דנה בהט
|

דוכן של קפה טורקי בזמן אחת הפעילויותקפה טורקי עלית מקבוצת שטראוס מצטרף כשותף עסקי של ההתאחדות לכדורגל ונבחרות ישראל וילווה את קמפיין מוקדמות מונדיאל ברזיל 2014 של הנבחרת הלאומית וכן את הכנותיה של הנבחרת הצעירה (U-21) לטורניר היורו שייערך בארץ. כחלק מהשותפות העסקית, ההתאחדות לכדורגל וקפה טורקי עלית יערכו מגוון רחב של פעילויות ספורט ופעילויות שיווק לטובת הכדורגל הישראלי ונבחרות ישראל.
במהלך משחקי הנבחרת הבוגרת, יתבצעו ע"י קפה טורקי עלית פעילויות של קידום מכירות מגוונות וייערכו מבצעים משולבים מיוחדים לטובת קהל האוהדים של נבחרות ישראל, דוגמת משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורגל, במסגרתם נערכה פעילות שיווקית בסמוך לאצטדיון ר"ג, שם הועמד לרשות האוהדים "בית הקפה הנייד של קפה טורקי עלית" וחולקו אלפי כוסות קפה טורקי עלית.
מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה: "עצם הצטרפותה של חברת שטראוס באמצעות מותג קפה טורקי עלית כשותפה עסקית, מוכיחה שוב את האמון והאהבה הגדולה המוענקים לנבחרת ישראל.
בקיץ הבא ייערך בישראל טורניר היורו היוקרתי לנבחרות הצעירות ואך טבעי שחברה מובילה כמו שטראוס תלווה כבר בעת זו את הנבחרת הישראלית הצעירה בהכנות האחרונות לקראת טורניר הספורט הגדול והיוקרתי שהיה אי פעם בישראל".
 |
| אורי שילה. מרוצה משיתוף הפעולה (אמיר לוי) |
|
| |
במסגרת החסות ישולב הלוגו של החברה בפרסומים הרשמיים של ההתאחדות לכדורגל באמצעי המדיה השונים וכן באמצעי המיתוג של טורניר מוקדמות מונדיאל ברזיל 2014.