מערכת ONE
|
המונדיאל לנשים שנערך לא מכבר, בו זכתה נבחרת ארצות הברית, סיפק אחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ביחס לפופולאריות הענף. יממה לאחר הזכייה של ארה"ב בגביע העולם, זינקו מכירות המרצ'נדייז של כדורגל הנשים בלא פחות מ-3,000 אחוזים והפכו למוצרי הספורט הנמכרים ביותר ברשת המקוונת. ביום שלאחר מכן, נמכרה כמות מוצרי מרצ'נדייז כפולה מזו שנרשמה שנה לפני כן במונדיאל הגברים.
אלא שהנתון המדהים ביותר מגיע דווקא מהרכישות במובייל. 65 אחוזים ממכירות המרצ'נדייז בוצעו באמצעות מכשירי סלולר ניידים. בכך, גמר גביע העולם לכדורגל נשים הפך לאירוע השני בגודלו בהיסטוריה בכל הקשור למכירת מוצרים ברשתות המקוונות. הזינוק במכירות סביב האירוע מחזק את מעמדו של כדורגל הנשים בעולם ומראה כי גם בפן המסחרי, הענף רושם פריצת דרך מרשימה.