יום רביעי, 22.05.2024 שעה 01:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

מהפכה במכבי: דאבור, מיכה ואיינבינדר בהרכב

סוזה ביצע ארבעה שינויים מה-11 שהפסידו לק"ש: גם בן הרוש ומיטרוביץ' בפנים מול אשדוד ב-17:00, אלברמן וראדי על הספסל. האוטובוס נופץ והושחת

|
דן איינבינדר ודור מיכה. פותחים בהרכב (יניב גונן)
דן איינבינדר ודור מיכה. פותחים בהרכב (יניב גונן)

ההפסד 3:1 לעירוני קריית שמונה עשה את שלו. מאמן מכבי ת"א פאולו סוזה ביצע לא פחות מארבעה שינויים בהרכב למשחק ב-17:00 מול מ.ס. אשדוד בבלומפילד במטרה להתאושש מההפסד ולחזור למסלול הניצחונות.

עומרי בן הרוש חוזר לעמדת המגן השמאלי על חשבון יואב זיו, דן איינבינדר יחליף במרכז הקישור את מהראן ראדי שירד לספסל, דור מיכה מחליף את ברק יצחקי הפצוע, שלא נכלל בסגל ומונס דאבור פותח על חשבון ראדה פריצה. ההרכב המלא: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', דן איינבינדר, ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים ומונס דאבור.  

הקבוצה תיאלץ להגיע למשחק באוטובוס חלופי לאחר שבמהלך הלילה הושחת אוטובוס הקבוצה. שמשת האוטובוס הקדמית, כמו גם הדלת הקדמית רוסקו ורוססו כתובת נאצה בגנות המועדון, ערן זהבי ואוהדי הקבוצה. בנוסף רוססו כתובות המזוהות עם ארגון 'לה פמיליה'. תלונה הוגשה במשטרה ע"י נהג האוטובוס בתחנת מסובים מרחב דן. המשטרה הודיעה כי אין עצורים והחקירה נמשכת.

למרות שרוססו כתובות המזוהות עם ארגון אוהדי בית"ר ירושלים, לא ברור האם הם אלו שעומדים מאחורי המעשה. כזכור, בתחילת השבוע רוססו כתובות מכוערות נגד זהבי בסמוך לביתו ואז צוייר ליד סמל אוהדי הפועל ת"א.

בפעם השנייה בסך הכל העונה, תגיע הקבוצה למשחק ליגה לאחר הפסד במחזור הקודם בליגת העל. בפעם האחרונה שזה קרה, היה זה לאחר ה-3:2 להפועל באר שבע, ואז מכבי לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות בביתה וסיימה ב-2:2 עם מכבי פתח תקווה, דבר אותו יקוו שלא לשחזר במטרה להגדיל לפחות זמנית את הפער בצמרת.

במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק התייחס פאולו סוזה גם להפועל באר שבע ואמר: "אני לא מבין מדוע אתם לא מתייחסים אליה, היא קבוצה מעולה שעושה עונה נהדרת. בנקודת הזמן הזאת, אם מסתכלים אחורנית על העונה שעברה, יש להם יותר נקודות ממה שהיה למכבי תל אביב שבסוף זכתה באליפות, ככה שהם עושים עונה נהדרת וצריך להתייחס אליהם כקבוצה שמתמודדות איתנו על האליפות".

סוזה: רוצים לחזק את הסגל שלנו

עבור מכבי זה יהיה מפגש ראשון עם אשדוד בשבוע וחצי, שכן ביום שבת הבא תשחק האלופה ברמה"ש ובאמצע השבוע תצא למשחק הגביע מול החניכים של ניר קלינגר שייערך בשעה 21:00. אגב, כמעט כל הכרטיסים למשחק מול אשדוד בבלומפילד אזלו ונותרו כרטיסים רק לשער 4. 

השמשה המנופצת (האתר הרשמי של מכבי ת&qout;א) (ONE)
השמשה המנופצת (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
 

דוידוב ייעדר, סירושטיין: "מכבי אחרי הפסד? זה גם טוב וגם רע"
אחרי ששברה את המחסום הפסיכולוגי של משחקי החוץ עם ניצחון ברמת השרון, קיבלה מועדון ספורט אשדוד תיאבון וכעת רוצים חניכיו של ניר קלינגר לרשום ניצחון חוץ גם על האלופה, מכבי ת"א. בקבוצה מעיר הנמל שואבים עידוד מהיכולת בתקופה האחרונה ומקווים שהדבר יימשך גם מול המוליכה.

הקבוצה אמנם צברה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, אבל ניצחון החוץ האחרון שלה על מכבי ת"א היה לפני קצת יותר מתשע שנים (נובמבר 2004). בכל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בבלומפילד ירדה אשדוד מנוצחת.

בדומה לשבועות האחרונים, גם הפעם לא תירגל המאמן ניר קלינגר את ההרכב עימו צפוי לפתוח מול הצהובים. למרות זאת, רועי בקל יחליף ב-11 הפותחים את אלכסנדר דוידוב שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. גדי קינדה וגיא צרפתי הוותיק נלחמים על חולצת ההרכב בקישור.

דוידוב (שי לוי)
דוידוב. ייעדר מול האלופה, רועי בקל יחליפו (שי לוי)
 

הבלם מיקי סירושטיין התייחס לניצחון האחרון: "ניצחנו משחק חוץ חשוב וכעת אנו באים עם אמונה למשחק מול מכבי. זה היה תהליך ארוך שהתחיל כבר נגד הפועל ת"א ומאז אנחנו משחקים טוב כשסוף-סוף ניצחנו גם בחוץ ואנחנו רוצים להמשיך ככה".

בהתייחס לשאלה כיצד תגיע היריבה לאחר ההפסד לקריית שמונה, אמר הבלם: "זה ישפיע גם לטובה וגם לרעה. אנחנו מאוד מכבדים את היריבה שלנו כי מכבי ת"א היא אחת הקבוצות הכי טובות בארץ, אבל כמו בכל משחק, גם הפעם נגיע במטרה לעשות את התוצאה הטובה ביותר".

סירושטיין תפס לאחרונה את מקומו בהרכב הפתוח על חשבונו של ישראל ראש בזכות יכולתו הטובה במרכז ההגנה: "שמח שקיבלתי את ההזדמנות, אמשיך להוכיח את עצמי".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, מיקי סירושטיין, ג'וואון אושינאווה, חאתם עבד אלחמיד, רועי בקל, גדי קינדה (גיא צרפתי), דוד סולארי, בנצי מושל, ירו בלו.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */