יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:28
גביע המדינה נשים 23-24
0151-1682הפועל ירושלים
0155-1542אליצור רמלה
081-771הפועל ראשל"צ
080-681א.ס. רמה"ש
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 87 - 74
  • הפועל י-ם

מגרוע לרע: 83:88 לנבחרת אוקראינה על ישראל

הכנה: אחרי התבוסה למקדוניה, הנבחרת נחלה עוד הפסד מול האוקראינים הבינוניים, שכבר הוליכו ביתרון 18. מקל הסביר: "לא צריך לעשות וועדות חקירה"

|
אדשלטיין. צריך לעשות חושבים (איגוד הכדורסל)
אדשלטיין. צריך לעשות חושבים (איגוד הכדורסל)

אחרי תבוסה לנבחרת מקדוניה במשחק ההכנה הראשון, נחלה הערב (ראשון) נבחרת ישראל הפסד 88:83 לנבחרת אוקראינה במסגרת מסע המשחקים שהיא מקיימת במקדוניה.

הפתיחה דווקא בישרה טובות לאדלשטיין ושחקניו, שהירבו לרוץ בהובלתו של הקפטן עומי כספי, והציגו הגנה חזקה בזכותה עלו ליתרון שיא של 11, שצומק לקראת סוף הרבע הראשון ל-15:22. ברבע השני ההגנה של ישראל חדלה לעבוד, ואיפשרה לאוקראינים, בזכות שלשות של מישולה ונקודות בצבע של פסנקו, להפוך את התוצאה ולרדת למחצית ביתרון מינימלי, 42:43.

אם ברבע השני הבעיה הייתה ההגנה, ברבע השלישי גם ההתקפה הפסיקה לעבוד. אדלשטיין אמנם הירבה לשלב מחליפים, אך גם איתם הנבחרת קלעה רק 14 נקודות ברבע ועקב עוד שלשה עם הבאזר ירדה בפיגור 62:56. ברבע האחרון האוקראינים ברחו והגדילו את ההפרש עד ל-18. אדלשטיין מצא חמישייה מאוזנת והכחולים לבנים הצליחו לצמק, אך לא מעבר לכך.

לכחולים לבנים נותר עוד משחק הכנה אחד במקדוניה, ולאחר מכן משחקים נוספים עד אליפות אירופה, אך כבר כעת ברור כי לאדלשטיין עוד עבודה רבה עד שיהפוך את חבורת השחקנים לנבחרת שיכולה להתמודד שווה מול שוות באליפות החזקה, כשהמאמן יקווה לחזרתם של ליאור אליהו, יוגב אוחיון ויניב גרין, שיוכלו לסייע.

קלעו לישראל: עומרי כספי 18 נקודות (7 אסיסטים), גל מקל 15, דגן יבזורי 12, רוברט רות'בארט 8, אפיק ניסים ובר טימור 7 כל אחד, שון דוסון 5, ד'אור פישר ואלישי כדיר 4 כל אחד, רביב לימונד 3.

מקל: "רוצים לנצח, לא צריך לעשות וועדות חקירה"
בסיום המשחק הפושר של הנבחרת סיפר גל מקל: "אנחנו תמיד רוצים לנצח אבל אני חושב שהיום נראינו יותר טוב מהמשחק הראשון. עדיין לא מרגישים שאנחנו בקצב ובכימיה שאנחנו צריכים להיות, ובשביל זה יש הכנה. לא צריך לעשות וועדות חקירה כי השתפרנו מהמשחק הראשון ואני מקווה שבמשחק הבא יהיה לנו רצפים יותר טובים של דקות ובתקווה גם לחזור עם ניצחון".

רבע ראשון - 15:22 לישראל
נבחרת ישראל פתחה בחמישייה עם: גל מקל, רביב לימונד, שון דוסון, עומרי כספי וד'אור פישר.

נבחרת ישראל על הספסל (איגוד הכדורסל)
נבחרת ישראל על הספסל (איגוד הכדורסל)
 

ישראל פתחה עם שימוש רב במשחק ריצה, שהיה לעיתים מעט מפוזר. מקל ניצל אסיסט של כספי במתפרצת כדי להעלות את הנבחרת ל-2:4. האוקראינים החזירו עם שלשה של אלכס סיזוב, אך לימונד המשיך את הפינג-פונג אחרי עוד אסיסט של כספי. ד'אור פישר עם שתיים ועוד מתפרצת מוצלחת של כספי העלו את ישראל ל-7:12 שאילץ את האוקראינים לקחת פסק זמן. גם בהמשך החבורה של אדלשטיין המשיכה באותו הקצב, ושלשה של יבזורי העלה את היתרון לדו ספרתי, 9:20. עד סוף הרבע האוקראינים צימקו מעט ובתום הרבע 15:22 לישראל.

רבע שני - 42:43 לאוקראינה
האוקראינים פתחו עם חמש נקודות רצופות כולל שלשה של סטס טימופיינקו, וסל מהיר של ג'רום רנדל (אקס נתניה), אך יבזורי החזיר עם שתיים משלו והעלה את ישראל ל-20:24. נקודות של טימור בהתקפת מעבר, ופיק אנד רול של מקל לכדיר העלו ליתרון חמש, אך האוקראינים שוב קלעו בתוך הצבע, כשכדיר לא מצליח להתמודד עם הפיזיות של הצהובים, ואף עלו ליתרון ראשון מזה זמן רב 34:35. מקל החזיר את היתרון עם שלשה חשובה, אך האלי הופ של פוסנקו הוריד את הקבוצות למחצית עם 42:43 לאוקראינים.

שחקני נבחרת ישראל. יש עוד הרבה עבודה (משה חרמון)
שחקני נבחרת ישראל. יש עוד הרבה עבודה (משה חרמון)
 
רבע שלישי - 56:62 לאוקראינה
האוקראינים פתחו עם שלשה והמשיכו להגדיל את יתרונם לשבע נקודות. כספי צימק מהקו, שלשה שלו צימקה את ההפרש ל-51:49, ודוסון עם סל ועבירה החזיר את היתרון לכחולים-לבנים. הנדנדה נמשכה, ושתי הקבוצות מיעטו לקלוע בהרכבים המשניים שלהם, והירבו לאבד כדורים. הנבחרת של אדלשטיין המשיכה להיות לא מדוייקת ושלשה של אלכס מישולה עם הבאזר סגרה את הרבע ביתרון שש לאוקראינים.

רבע רביעי - 83:88 לאוקראינה
סל ועבירה של האוקראינים, ושלשה נוספת של מישולה העלה אותם ליתרון 12,  מקל צימק בחדירה, אך שוב סל ועבירה ושלשה נוספת בהתקפת מעבר נתנו 58:74 לצהובים וגרמו לאדלשטיין להזעיק פסק זמן. רות'בארט קלע נקודות בצבע ויבזורי הוסיף שלשה שנגסה בהפרש. הישראלים המשיכו לצמק ונקודות של לימונד מהעונשין צימקו את היתרון לשש בלבד, אך שלשה חמישית במשחק של מישולה הנהדר נתנה אוויר לאוקראינים, שלא שמטו את היתרון עד לסיום.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */