו"ל, שסיננו לאחר עבודה של שבועות, כשאני נוסע באופן אישי לפגוש כל אחד מהמועמדים. לא ראיתי אצל אף אחד מהם את התשוקה לה ציפיתי. יש לי ציפיות מאוד ברורות, אני יודע לאן אני רוצה להוביל את המועדון. בסופו של דבר תהליך המינוי של המאמן לא היה אפקטיבי, בדיעבד. אני רוצה תמיד את הטוב ביותר, לא תמיד זה מצליח, והאחריות היא עליי. למדתי את הלקח".

הכישלון בבניית הסגל: "לא היה איש מקצוע אחד במדינה שהרים גבה לגבי ההחתמות שעשינו והשחקנים שהבאנו בקיץ, ההפך. יש דברים שלא תמיד קשורים לכדורגל, כמו דינמיקה, חיבור ואיזונים. בשביל זה הבאנו את אלי גוטמן, הוא יעשה את ההתאמות עם הסגל הקיים. יש לנו בסיס טוב, גם אלי מסכים עם זה. חיזקנו בינואר, ובקיץ נעשה התאמות נוספות, עד שנגיע לתמהיל הנכון שיוביל את הפועל תל אביב לשנים הבאות".

סזאר מנדיונדו. &qout;זו הייתה טעות שהוא פתח את העונה&qout; (רדאד ג´בארה)
סזאר מנדיונדו. "זו הייתה טעות שהוא פתח את העונה" (רדאד ג´בארה)
 

שקיפות ופרסום הדו"ח הכספי: "שקיפות היא חשובה בעיניי, כל הקבוצות הגדולות האחרות נמנעו מכך. ברור לכם מה היו אומרים אם דווקא אנחנו לא היינו מפרסמים את הדו"ח. מעבר לכך, המועדון עומד בצורה מסודרת בכל התשלומים שהוא צריך להעביר. לא מזמן שחקן ותיק בליגה התקשר להודות לי על התנאים שאותם הם מקבלים, ואמר שאין תנאים דומים בקבוצות אחרות. מאז שהגעתי כמעט וחוסלו כל החובות, לא נלקחו חובות נוספים. אני מזרים כספים כדי לכסות על כל הרכישות. בנוסף, 95 אחוז מכל הבוררויות עם שחקני עבר הסתיימו בצורה מכובדת, ואנחנו מפנים את השולחן כדי להתחיל את העונה הבאה עם דף חלק, כחלק מתהליך ההתקדמות של המועדון".

מסר לאוהדים: "קודם כל, בין כל התסכול מהמצב המקצועי, יש הרבה דברים שנשכחים בצד. בסך הכל עברו רק שבעה חודשים מאז קיבלתי את המועדון, מפורק מנכסים, קרוע ניהולית, עם חובות שגדלים מיום ליום, ללא ספונסרים, עם התחייבויות ושעבודים של הכנסות עתידיות, ומותג מתפורר בעיני ספונסרים. השקענו המון זמן בקיץ לחשיבה, והשקענו הרבה מאוד כסף לשדרוג המועדון. מתחם האימונים החדש הוא ברמה גבוהה יותר מכל מה שהתרגלנו אליו בארץ, רכשנו מערכות ניהול מתקדמות, השקענו ביצירת תהליכי עבודה, הגדרות תפקידים ותהליכי ביצוע משימות. החודש אנחנו עוברים למשרדי המועדון החדשים, שיהפכו את העבודה השוטפת להרבה יותר יעילה. אנחנו מתחזקים בכוח אדם איכותי באופן רציף אבל הדרגתי. יש הרבה מאוד פרמטרים שאנחנו רוצים לשפר, כמו שיווק, מדיה, גיוס ספונסרים וקשר עם האוהדים".

"במחלקת הנוער יש היום את הכשרונות הכי גדולים בארץ. אנחנו ממשיכים, גם בינואר, לרכוש את הכשרונות הגדולים בארץ, בכל שכבת גיל, לא רק בנוער. הצלחנו להפוך את המחלקה למקום שילדים והורים רוצים להגיע אליו. ההורים מבינים שבמחלקה שלנו יש את הסיכוי להצליח ולהגיע הכי רחוק. לראיה, אנס מחמיד, שהגיע בגיל 17 לקבוצת הנוער ומצא את עצמו משחק בקבוצת הבוגרים בצורה מעוררת כבוד לבחור בגילו. אנחנו רואים שיפור בתוצאות של כל קבוצות המחלקה. בשנה הבאה נשתפר עוד יותר, כשהמטרה הסופית היא הקמת אקדמיה מקצועית, פרויקט שאנחנו עובדים עליו מהקיץ האחרון".

קבוצת הנוער של הפועל ת&qout;א. &qout;הכישרונות הגדולים בארץ&qout; (רדאד ג´בארה)
קבוצת הנוער של הפועל ת"א. "הכישרונות הגדולים בארץ" (רדאד ג´בארה)
 

"מסביב, ישנה הקמת אתר אינטרנט חדש, אפליקציה לאוהדים שתצא בקרוב, וחנות אונליין מתקדמת שתושק גם היא בקרוב. כל ההתייחסות ליציע האח"מים שלנו שמהווה מקור הכנסה מצוין למועדון. הצלחנו להגדיל את כמות הספונסרים בעבודה טובה. אנחנו עובדים קשה מאוד על הקמת חנות רשמית וליין מוצרים איכותי, בעיקר כדי לחבר את הקהל חזרה למותג ולסמל. כבר בתחילת העונה הבאה תהיה לאוהדים אפשרות לבקר בחנות רשמית, וזו תהיה החנות הרשמית הראשונה בתולדות המועדון. את כל הפעילות הזו קשה כמובן לראות באופן מיידי, אבל אני מבטיח שבעוד שנתיים נוכל לבדוק את זה".

"תהליכים עמוקים כמו שהמועדון הזה עבר השנה הם חסרי תקדים. בתור אחד שהיה מחוץ למערכת, בצד האוהדים עד לפני שנה, אני מבין איך דברים נראים כלפי חוץ. אל תשפטו את זה על פי התקשורת. אל תתנו לאף אחד להזיז אתכם מאמונה במועדון ובתהליך שהוא עובר".

חמזה בארי וארון שוינפלד. &qout;המועדון בתהליך אדיר&qout; (נעם מורנו)
חמזה בארי וארון שוינפלד. "המועדון בתהליך אדיר" (נעם מורנו)
 

"אני חושב שבקיץ הקהל עשה צעד אדיר להוכיח את הנאמנות שלו כלפי המועדון. נרכשו 8,500 מנויים. אני חושב שמאז עונת הפוסט דאבל וליגת האלופות לא היה מספר כזה של מנויים. בגלל אותם מנויים שרכשו, ובגלל האוהדים שממלאים את בלומפילד בכל משחק, 10,000 או 11,000, אני ממשיך להשקיע כסף כדי להראות נאמנות הדדית. אני יודע שהקהל של הפועל יודע להעריך השקעה, יודע להעריך חשיבה ארוכת טווח. אם כבר יש לי הזדמנות, אני רוצה להודות לאוהדים ששולחים לי אלפי הודעות תמיכה, במיוחד בימים קשים. אני מבטיח לכולם שאעשה הכל בשביל לשמח אותם".

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */