יום שני, 06.05.2024 שעה 04:59

הספורט הישראלי מברך: שנה מוצלחת ושקטה

לכבוד ראש השנה, בדקנו מה אנשי הספורט המובילים בישראל מאחלים למדינה, לספורט הישראלי וכמובן גם לעצמם ולכם. וגם: הברכה המיוחדת של נשיא המדינה

|
שנה חדשה (מערכת ONE)
שנה חדשה (מערכת ONE)

שנה עמוסה ומעניינת עברה על הספורט הישראלי. שנה של דרמות, של אלופים ואלופות חדשים, של הצלחות מרגשות וגם של אכזבות.

כעת מתחילה שנה חדשה, ולכבוד החג ONE אסף עבורכם ברכות לראש השנה מאנשי הספורט והספורטאים המובילים בישראל. מה הם מאחלים למדינה, לספורט הישראלי ולעצמם?

רובי ריבלין  (חגי ניזרי)
רובי ריבלין. מאחל שנה של תקווה (חגי ניזרי)
 

נשיא המדינה, רובי ריבלין: "אזרחי ישראל, שנה טובה. ראש השנה היהודי מציין ימים של חשבון נפש, משב רוח של התחדשות של הבטחה ושל תקווה. התבוננות אל העבר וציפייה לעתיד לבוא. במחזוריות הקבועה, שבה שנה מתחלפת בשנה, ניתנת לנו ההזדמנות: לקחת אחריות, לתקן את העבר, לאסוף את כוחות הגוף והנפש, לחולל שינוי ולהתחיל מבראשית. במישור הפרטי, החברתי והציבורי - כיחידים, כחברה וכעם. אלה הימים, שבהם אנו בוחנים ובודקים את המקום שאליו הגענו. מכוונים מחדש את צעדינו ומעשינו - למקום שאליו נרצה להגיע ושבו אנו שואפים להיות".

"בשנה החולפת, ידענו רגעים קשים ומתוחים. רגעי שברים - רגעים בהם נוכחנו, כמה נוראיות וכואבות תוצאות הפלגנות, הגזענות ושנאת האחר. ולצד זה, ראינו רגעים מופלאים - של עשייה ושותפות. בסיורי השונים ברחבי הארץ, פגשתי עשיה חינוכית מופלאה, בכלל המגזרים הקהילות והשבטים: בתי ספר שהרוח החינוכית המפעמת בהם, כובשת וסוחפת. ביקרתי, במפעלי תעשייה יחודיים. ופגשתי מנהלים, יזמים, חוקרים, וחקלאים, נשים וגברים המשנים ללא הרף את הדרך בה אנו מבינים את העולם ומעצבים מחדש את החברה הישראלית. נפגשתי עם מועדוני ספורט שחולמים לצד הניצחון - על שנוי חברתי. חיילים מצטיינים, שחושבים ב׳ראש גדול׳ ואזרחים מן השורה שההתנדבות היא עבורם דרך חיים".

"סיירתי בהתיישבות ברחבי הארץ, ההתיישבות המהווה את אפוד המגן הערכי והממשי של אזרחי מדינת ישראל. פגשתי את המתיישבים האמיצים, המתמודדים עם איומים ביטחוניים והתקפות טרור בעוטף עזה, בגליל ובגולן, ביהודה ושומרון, בנגב ובערבה, בגב ההר, בשפלה ובבקעה. וראיתי אנשים מסורים לאדמתם, לעמם, למדינתם, פועלים בכל דרך למען העם בישראל. למדתי המון, על הכוחות החיובים, המרכיבים את החברה הישראלית, ותורמים לבניין מדינת ישראל. וחשתי גאווה, להיות חלק מהתקווה הישראלית, השותפות והעשייה".

"בפרוס השנה העברית החדשה, שנת תשע"ו, אני מבקש לברך כל אחת ואחד מכם מעומק לבי בשנה טובה. שנה של תקוה, שנה של הגשמה, של שגשוג ושל צמיחה. לאזרחי ישראל, למדינת ישראל, ליהדות העולם, ולעולם כלו. אני נושא תפילה שהשנה הבאה עלינו לטובה תהא שנה של הקשבה, שנה של סבלנות וסובלנות, של כבוד הדדי, של חמלה, של נדיבות, של שקט ושל אהבת האדם. שנת ברכה וגאווה לערכים המכוננים ומייחדים אותנו כחברה וכמדינה יהודית ודמוקרטית. מי ייתן ובשנה הבאה עלינו לטובה נוכל להביע, להקשיב ולהכיל את כל הקולות שלנו, על מגון דעותינו והשקפותינו השונות- יחד ולחוד. ברכה מיוחדת שלוחה לחיילי וחיילות צבא ההגנה לישראל ולאנשי כוחות הביטחון. מי ייתן שנכתב ונחתם לחיים ארוכים וטובים. תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה. שנה טובה מירושלים."

מירי רגב (רדאד ג´בארה)
מירי רגב. מאחלת השגת קריטריונים (רדאד ג´בארה)
 

שרת התרבות והספורט, מירי רגב: "שתהיה זו שנה שבה ננגיש את הספורט לכל האוכלוסיות והמגזרים בישראל, שנפתח את הכשרונות הרבים ונכניס עוד ועוד אנשים לכושר ולחשיבה הישגית. מי ייתן והשנה יותר ויותר ספורטאים כחול-לבן יצליחו להשיג את הקריטריון לריו 2016, ילדים וילדות יחליפו קלפים של כוכבות ספורט נשיות, הספורט יהפוך לאמצעי שמחבר בין אנשים, מגזרים ועמים ונגלה כולנו אפס סובלנות לאלימות וגזענות. שנה טובה לכול בית ישראל".

יו"ר ההתאחדות, עופר עיני: ״בשמי ובשם ההתאחדות לכדורגל, אני רוצה לאחל למדינת ישראל, לאזרחים ולאזרחיות, לשחקנים ולשחקניות ולכל אנשי ונשות הכדורגל, שנה טובה. שנה של הצלחות, התקדמות, הגשמה עצמית וכמובן הרבה כדורגל מהנה, נטול כל אלימות וגזענות. כולי תקווה כי גם בשנה הבאה עלינו לטובה, ימשיך הכדורגל הישראלי, ברמת הקבוצות וברמת הנבחרות, להתקדם ולהסב לנו נחת״.

עופר עיני נואם בקונגרס פיפ&qout;א (רויטרס)
עופר עיני. מאחל כדורגל מהנה (רויטרס)
 

מאמן הנבחרת ישראל בכדורגל, אלי גוטמן: "אני מאחל רפואה שלמה לכל החיילים שטרם החלימו או שנמצאים בתהליך החלמה מהמלחמה האחרונה. מי ייתן ויחלימו כמה שיותר מהר. אני מאחל לאזרחי מדינת ישראל שידעו להתאחד ולא רק ברגעי מלחמה ושהכדורגל הישראלי בכלל ירים ראש. שנה טובה".

יו"ר מנהלת ליגת ווינר סל, שמואל פרנקל: "אוהדי כדורסל יקרים וגולשי אתרONE, מספר שיא של 22 אלף מנויים כבר נמכרו לעונה הקרובה בליגת ווינר סל וזאת הזדמנות טובה לאחל שנה טובה לכל אוהדי הכדורסל ולהודות לכם על הצבעת האמון בליגה. אני בטוח שהשנה הליגה תהיה טובה יותר ותמשיך להיות תחרותית, מעניינת ומלהיבה".

"הכדורסלן הישראלי הוכיח בליגה בעונה שעברה ובימים אלה במדי נבחרת ישראל, כי לב גדול ונשמה מפצים על מחסור בגובה ובאתלטיות. השחקנים הישראלים הם הלב והנשמה של הליגה, זכינו בליגה לשכבה של שחקנים ותיקים נהדרים שהם מודל לחיקוי לצעירים על המגרש ומחוצה לו ואני מקווה שהשנה הקרובה תהיה עוד שנה שבה הישראלים יפרחו והצעירים יפרצו".

שמואל פרנקל (נעם מורנו)
שמואל פרנקל. מאחל ליגה תחרותית ומעניינת (נעם מורנו)
 

"שלוש קבוצות ישראליות משחקות השנה באירופה, מכבי ת"א ביורוליג, הפועל ירושלים ביורוקאפ ומכבי ראשון לציון ביורופ קאפ של פיב"א. המנהלת רואה חשיבות רבה לייצוג של הליגה באירופה ואני מקווה ששלוש הקבוצות תגענה לשלבים הגבוהים ותסחפנה אחריהן קבוצות ישראליות נוספות בשנים הבאות. חג שמח ושנה טובה לכולכם, להתראות באולמות הכדורסל".

יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: “שנה טובה, אני במצב-רוח מעולה אחרי הישג מזהיר של הנבחרת בשלב הזה של האליפות, לא חלמנו, אנחנו שמחים. אנחנו מקווים שתהיה השנה הקרובה שנת ספורט, הרבה הישגים, הרבה הצלחות, הרבה משתתפים בכל ענפי הספורט, ואני מאחל לעם ישראל הרבה בריאות ושלום על ישראל.”

יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי: “ברכות לכל עם ישראל לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. אנו בפיתחה של השנה האולימפית ובקיץ הבא, תתמודד משלחת ישראל עם טובי הספורטאים בעולם. תהיה זו משלחת צנועה ואיכותית ובטוחני, שתצליח לרגש ולשמח את כולנו. שנה טובה".

נשיא אילת, אריק קפלן: "בפרוס תשע"ו, ברצוננו לאחל לכל ספורטאים, המאמנים והמנהלים בספורט הישראלי בכלל ו"אילת" בפרט - חג שמח ושנה טובה! שתהא זו שנה עשייה, פעילות, הצלחה והישגים. שנה ללא גזענות ולא אלימות. שנה של גאווה לאומית והצלחה ישראלית שנה של שלום! אנו נפרדים מתשע"ה שהיתה שנה שהביא כבוד עצום בענפים שאינם אולימפיים ומאחלים שתשע"ו תהא דומה ואף טובה יותר".

אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)
אלונה ברקת. מאחלת שלום בתוכנו (מרטין גוטדאמק)
 

הבעלים של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר: ״אני מאחל לכולם שנה טובה, של פריחה ושגשוג והצלחה רבה בכל התחומים״.

הבעלים של מכבי ת"א בכדורסל, דייויד פדרמן: "אני מאחל לכל עם ישראל בריאות, רגיעה ושלום. שנהיה כולם חברים יותר אחד של השני וחג שמח ושנה טובה". 

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת: "מאחלת לכל עם ישראל, לאוהדות ולאוהדים, לשחקנים, העובדים, הצוות ולמשפחות שנה טובה, שנת שגשוג והצלחה, שנה של שלום בתוכנו, הגשמת חלומות והשגת מטרות, ומעל לכל בריאות שלמה ומלאה״.

הבעלים של הפועל תל אביב, אמיר כבירי: “אני מאחל שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל. שנדע לקבל את האחר והשונה, שהשמחה והעידוד ימלאו את מגרשי הכדורגל והאלימות תידחק אל מחוץ לספורט. לקבוצה שלי אני מאחל שנצליח לעמוד במטרות שלנו העונה ונשמח את כל האוהדים היקרים שלנו. שנה טובה!”.

אמיר כבירי (נעם מורנו)
אמיר כבירי. מאחל עמידה במטרות (נעם מורנו)
 

הבעלים של הפועל כפר סבא, סתיו שחם: "בשמי ובשם הפועל כפר סבא, אני מאחל לכל ספורטאי ישראל ועם ישראל, שנה ספורטיבית מוצלחת, שנת הישגיות, אחווה ושמירה על ערכי קהילה. שנהווה דוגמא ומופת, שחקנים ואוהדים כאחד".

חבר הנהלת מכבי פ"ת, שינו זוארץ: "שנה טובה לכל עם ישראל בכלל ולעולם הספורט בפרט. בפתחה של השנה החדשה, ברצוני לאחל לכל אוהדי הספורט בישראל בכלל ולאוהדי הכדורגל בפרט, שנה טובה ומתוקה! בריאות ושלום אמת! שנה של הצלחות והישגים ספורטיביים, שנה של רעות וערבות הדדית בין האחד לשני, שנה נטולת גזענות מכל סוג שהיא, שנה של ספורט הוגן ונקי. חשוב שנשמור על היקר לליבנו, שמסב לנו אושר תמידי והנאה והכי חשוב שנזכור - הספורט הוא שלנו ולמעננו". 

הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי: “לקראת השנה החדשה אני רוצה לאחל שישחקו בשבת, בריאות לכולם , שלא יהיו מלחמות שיהיה כדורגל הוגן ללא אלימות וגזענות!”

איזי שרצקי (שי לוי)
איזי שרצקי. מאחל כדורגל הוגן (שי לוי)
 

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב: “שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל. שנה של בריאות, שנה של שגשוג, הצלחה לכולם ובוודאי לבית״ר ירושלים. שחיילי צה״ל ישובו לבית הוריהם בשלום".

בעלי בני יהודה, משה דמאיו: "ברצוני לאחל שנה טובה ומתוקה לכל אזרחי מדינת ישראל ולאנשי הספורט בפרט. שתהיה זו שנה של שגשוג, הצלחה ובריאות. אני מקווה שנשמור על כבוד לזולת ולא נפסול אנשים בגלל דת, גזע או מין. וכמובן לקבוצה שלי, שניתן הרבה נחת לאוהדים הנפלאים שלנו במהלך העונה הקרובה".

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ: "מאחל שנה טובה לאזרחי המדינה ושהשנה הזאת תהיה טובה יותר מקודמתה והכי חשוב שאנשים ילמדו להנות מהחיים".

הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון: “שנה טובה מתוקה ובריאה. שנת כדורגל של סובלנות ספורטיביות והצלחה לכדורגל הישראלי".

אלי טביב (אורן בן חקון)
אלי טביב. מאחל שגשוג (אורן בן חקון)
 

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר: "שנה טובה ובריאה לכולם".

השחיין, יעקב טומרקין: "חג שמח ושנה טובה לכול בית ישראל ולמשפחת הספורט ,שנה אולימפית שמחה לפנינו וחג שמח ושנה טובה לאתר ONE”.

הג'ודאית, ירדן ג'רבי: "אני מאחלת למדינת ישראל ולתושביה שנה טובה ומתוקה, שתעבור עלינו שנה שקטה ובטוחה. לחבריי הספורטאים האולימפיים, שתהיה שנה אולימפית מוצלחת עם הגשמת יעדים וחלומות והגעה לשיא באולימפיאדה".

ג´רבי ומוקי (הוועד האולימפי) (מערכת ONE)
ג´רבי ומוקי. מאחלים שנה טובה ומתוקה (הוועד האולימפי)
 

הג'ודאי, שגיא מוקי: "לכל אזרחי ישראל, שתהיה שנה טובה. רציתי בהזדמנות זו לומר שזה ממש כיף ומרגש שכל המדינה הייתה איתי כשהדגל הורם שם בחו”ל. לקבל אהבה ושמחה זה תמיד נותן כוח רצון להמשיך בדרך שלי, ולכן אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה".

הקופצת, חנה קנייזבה מיננקו: "רציתי לאחל לכל עם ישראל בריאות, אהבה, שמחות ורק דברים טובים. תודה לכולם כולם על התמיכה והעידוד ותודה רבה לכל האנשים והגופים שנמצאים איתי ביום יום. לעצמי ולכל הספורטאים אני מאחלת שנה בריאה טובה ומלאת הצלחות".

הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר: "אני מאחלת לגולשי ONE חג שמח ושנה טוב. שתמיד תחייכו ותהיו מאושרים, והכי חשוב שתהיו בריאים. מקווה שיהיו לנו השנה המון הצלחות בספורט הישראלי".

שחר פאר (נעם מורנו)
שחר פאר (נעם מורנו)
 

 

השתתפו בהכנת הכתבה: רז אמיר, שלום אלבז, ארז נעמן, דורון בן דור, גיא בן זיו, יגאל ברמן, גל ברקן, אסי ממן, שי אלון, אבישי בראל, דניאל סיילן, ליאור ליבוביץ'.

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */