יום חמישי, 02.05.2024 שעה 04:14

דודי סלע יפתח את ההתמודדות מול צ'ילה

המחבט מספר 1 של ישראל יפתח את ההתמדדות היום ב-13:00 מול ניקולאס מאסו, המדורג 72 בעולם. אחריו אוקון מול גונזאלס. אנדיוני ישחקו מחר

|
דודי סלע. יפתח את המפגש (רויטרס)
דודי סלע. יפתח את המפגש (רויטרס)
הגרלת סדר המשחקים של מפגש הדייויס בין ישראל לצ'ילה נערכה אתמול (רביעי) ובה נקבע שהמחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, יפתח את ההתמודדות מול המחבט מספר 2 של צ'ילה, ניקולאס מאסו (72 בעולם) היום ב-13:00.

מיד לאחר מכן יעלה נועם אוקון (186 בעולם) למפגש מול המדורג 6 בעולם, פרננדו גונזאלס. למחרת, ביום שישי בשעה 10:30 ישוחק משחק הזוגות בו יתמודדו אנדי רם ויוני ארליך מול גונזאלס ומאסו וביום א', לאחר יום כיפור, יינעל המפגש עם שני המשחקים האחרונים.

דודי סלע, המדורג 105 בעולם, יפגוש תחילה את פרננדו גונזלאס ואילו נועם אוקון ישחק מול מאסו, במשחק שעשוי להיות המשחק המכריע במקרה של תיקו 2:2 בין הנבחרת.

נבחרת הדייויס של ישראל ממשיכה להתכונן בשיא המרץ למפגש נגד נבחרת צ'ילה, במאבק על הכרטיס לבית העליון במפעל. טניסאי הנבחרת התאמנו לקראת יום המשחקים הראשון, שייערך ביום חמישי במגרש הביתי של הנבחרת, מרכז הטניס ברמה"ש.

אנדי רם: כולם בכושר מעולה
אנדי רם, אמר ל-ONE לקראת ההתמודדות מול צ'ילה: "ההכנות מתקדמות בקצב מטורף. אנחנו מתאמנים המון וחזק ומחר נתחיל להוריד קצב. כל הנבחרת בכושר מעולה, אנחנו מתכוננים למפגש הזה מאפריל ומחכים כבר ליום חמישי".

רם אינו חושב שישראל פייבוריטית למרות שרבים מזלזלים בצ'יליאנים ומשוכנעים שהניצחון הישראלי מובטח: "אני לא חושב שיש איזשהו לחץ, אלא התרגשות כי בסה"כ אנחנו לא באים כפייבוריטים כי הם נבחרת הרבה יותר חזקה מאיתנו על הנייר, ככה שאנחנו יותר מתרגשים מכל האווירה שתהיה ומהמעמד שהגענו אליו. אני מאמין שיש סיכוי טוב מאוד לעלות לבית העליון".

על משחק הזוגות הצפוי לו וליוני ארליך נגד פרננדו גונזאלס וניקולס מאסו, אמר רם: "אני ויוני פייבוריטים על הנייר אבל בדייויס הכל יכול להיות. הם זוג מעולה שלקח מדליה אולימפית - כשהם משחקים בשביל המדינה והדגל הם מתעלים לרמות מאוד גבוהות".


צפו בהכנות של נבחרת הדייויס למפגש נגד צ'ילה

רם הוסיף: "ניצחנו אותם כבר פעם אחת לפני שנה והפסדנו להם לפני שנתיים, יהיה משחק ברמה מאוד גבוהה שהרבה זמן לא היה בארץ". רם התייחס גם ליתרון הקהל הביתי ואמר: "רק עם הקהל נוכל לנצח, הוא השחקן החמישי שלנו ובעזרתו אנחנו ננצח".

המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, מתכונן למשחק מול המדורג שישי בעולם, פרננדו גונזלס: "אני כבר מחכה למפגש. הם פייבוריטים אבל בארץ בעזרת הקהל הביתי אני חושב שיש לנו יתרון עצום. נועם ואני תמיד משחקים טוב בדייויס ואני מקווה שנציג אותה יכולת גם הפעם ונעשה את העבודה הכי טוב שנוכל".


הראל לוי ואנדי רם. צ'ילה מחכה ביום חמישי (גבע תלם)
הראל לוי ואנדי רם. צ'ילה מחכה ביום חמישי (גבע תלם)

על השאלה האם העובדה שבתקופה האחרונה הוא עלה כ-100 מקומות בדירוג העולמי מעלה את הביטחון שלו, אמר סלע: "ניצחתי הרבה שחקנים מה-100 הראשונים בזמן האחרון, וקיבלתי הרבה בטחון. אני מקווה שאמשיך להציג יכולת כזאת. זה משחק חשוב מאוד שיכול להעניק לנו עליה לבית העליון, שעלינו אליו בפעם האחרונה ב-1993 ואני מקווה שעוד פעם נצליח לעשות היסטוריה".


דודי סלע. הקהל יעזור להם (גבע תלם)
דודי סלע. הקהל יעזור להם (גבע תלם)

נועם אוקון המחבט מספר 2 של הנבחרת, אמר: "הייתי קצת חולה ועכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב. אני מאמין שבסופ"ש הטמפרטורות אמורות לרדת ככה שאנחנו מקווים שקהל רב יגיע. אנחנו מרגישים טוב ומלאי ציפייה למפגש. עדיין לא מרגישים את הלחץ, אבל אני מאמין שכשזה יתקרב, יום-יומיים לפני המשחק, נתחיל להרגיש את הפרפרים בבטן".


נועם אוקון. ישראל מגיעה כאנדרדוג (גבע תלם)
נועם אוקון. ישראל מגיעה כאנדרדוג (גבע תלם)

על הסיכויים להעפיל אמר אוקון: "הסיכויים שלנו על הנייר וגם לא על הנייר הם די נמוכים, האמת. אנחנו לא מנמיכים ציפיות אבל באים כאנדרדוג. גם נגד איטליה ולוקסמבורג באנו ככה, אבל אנחנו משחקים בבית כך שיש לנו יתרון ונעשה את המיטב".


יוני ארליך. יהיה קשה מול צ'ילה (גבע תלם)
יוני ארליך. יהיה קשה מול צ'ילה (גבע תלם)

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */