יום שבת, 18.05.2024 שעה 18:49

גיא לוזון: כל פעם שמלכלכים עליי, זה מחזק אותי

המאמן ירה לאחר ה-0:1 על אנגליה: "איפה העיתונאים שהיו פה אחרי ה-4:0? כשנסיים שוב 5 באירופה, תתקשרו". קריאף: "הנבחרת חייבת לשחק בטדי"

|
גיא לוזון.
גיא לוזון. "גאה בשחקנים" (חגי ניזרי)

הנבחרת הצעירה של ישראל השיגה הערב (שלישי) ניצחון 0:1 יוקרתי על אנגליה במסגרת המשחק השלישי והאחרון בשלב הבתים של יורו הצעירות. שער נהדר של אופיר קריאף בדקה ה-80 נתן טעם מתוק לבחורים של לוזון שסיימו את הטורניר יחד עם האנגלים, שגם כן לא צלחו את שלב הבתים.

22,220 צופים הגיעו לטדי למשחקה האחרון של הנבחרת וראו משחק מנומנם עד הגול של קריאף, שהרים את הקהל באוויר וגרם ללוזון להתפרצות אמוציונלית בתוך המגרש.

לוזון התפנה בסיום לסכם את הטורניר ואת הקדנציה שלו בנבחרת הצעירה: "זו תוצאה נהדרת, אנחנו מאוד גאים באיך שנראינו. אם היינו מנצחים את נורבגיה, היינו בחצי הגמר. אנחנו יודעים את המקום שלנו ואת הרמה שלנו ואני מאוד גאה בשחקנים שלי".

על הביקורת שספג אחרי ההפסד לאיטליה אמר המאמן: "בישראל אני תמיד מקבל ביקורת, אני רגיל. אני לא ממש התעמקתי בזה ולא שמעתי מה אמרו, אז אני לא יכול להגיב. אחרי 4:0 מול איטליה היו פה 40 עיתונאים איפה הם היום? אם הייתי קורא את התקשורת, לא הייתי מתפקד. הבנתי את הלך הרוח ברחוב לפי ההודעות שקיבלתי והתמיכה שהייתה בי. כל פעם שמלכלכים עלי ומעבירים עלי ביקורת זה עושה אותי חזק יותר וזה מה שקורה עכשיו".

זגורי: לוזון תמיד משתגע

לוזון המשיך והתייחס גם לקהל: "ניסו לדבר על הקהל הירושלמי שהוא גזעני ואני אמרתי שמי שמסיט על גזענות זה מי ששאל את השאלות. אין על הקהל בירושלים ואין יותר שמח ממני לנצח פה. אם לא הייתי בסטנדרד ליאז', הייתי מאמן בית"ר בהתנדבות".

לוזון: טלפנו אליי כשההישג יחזור

על הביקורות של גיא לוי ומוטי איווניר, מאמני הצעירה לשעבר: "אם בהכנה גרועה הבאנו ארבע נקודות, אז כנראה שבפעם הבאה נשיג תשע. אם הם העבירו ביקורת, אז חבל. אני חושב שבייחוד מאמנים צריכים לתמוך בנבחרת ובשחקנים שלה, אבל אם מאמנים נגררים אז אין לי מה לעשות".

ניר ביטון עם חולצה של אנגליה (חגי ניזרי)
ניר ביטון מודה לקהל בסיום (חגי ניזרי)
 

לסיכום אמר לוזון: "אני שמח ומאושר שנבחרת ישראל סיימה במקום החמישי באירופה. בפעם הבאה שזה יקרה, תיצרו איתי קשר. עשיתי את המקסימום והשארתי בסיס טוב לכדורגל הישראלי. האמנתי בשחקנים לאורך כל הדרך, בייחוד אחרי ההפסדים. בדרך כלל פרידות קלות לי, אבל הפרידה הזאת מאוד קשה לי כי הם באמת משהו מיוחד. אמרתי להם שהדרך להצלחה היא פשוט להיות חרשים וזה מה שעשינו".

כובש שער הניצחון, אופיר קריאף: "אני לא רוצה להשמע יהיר, אבל יש תחושה של פספוס. עם זאת, בוא לא נהיה חזירים, עשינו ארבע נקודות באליפות אירופה וזה לא דבר שיעשו בשנים הקרובות. אני מצדיע לשחקנים ששיחקתי איתם. לוזון לימד אותנו שלא משנה נגד מי אתה משחק, אתה צריך לבוא ולהסתכל בעיניים לכל יריב ולהאמין כי בלי להאמין אין זכות קיום. היה לי צמרמורת להבקיע בטדי עם הקהל המדהים הזה והאצטדיון המטורף הזה. משחקי הנבחרת חייבים להתקיים רק כאן.  אני חתום לעוד שנתיים בביתר, אבל השאיפה היא אירופה. אני לא רוצה לקפוץ מעל הפופיק, כשיגיע הזמן אז נדבר".

הנבחרת חוגגת עם הקהל (חגי ניזרי)
הנבחרת חוגגת עם הקהל (חגי ניזרי)
 

מאמן אנגליה, סטיוארט פירס: "אם אתה לא עובד קשה, אתה לא יכול להצליח. לא הצגנו את הדברים הבסיסיים כמו הנעת כדור, דיוק במסירות וכדומה בטורניר הזה. זה מאוד מאכזב עבור כל השחקנים וגם עבורי וכל אנגליה. זו היתה הופעה מאכזבת שלי, אבל הופעה כזו לא משנה את המנטליות שלי בעשרה ימים. צריך להחמיא לישראל ולתת לה את הקרדיט - הגיע לה לנצח אותנו. קיבלנו את מה שמגיע לנו".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */