יום שישי, 17.05.2024 שעה 07:11
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מאיר לוי יוציא צו מבימ"ש: לחקור את כל השופטים

פרסום ראשון: פרקליטי לוי, עו"ד שמאי וקינן, יבקשו לפתוח בחקירה בפרשת הדיווחים הכוזבים. מקורבי לוי: "שונאים אותו באיגוד כי הוא מרוקאי מב"ש"

|
מאיר לוי עם שופטי ליגת העל. למה נתפסו עליו?
מאיר לוי עם שופטי ליגת העל. למה נתפסו עליו?

פרשת מאיר לוי והדיווחים הפיקטיביים באיגוד השופטים תופסת תאוצה ועלולה להיגרר לפינות שעלולות להביך את כל איגוד השופטים וההתאחדות לכדורגל.

כזכור, לפני שבועיים הודלף לתקשורת מידע ולפיו השופט הבינלאומי מאיר לוי, חשוד בהגשת דיווחים פיקטביים על נסיעות למגרשי כדורגל בהם שפט לוי וע"פ החשד, לוי נסע ברכב שכור ודיווח שהרכב פרטי.

חובה לציין, נוהל הנסיעות למגרשי כדורגל באיגוד השופטים ידוע זה שנים כנוהל מקובל אך לא כתוב. המשמעות, שופטים בכירים וחדשים כאחד, נוסעים ברכבים משפחתיים, רכבים מהעבודה או של חברים ונוהגים להגיש הוצאות נסיעה ומקבלים בסוף החודש החזרים מלאים ואיש מעולם לא פצה הגה בנושא שהפך למקובל ונורמלי בכל שנה זה שנים רבות.

באותו משחק מדובר בשנה שעברה בין עירוני קרית-שמונה למכבי הרצליה, נסע מאיר לוי ברכבו של דביר שמעון וע"פ החשד אחד הנוסעים ברכב דאג להגיע לאיגוד השופטים ולדווח: "מאיר לוי נוסע ברכבים שונים ומדווח כאילו מדובר ברכבים שלו רק לקבל כספים חזרה". ל-ONE נודע שבכיר מההתאחדות לכדורגל מיד מיהר לדווח לויצמן יער חקירות ואלו פתחו בחקירה.

מאיר לוי לא נשאר אדיש וסירב בתוקף להכפשות נגדו ופעל במרץ יחד עם שופט נוסף המואשם באותה "סירה", שמעון דביר. דביר שכר את שירותיו של עו"ד ציון אמיר, מאיר לוי שכר את שירותיו של עו"ד ארי שמאי.

מאיר לוי.
מאיר לוי. מקורביו: "כל הסיפור זה גזענות"

ל-ONE נודע שבמסדרונות ההתאחדות לכדורגל מדברים על עונש של הרחקה מחמישה משחקים וקנס של 15 אלף ₪.

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא
, מיהר להבהיר ל-ONE: "בשימוע שנעשה אתמול בו נכחו מאיר לוי, משה בוחבוט ודביר שמעון השלושה מסרבים בתוקף להודות בהאשמות המיוחסות להם. לא ביקשתי שום עונש כי אין הרשעה, הם ביקשו שימוע נוסף ויכול להיות שהוא יהיה מחר בנוכחות בן ציון סלמן. בכל מקרה נגיע לבית הדין גם אם נחליט על עסקת טיעון ורק בית הדין יקבע את עונשם או יזכה אותם".

בסביבתו של מאיר לוי רותחים מזעם ואמרו ל-ONE היום (שני): "למאיר לוי יש רשימה ענקית של שופטים בכירים שנוהגים לנסוע ברכבים צבאיים, רכבים של חברת חשמל, של מועצת עריית רעננה, רכבים שכורים ורכבים של מקומות עבודה נוספים וגם הם מגישים בכל סוף חודש חשבוניות על הוצאות נסיעה.

עו
עו"ד שלום אבן עזרא: "לא ביקשתי שום עונש כי אין הרשעה"

"יתרה מזאת, מאיר לוי ביקש מפרקליטיו, עו"ד ארי שמאי ועו"ד חנוך קינן,  להוציא צו מבית המשפט מבית משפט כדי לחקור את את כל השופטים שטוענים שהם מעולם לא הגישו הוצאות נסיעה לשווא ואם הם ישקרו בבית משפט תחת שבועה הם בבעיה חמורה והם עוברים עבירה שעלולה לסבך אותם קשות.

"יש למאיר לוי עדויות רציניות מאוד של התנהלות שוטפת של כל השופטים מהבכיר שבהם עד לזוטר שתותיר אותם באור שחור ומביך. כולם מאז ומתמיד נוסעים ברכבים של העבודה ומגישים הוצאות נסיעה. מאיר לוי יבקש מעורכי דינו שבית המשפט יפתח בחקירה מקיפה עם כל העדויות שנאספו על-ידו עם תצהירים חתומים של מבקרי שופטים, עוזרי שופט ונהגים שהסיעו שופטים בכירים ברכבים שונים ודיווחו וביקשו הוצאות נסיעה".

עו
עו"ד ציון אמיר. מייצג את שמעון דביר

שאלה: אז למה נתפסו רק על מאיר לוי אם שופטים נוספים נוהגים להגיש דיווחים כביכול פיקטיביים?
מקורביו של לוי: "אני אתן לך תשובה קשה אבל הכי אמיתית. שונאים את מאיר לוי באיגוד השופטים כי הוא מרוקאי מצליח מבאר-שבע. זה כל הסיפור, גזענות. כי אין סיבה אחרת. על מה לקנוס את מאיר לוי ב-15 אלף ₪? למה להרחיק אותו לחמישה משחקים? למה להכפיש את שמו הטוב ולהוציא אותו "גנב" על לא עוול בכפו? למה? יש למישהו הסבר?

"אין שום הסבר פרט לעובדה ש-23 שנה מאיר לוי שופט ומעולם לא פירגנו לו, הוא עבר צעד צעד בכוחות עצמו והגיעו לדרגה הגבוהה ביותר. אני מציע לאותם שופטים ששוקלים לשקר במקום להגיד את האמת, להירגע ומהר כי יש לנו רשימה ארוכה שתרעיד את איגוד השופטים ותגיע עד לבית המשפט ובית המשפט זה לא צחוק ולא ועדת משמעת, זה לבל אחר לגמרי, מסוכן יותר ורציני יותר.

"הכפישו את שמו של מאיר לוי לשווא, הדליפו לתקשורת בכוונה תחילה כדי ללכלך אותו, אז מאיר יעשה בדיוק אותו דבר ויוציא את השמות של כולם עם עדויות קשות".

עו
עו"ד ארי שמאי: "שיוציאו חוזר חדש שיחול על כל השופטים"

פרקליטו של מאיר לוי, עו"ד ארי שמאי: "מוזר שבאיגוד השופטים הנחילו נורמה במשך שנים אשר אמורה היתה כנראה להעלות את שכר השופטים הזעום. במשך שנים היה ידוע ששופטים נוסעים ברכבים שונים ולא בהכרח רכבים שלהם, חוסכים כסף לאיגוד השופטים כי מוניות עולות יותר כסף ובכך מגדילים לעצמם את משכורתם הקטנה.

"זה בדיוק על אותו משקל כפי שאדם מקבל תוספת על ביגוד, אך איש מעולם לא בדק אם הוא באמת קנה בגדים. זאת היתה נורמה מקובלת גם אם היא פסולה. אם באיגוד השופטים טוענים שזה פסול, שיוציאו חוזר חדש ומרענן שיחול על כולם ולא רק על מאיר לוי. ההוכחה לתום ליבו של מאיר לוי שהוא הגיע עם אותם רכבים עד לפתח האצטדיון ומעולם לא התחבא. יש כאן פגיעה לשווא בשמו הטוב של מאיר לוי".

על-פי כתב האישום, השופט שמעון דביר מואשם שלא דיווח על העבירה אותה ביצעו על-פי כתב האישום מאיר לוי ומשה בוחבוט בנסיעות נפרדות. פרקליטו של שמעון דביר, עו"ד גיא שמר ממשרדו של עו"ד ציון אמיר: "דביר שמעון מעולם לא ביצע עבירה מכל סוג שהוא".

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: "אם ינתן צו מבית משפט, נתייחס לצו בהתאם ולפרשה עצמה אני רק יכול להגיד שכרגע זה בטיפול של היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, ושל תובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא. הוגש כתב אישום, היה הליך של שימוע, הדיון עצמו נדחה ומעבר לזה אני לא יכול להוסיף מילה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */