יום שני, 20.05.2024 שעה 06:30
ליגה אנגלית 23-24
8833-9337מנצ'סטר סיטי1
8628-8937ארסנל2
7941-8437ליברפול3
6856-7637אסטון וילה4
6361-7137טוטנהאם5
6062-7537צ'לסי6
5760-8137ניוקאסל7
5758-5537מנצ'סטר יונייטד8
5271-5937ווסטהאם9
4860-5537ברייטון10
4865-5337בורנמות'11
4658-5237קריסטל פאלאס12
4663-5037וולבס13
4459-5137פולהאם14
3961-5437ברנטפורד15
3849-3937אברטון16
3366-4737נוטינגהאם פורסט17
2681-5037לוטון18
2476-4037ברנלי19
16101-3537שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ארסנל
  • 1 - 2
  • אברטון
  • ברנטפורד
  • 4 - 2
  • ניוקאסל
  • ברייטון
  • 2 - 0
  • מנצ'סטר יונייטד
  • ברנלי
  • 2 - 1
  • נוטינגהאם פורסט
  • צ'לסי
  • 1 - 2
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • 0 - 5
  • אסטון וילה
  • ליברפול
  • 0 - 2
  • וולבס
  • לוטון
  • 4 - 2
  • פולהאם
  • מנצ'סטר סיטי
  • 1 - 3
  • ווסטהאם
  • שפילד יונייטד
  • 3 - 0
  • טוטנהאם

הופעת בכורה לבניון בליגה, 0:6 לליברפול על דרבי

הקשר הישראלי שיחק 29 דקות בחגיגה של האדומים על העולה החדשה - טורס ואלונסו כבשו צמדים. 69 דקות לסהר בהפסד של ק.פ.ר. 0:1 ליונייטד על סנדרלנד

|
יוסי בניון. הופעת בכורה בליגה (רויטרס)
יוסי בניון. הופעת בכורה בליגה (רויטרס)
חגיגה של שערים קיבלנו היום (שבת) במשחקה של ליברפול מול דרבי, במסגרת המחזור החמישי בליגה האנגלית. האדומים השפילו 0:6 את העולה החדשה - יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-61 וחגג את הופעתו הראשונה במדי ליברפול בליגה.

החבורה של רפא בניטז העפילה למקום הראשון, בזכות תצוגת כדורגל נפלאה היום באנפילד.

צ'אבי אלונסו פתח את מסכת השערים בדקה ה-27 ועם סיום המחצית הראשונה, ראיין באבל כבש את השני. טורס עם השלישי לרשת דרבי בדקה ה-56 ואלונסו הבקיע את השני שלו בדקה ה-69. הגנת דרבי קרסה לחלוטין ובדקה ה-76 וורונין הוסיף את החמישי של האדומים, טורס תוך שתי דקות חתם את התוצאה ואת ההשפלה של דרבי.

בדקה ה-69 עברו מספר רגעים של חרדה, לאחר שיוסי בניון ספג כניסה חזקה משחקן דרבי, ג'יימס מקוולי, אבל למזלה של נבחרת ישראל, חזר בניון על רגליו והמשיך את המשחק.

החבורה של רפא בניטז הגיעה למפגש הליגה אחרי שהבטיחה את העליה לשלב הבתים של ליגת האלופות. ליברפול שיכנעה גם בניצחון על טולוז, אז בניון פתח, בישל פעמיים ואף נבחר לאיש המשחק.

סטיבן ג'רארד עדיין לא החלים מהשבר ברגל ונשאר מחוץ לסגל. בניטז ערך מספר שינויים מההרכב שפתח מול טולוז. פרננדו טורס פתח בחוד לצידו של דירק קויט. ראיין באבל וצ'אבי אלונסו חזרו להרכב הפותח - אנדרי וורונין, שהחמיץ את המשחק מול הצרפתים בגלל פציעה, חזר לסגל ונכנס כמחליף. הבלם ג'יימי קראגר מתאושש משבר בצלעות וצפה במשחק מהיציע לצידו של ג'רארד.

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה מצידה של העולה החדשה, דרבי, בדקה השניה של המפגש באנפילד. טיירון מירס קיבל את הכדור 30 מ' מהשער וניסה לבדוק את עירנותו של ריינה אבל הכדור עף הרחק משער ליברפול. שתי דקות לאחר מכן אגר היה קרוב לכיבוש לאחר שקיבל כדור מחוץ לרחבה. אגר בעט חזק אבל בייוואטר היה במקום כדי להסיט את הכדור.

ליברפול המשיכה ללחוץ ובדקה השמינית פרננדו טורס נגח נפלא מהרמה של פנאנט אבל שוער דרבי היה במקום והציל את קבוצתו מספיגה מוקדמת. בדקה ה-15 קויט לקח כדור ממרכז המגרש, התקדם בצורה נפלאה ומ-25 מ' בעט חזק, הכדור חלף מעל לשערה של האורחת.



האדומים של רפא בניטז המשיכו לשלוט בקצב המשחק. מסצ'ראנו מצא את עצמו לבד כ-20 מ' מהשער של בייוואטר, השחקן לקח את הכדור ובעט חזק לפינה השמאלית וגם הפעם הכדור התגלגל ליד השער.

