יום ראשון, 19.05.2024 שעה 04:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת 2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

חיימוב בשער, ניבאלדו ופונצ'ץ בהגנה, ורד לא בסגל

אחרי 300 דקות ללא שער, מכבי ת"א תארח ב-17:00 את עכו. המגן פצוע, סבן יחליפו. קונאטה: "המצב לא פשוט". כהן: "להסתכל להם בגובה העיניים"

|
ניבאלדו ואובארוב. הבלם חוזר להרכב (יוסי ציפקיס)
ניבאלדו ואובארוב. הבלם חוזר להרכב (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב נכנסת לחודש של משחקים מהמשמעותיים שהיו לקבוצה העונה. הערב (שבת) ב-17:00 יארחו הצהובים את הפועל עכו, כשהמטרה היא לצבור שלוש נקודות ראשונות מזה תקופה ארוכה ואולי לצמצם את הפער מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון.

"אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון", מצהיר הבוקר חלוצה הסנגלי של מכבי תל אביב, מוסא קונאטה. "אני מאמין שעם השחקנים המוכשרים שיש לנו והמשחק הקבוצתי אנחנו צריכים להיות רק בפלייאוף העליון ולא התחתון"

"המצב לא פשוט. אבל זה כדורגל - לפעמים הולך יותר ולפעמים פחות. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים במשחקים שנותרו לנו ולהיות טובים יותר במשחקים האחרונים", הוסיף הסנגלי שלאחרונה שב לקבל דקות משחק.

"אני מאוד שמח להיות חלק ממכבי ולשחק עם הקבוצה. עכשיו אין לי בעיה עם אף שחקן בקבוצה ואני מרוכז רק בהצלחה שלנו ושל כל החברים”, מספר קונאטה, שרק בחודש ינואר האחרון סיפרו מקורביו על כך שאינו מרוצה במועדון והתקשה להתאקלם בו.

"לא היתה לי בעיה עם שחקנים. לפעמים כשלא הולך אז יש מי שמתחיל לחשוב שמדובר בבעיה עם שחקנים, לי אין בעיה עם שחקנים. אני מעדיף לא לדבר על זה כי זה כבר עבר מבחינתי. עכשיו אנחנו רוצים להסתכל רק קדימה ולחשוב איך אנחנו עושים שהסוף של העונה יהיה טוב יותר".

"לא חושב על העבר אלא על העתיד"

3 שערים ב-7 משחקים (כולל ההפסד בגביע המדינה), זה ההספק של התקפת הצהובים, ו-300 דקות ללא שער (משחק הגביע  - 120 דקות והמשחקים נגד בית"ר ובני-יהודה), כשקונאטה עצמו מתקשה לזכור מתי כבש את השער האחרון שלו, עוד בפתיחת העונה: "כולם ראו שבתחילת העונה כשהגענו למצבים הבקענו בקלות, וזה ההבדל כרגע. במשחקים האחרונים אנחנו מגיעים להרבה מצבים אבל לא מצליחים לכבוש. מבחינתי מה שבאמת חשבו הוא שאנחנו מגיעים למצבים. בסוף גם נצליח לכבוש זה הכדורגל".

בשבת שעברה הספיק החלוץ הסנגלי הצעיר, שנמצא עוד בגיל נוער, לכבוש בהופעת הבכורה שלו בקבוצת הנוער מול בית"ר ירושלים. מה הוא חושב על זה? "שיחקתי עם הקבוצה הצעירה בשבוע שעבר כדי שאוכל לקבל יותר ביטחון. כבשתי שם ואני חושב שזה עזר לי לצבור את הביטחון".

בסיום המשחק, קונאטה ימריא לדרום אפריקה לקראת משחק הידידות של נבחרת סנגל מול הנבחרת המקומית. זו עשויה להיות הופעת הבכורה של קונאטה בנבחרת הבוגרת בה הוא יהיה השחקן הצעיר ביותר.

