יום שבת, 04.05.2024 שעה 04:50
אלירן שלו
יעקב שחר (עמית מצפה)

נתעורר לשחר חדש בחיפה?

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, זעם לאחר ההופעה המביכה בהפסד 1:0 למכ' פ''ת והבטיח לשחרר שחקנים ובמקומם לעלות עם הנוער. האם הפעם זה באמת יקרה?

זהבי חוגג 20 שערים ב-13 מח' (יניב גונן)

מחסנית בהכנס: כל השערים בדרך לשיא של זהבי

כוכב מכבי ת"א חגג צמד ב-0:3 על הפועל חיפה והעלה את מאזנו ל-20 שערים ב-13 משחקי ליגה, כולל העונה שעברה. וגם: מי בישל לקשר הכי הרבה שערים?

ג´רארד (רויטרס)

עוד ארוכה הדרך אל האושר

דעה: השנה היא 1990, ליברפול הגדולה זכתה באליפות, כשעל הקווים עמד המאמן האגדי קני דלגליש. מישהו אז חלם שיעברו יותר מ-24 שנים ללא תואר?

מסי (GettyImages)

שמועות בארגנטינה: מסי שוקל לפרוש מהנבחרת

סערה בדרום אמריקה עקב הדיווחים על כך שמסי יעזוב את האלביסלסטה, אביו חורחה: "אין אמת בזה", מסצ'ארנו: "מטורף לחשוב שדבר כזה יקרה"

בלאטר ופוטין. יחרימו את רוסיה?

האיחוד האירופי שוקל החרמת המונדיאל ברוסיה

המלחמה מול אוקראינה ממשיכה לתת את אותותיה: האפשרות להחרים את המונדיאל תעלה בפסגת נאט''ו כחלק מהרחבת הסנקציות של מערב אירופה

ווב, החליט לפרוש (רויטרס)

הווארד ווב פרש: ביליתי בכיסא הטוב ביותר במשחק

השופט האנגלי הבינלאומי החליט לפרוש ומונה למנהל הטכני בוועדת ההתאמה ושיפור השיפוט באנגליה: "אני מאוד נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה שלי"

מתייה, מנופף לקהל (רויטרס)

ז'רמי מת'ייה הוצג בקמפ נואו: הגעתי בשיא

מגנה השמאלי החדש של ברצלונה לבש בפעם הראשונה את מדי הקבוצה: "אין עליי שום לחץ, יודע כל מה שעשה פויול, הוא היה שחקן גדול כאן"

נשיאת ארגנטינה הביכה את לבאצי (רויטרס)

נשיאת ארגנטינה החמיאה ללאבצי: אתה סמל סקס

לאחר ההפסד בגמר לגרמניה, שחקני האלביססלטה זכו לקבלת פנים מכריסטינה קרישנר שהביכה את החלוץ: "אל תתחבא". לבאצי נראה מבולבל מהאירוע

« עמוד הבא