יום ראשון, 19.05.2024 שעה 16:28
יואב כהן
אנצ´לוטי. העונה תיגמר עד שבת הבאה?

האשמה של אנצ'לוטי: ריאל הפצועה מול אתלטיקו

ברגע הכי גרוע של העונה נחתה על המאמן מכת פציעות ושוב הוא ספג את האש. מה חלקו במשבר והאם הבלאנקוס יגמרו את העונה עד שבת הבאה?

אורי שלף (שי לוי)

מורשת מיוחדת: פרידה מאורי שלף ז"ל

דעה: המנהל המקצועי ז"ל היה אחד האנשים שהפכו את הפועל ת"א למה שהיא היום והוא היווה דוגמה לדרך שבה צריך לנהל קבוצה, עם יושרה ועבודה קשה

שחקני פארמה חוגגים עם הגביע ב-1999 (רויטרס)

אימפריה בהתרסקות: הסיפור העצוב של פארמה

מהתארים הנוצצים והשחקנים האגדיים, לקשיים כלכליים אדירים ופרשות שחיתות איומות. אחד ממועדוני הצמרת באיטליה בדרך להיעלם. סיפור ההתרסקות

די מריה מאוכזב (רויטרס)

הכל חוץ מרונאלדו: מה עובר על אנחל די מריה?

הקשר הארגנטינאי התחיל את העונה בצורה נהדרת עם שלושה שערים וארבעה בישולים בשישה משחקים, אבל מאז היכולת הדרדרה. ב-21:45 הוא פוגש את ארסנל

זלאטן איברהימוביץ´. יתעורר מול צ'לסי? (רויטרס)

מפתח שבור: מה עובר על זלאטן איברהימוביץ'?

השבדי של פאריס סן ז'רמן עסוק לאחרונה בחיזוק המורשת לפני הפרישה ולא בכדורגל. הקרב בשמינית גמר ליגת האלופות מול צ'לסי (21:45) יעיר אותו?

אולגה לנסקי (טיבור יגר)

אולגה לנסקי חזרה להתחרות אחרי שבעה חודשים

האצנית שלא הופיעה לבדיקת סמים והושעתה, סיימה ראשונה במקצה ל-60 מ' עם 7.52 שניות. בסביבתה אמרו: "תשבור את השיא מחדש ותוכיח שהיא נקייה"

איציק לארי ודורון שזירי (נעם מורנו)

דורון שזירי נבחר לספורטאי הפראלימפי של 2014

אחרי שקטף את מדליית הארד באליפות העולם, הקלע זכה בתואר. מורן סמואל זכתה בתואר ספורטאית השנה. לארי: "הספורטאים מהווים השראה עבור כולנו"

סרגיי בובקה ויגאל כרמי (באדיבות הוועד האולימפי ביש

בובקה: מי שלא זוכר את העבר, לא יזכה לעתיד

הקופץ במוט האגדי הגיע לביקור של הוועד האולימפי הישראלי והתייחס לסיור בחוויה האולימפית. בובקה: "ריצה היא המפתח לאתלטיקה, מגיע לאברבוך כבוד"

« עמוד הבא