אלירן עטר בצרחת תסכול אופיינית (יוסי ציפקיס)
אלירן עטר בצרחת תסכול אופיינית (יוסי ציפקיס)
 

חיימוב בשער, ניבאלדו ופונצ'ץ בהגנה, ורד לא בסגל
באימון המסכם ניסה המגן, עומר ורד, לערוך אימון מלא. במהלך התרגול, הוא נטש את האימון באמצע בגלל כאבים ברגל. לפני המשחק הוא ערך מבחן כשירות אותו לא עבר והוא לא יהיה בסגל. הוא התווסף לרשימת הפצועים בהגנת מכבי הכוללת את סאבו פאביצ'ביץ' (מתיחה בתאומים) ושרן ייני (קרסול) שלא ישחקו.

כשוורד עוד תורגל, קלמי סבן שיחק במרכז ההגנה לצידו של רוברטו פונצ'ץ' אך לאחר שהמגן עזב את האימון, ניר לוין החליט לשים את ניבאלדו במרכז ההגנה והסיט את קלמי סבן לעמדת המגן הימני וכך הם יפתחו גם במשחק. מעבר לכך, לוין תירגל את אותו הרכב מהאימון כשדור מיכה יחליף את רועי קהת בקישור וישחק לצידם של גל אלברמן ומושיקו לוגסי. חוד ההתקפה של הצהובים מורכב מברק יצחקי, מונס דאבור ואלירן עטר. מי שיקבל שוב קרדיט בשער הוא גיא חיימוב שזכה למחמאות במשחק האחרון של הצהובים.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, רוברטו פונצ'ץ, ניבאלדו, יואב זיו, גל אלברמן, מושיקו לוגסי, דור מיכה, ברק יצחקי, מונס דאבור ואלירן עטר.

 אלי כהן: תסתכלו על מכבי ת"א בגובה העיינים
מאמן הפועל עכו, אלי כהן, לא אמור לבצע שינויים בהרכב לקראת משחק הליגה המסקרן מול מכבי ת"א. כהן יעלה את אותו הרכב שפתח במשחק הניצחון מול רמה"ש שקירב את הקבוצה לפלייאוף העליון.

עכו יודעת שניצחון בבלומפילד יקרב אותה עוד יותר למטרה למרות שעד לסיום הליגה הרגילה לעכו יהיו עוד משחקים קשים מול מכבי חיפה, עירוני ק"ש ומכבי פ"ת.

אלי כהן (יניב גונן)
אלי כהן. לא חושש ממכבי (יניב גונן)
 

כהן אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אני רוצה שנמשיך באותה מגמת שיפור כמו במחצית השניה מול רמה"ש. מצפה לנו משחק קשה מול מכבי ת"א. לה יש מטרות דומות לשלנו אבל כבר הצלחנו לנצח את מכבי השנה. אני רוצה שתגיעו לבלומפילד ותסתכלו על מכבי בגובה העיינים כדי להשיג תוצאה טובה".

אלכסנדר דוידוב התאושש מפציעה וישחק לצידו של שגיב כהן שמצוי בכושר מצוין וכמו יובל שבתאי. השניים הפכו להיות פקטורים בהרכב של עכו למרות שהיו בשנה שעברה די אלמונים.

סינטהיו סלליך, שחזר להרכב, ימשיך לקבל קרדיט.בעכו מקווים לנצל את מהירותו של סלליך יחד עם ניקולס פלצ'וק שמצוי בכושר טוב. אדי גוטליב שחזר לנבחרת הצעירה ישחק במרכז ההגנה לצידו של דימאקו פדליס מה שאומר שמשה מישאלוף ימשיך בספסל .

הרכב משוער: דודו גורש, רועי לוי, דימאקו פידליס (מושיקו מישאלוף), אדי גוטליב, אלירן דנין, שגיב כהן, אלכסנדר דוידוב, יובל שבתאי, סינטהיו סלליך, ניקולס פלצ'וק וסטפן שצ'פוביץ'.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */