יום שבת, 18.05.2024 שעה 07:44

אנדיוני בשמינית הגמר, גם פדרר ניצח

הצמד הישראלי גבר על צמד מאורוגוואי ואוסטריה בדרך ל-16 האחרונים באליפות ארה"ב הפתוחה. השוייצרי איבד מערכה אבל עלה לשמינית, שראפובה הודחה

|
אנדיוני. עלו לשמינית הגמר
אנדיוני. עלו לשמינית הגמר
אנדי רם ויוני ארליך לא התקשו היום (שבת) בדרכם לשמינית גמר טורניר זוגות הגברים באליפות ארה"ב.

הצמד הישראלי ניצח את פאבלו קבאס מאורוגוואי ו-ורנר אסקוצ'ר מאוסטריה 3:6 ו-2:6 ושיחזרו את הישגם מהשנה שעברה, שלב שמינית הגמר.

כעת ינסו המדורגים 8 בטורניר להעפיל לשלב רבע הגמר אליו הגיעו באליפות ארה"ב בשנת 2005.

בשלב שמינית הגמר צפוי להם משחק לא קל מול המדורגים 10 בטורניר, סימון אספלין משבדיה וג'וליאן נואלה מאוסטריה, שעלו לשלב הזה ללא משחק לאחר שיריביהם אוגוסטין קאלארי מארגנטינה ולואיס הורנה מפרו לא התייצבו למשחק.

רם וארליך השיגו שבירה ראשונה במערכה הראשונה ל-2:4, שהספיקה ל-3:6 במערכה. במערכה השניה שברו הישראלים ל-0:2 מהיר, שברו שוב ב-2:4 וסגרו עניין ל-2:6.

פדרר הפסיד מערכה בדרך לשמינית
המדורג ראשון בעולם, רוז'ה פדרר, העפיל לשמינית הגמר לאחר שגבר על ג'ון אייזנר האמריקני. השוייצרי הופתע במערכה הראשונה, אותה הפסיד 7:6, המערכה הראשונה שהפסיד בטורניר, אך התאושש במהרה, ניצח 2:6, 4:6 ו-2:6 ב-3 המערכות הבאות והבטיח את מקומו בשלב הבא.

פדרר יפגוש בשמינית הגמר את פליסיאנו לופז הספרדי המדורג 60 בעולם, שניצח בסיבוב השלישי את דונאלד יאנג האמריקני ב-4 מערכות, 6:3, 3:6, 6:7 ו-5:7.

גם אנדי רודיק, המדורג 5, עלה היום בקלות לשמינית הגמר כשניצח את השבדי, אלוף אוסטרליה לשעבר, תומס יוהנסון, 3:6, 2:6 ו-0:6. בשמינית הגמר יפגוש האמריקני את תומאס ברדיץ' הצ'כי, המדורג 9 בטורניר, לאחר שהאחרון ניצח בסיבוב השלישי את פרננדו ורדאסקו הספרדי 6:7, 1:6 ו-6:7.



ניקולאי דווידנקו, המדורג 4, עלה לשמינית הגמר אחרי ניצחון בשלוש מערכות על ניקולס אלמגרו הספרדי, 5:7, 0:6 ו-5:7. דווידנקו ישחק מול האנג טייק לי מקוריאה שהפתיע את אנדי מורי הבריטי 3:6, 3:6, 6:2 ו-5:7.

גם טומי האס הגרמני, המדורג 10 בעולם, בשמינית הגמר לאחר שניצח במשחק ארוך ומעייף את סבסטיאן גרוז'יאן הצרפתי 2:6, 4:6, 6:3, 4:6 ו-3:6. האס ישחק מול ג'ימס בלייק המדורג 6, שבמשחק לילי התגבר על סטפו קיובק האוסטרי בארבע מערכות, 4:6, 6:3, 6:7 ו-1:6.

גם הינגיס סיימה את דרכה בטורניר
יום ההפתעות הגדול באליפות נמשך כשויקי ארזנקה מבלארוס הדיחה את אלופת העבר והמדורגת 16, מרטינה הינגיס. הינגיס הצליחה לצאת מפיגור ולנצח 4:6 במערכה הראשונה, אך בת העשרה מבילרוס הביסה את הינגיס 1:6 ו-0:6 בשתי המערכות הבאות ושלחה שוב את "סוויס מיס" הביתה מוקדם מהצפוי.



גם השוויצרית השניה, המדורגת 11, פטי שנידר בחוץ. שנידר כבר הוליכה ביתרון מערכה ושבירה על האוסטרית בת ה-16, טמירה פאזק, אבל זו חזרה וניצחה בשובר השוויון במערכה השלישית ובסה"כ 6:4, 4:6 ו-6:7. המדורגת הבכירה שכן שרדה את התופת היתה המדורגת 4 ואלופת 2005 סבטלנה קוזנצובה, שניצחה את אנבל מדינה גרג'יאס מספרד 1:6 ו-3:6.

משחקי שמינית הגמר במלואם: ג'סטין הנין(1)- דיאנרה סאפינה (15), סרינה וויליאמס (8)- מריון ברטולי (10),ילנה ינקוביץ(3)- סיביל באמר (19), וונוס וויליאמס (12)- אנה איבנוביץ' (5), אגנס סבאי – יוליה וקולנקו, ויקי ארזנקה-סבטלנה קוזנצובה (4), אנה צ'אקבטדזה (6)- טמירה פאצ'ק, שחר פאר(18)- אגנסקה רודנסקה (30).

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */