מערכת ONE
|

אוונטו. לראות מי יושב איפה ולבוחר מושב בהתאםהחיים שלנו הפכו מ-רק חברתיים למרושתים חברתית. גם לצכרני הספורט יש עכשיו פלטפורמה חדשה להרגיש שייכים יותר לכל מי שמסביבם באצטדיון או באולם, אפליקציה לקידום ומכירת כרטיסים שכבר עובדת בעולם ועכשיו גם בישראל - אוונטו.
אוונטו היא חברת סטארט אפ ישראלית העוזרת לקבוצות ספורט לקדם את האירועים שלהם, למכור יותר כרטיסים באמצעות אינטרקציה חברתית בפייסבוק. לדוגמא, כאשר המשתמש ניכנס לאפליקציה, הוא רואה מי מחבריו רכש כרטיס לאירוע, היכן הוא יושב, להזמין את המושב ליד החבר ולהזמין חברים נוספים לשבת לידו. פעילויות אלו נשמרות במערכת ונותנת לקבוצת הספורט את היכולת לתגמל את האוהדים שלה על סמך פעילות אקטיבית להזמין חברים ולשתף את האירוע.
כיום בין לקוחות החברה ניתן לראות את קבוצות הכדורגל והכדורסל של פרנקפורט, קבוצת רוגבי מובילה באנגלייה, פנאתייקוס ביוון ובקרוב גם קבוצות ספורט בכירות בספורט האמריקאי.
בימים אלו קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה זיהתה את אוונטו כפלטפורמה מרכזית בקידום מכירת הכרטיסים של הקבוצה. הקמפיין הראשון של הקבוצה עם הפלטורמה היה לקראת המשחק מול קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב. בימים אלו הושק קמפיין נוסף של הקבוצהעם אוונטו בו הקבוצה מתגמלת את האוהדים שלה אשר נכנסים לאפליקצייה, ומשתפים את האירוע עם חבריהם. כדי להשתתף בקמפיין זה ניתן להיכנס לדף הפייסבוק של מכבי חיפה.
 |
| בחירת האירוע עם תמונות החברים שכבר הולכים |
|
| |
אוונטו הוקמה ביוני 2011 ע"י שני היזמים אופיר זרדוק והראל שמר. המשקיעים של החברה הינם משקיעים אירופאים. החברה הוקמה לאחר פרוייקט פילוט מוצלח עם מכבי חיפה בו המנויים של הקבוצה סימנו עצמם ביציע ולאחר מכן יכלו לרכוש כרטיסים בפייסבוק, למעשה, קבוצת הכדורגל מכבי חיפה הייתה קבוצת הספורט הראשונה בעולם שהציעה שירות זה. |
| אז איפה יושבת היפהיפיה מהשבוע שעבר? |
|
| |
כמישהו שבמהלך העשור האחרון ניהל מאות אירועי ספורט קטנים, בינוניים וגדולים גם אצל הקבוצות הגדולות באירופה, מנכ"ל חברת אוונטו, זרדוק, סיפר בנושא: "קבוצות ספורט זיהו את הפוטנצאל של קידום האירועים שלהם דרך הרשתות החברתיות. לכן אנו מקבלים בקשות רבות מקבוצות ספורט ברחבי העולם לשימוש בפלטפורמה הזאת".