דקה 26, 0:1 לליברפול: צ'אבי אלונסו חגג שער ראשון העונה במדי ליברפול. אלונסו לקח בעיטה חופשית כ-20 מ' משער דרבי. קויט אומנם עלה לנגיחה, אך לא הצליח לנגוע בכדור - שוער דרבי הוטעה והכדור מצא את דרכו לשער. ליברפול סוף סוף הצליחה לעלות על לוח התוצאות כתוצאה מטעות של בייוואטר.



המשחק הקיצבי נמשך, האדומים הגיעו להזדמנות מצוינת בדקה ה-34. דירק קויט קיבל כדור ברחבה ובנגיחה חזקה פספס במעט את שער דרבי. מבצע נהדר של ליברפול הסתיים שוב בכדור מחוץ לשער בדקה ה-36, פנאנט ומסצ'רנו החליפו מסירות לאורך המגרש. פנאנט הרים נהדר לרחבה וקויט במספרת ניסה לכבוש.

דקה 45, 0:2 לליברפול: האדומים של רפא בניטז הצליחו להכפיל את היתרון ממש לפני סיום המחצית הראשונה. ראיין באבל, שלא בלט עד אז במשחק, בפעולה נהדרת ברחבה הכניע את בייוואטר. הרכש החדש, שהגיע יחד עם בניון, קיבל את הכדור ברחבה מארבלואה, באבל עבר שחקן של דרבי ובבעיטה אדירה הכניע את שוער היריבה.



מחצית שניה
ליברפול פתחה את המחצית עם מבצע קבוצתי נפלא, זה התחיל עם אלונסו שחצה את המגרש, הספרדי מצא את חברו, טורס ברחבה. החלוץ הספרדי מסר לקויט במרכז רחבת דרבי. קויט העדיף למסור מאשר לבעוט והעביר את הכדור לאלונסו, שהתחיל את המהלך, ומקרוב בעט מעל השער.



דקה 56, 0:3 לליברפול: האדומים חוגגים מול העולה החדשה, הפעם הגיע תורו של פרננדו טורס להבקיע. מסצ'רנו מסר נפלא לספרדי, שמקרוב הכניע את בייוואטר, שספג בפעם השלישית במשחק.

יוסי בניון נכנס
הקשר הישראלי ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה האנגלית. בניון קיבל את ההזדמנות מרפא בניטז, שהכניסו למשחק בדקה ה-61. הישראלי החליף את ג'רמיין פנאנט ותופקד בצד השמאלי.

דקה 69, 0:4 לליברפול: אלונסו כבש את השני שלו במשחק אבל דפיקות לב עברו באותם רגעים לאחר שיוסי בניון, שחקן נבחרת ישראל, ספג כניסה חזקה ושכב על הריצפה. למזלה של ליברפול ושל הנבחרת הישראלית חזר ונעמד על רגליו. ראיין באבל התחיל את המהלך מימין, בניון קיבל את הכדור במרכז הרחבה אך ספג כניסה חריפה מג'יימס מקוולי, שחקנה של דרבי. השופט לא שרק, אלונסו היה ראשון לכדור ומחוץ לרחבה בעט פנימה את הרביעי של האדומים.



דקה 76, 0:5 לליברפול: החגיגה של האדומים נמשכה עם שער של אנדריי וורונין, שנכנס כמחליף. טעות חמורה בהגנת דרבי איפשרה לוורונין לנגוח את הכדור ממש ליד קו השער ודחק בנגיחה פנימה, דירק קויט היה האיש שהגביה את הכדור משמאל ואיפשר למחליף לכבוש את החמישי של ליברפול.

דקה 78, 0:6 מדהים לליברפול: פרננדו טורס עם השישי של ליברפול. שוערה של דרבי המסכן, יצא לרחבה ופספס את הכדור. הספרדי היה הראשון על "המציאה", עבר את השוער ומקרוב גלגל פנימה. חגיגה של שערים באנפילד.



האדומים של רפא בניטז עולים למקום הראשון עם תצוגת כדורגל נפלאה, בה שותף גם יוסי בניון שחגג הופעת בכורה בליגה האנגלית במדי האדומים.

ליברפול: פפה ריינה, סטיב פינאן, סמי היפייה, דניאל אגר, אלבארו ארבלואה, צ'אבי אלונסו, חאביר מסצ'רנו, ראיין באבל, ג'רמיין פנאנט, דירק קויט ופרננדו טורס.

דרבי: סטפן בייוואטר, אנדי גריפין, רוברט מלקולם, קלוד דייויס, מוחמד קמארה, אנדי טוד, קרייג פאגאן, מתיו אוקלי, טיירון מירס, סטפן פירסון וסטיב הווארד.

69 דקות לסהר בהפסד ק.פ.ר
קווינס פארק ריינג'רס הפסידה היום 3:0 לסאות'המפטון במחזור הרביעי של הליגה השניה - בן סהר התאושש מהפציעה ושיחק 69 דקות בשורות ק.פ.ר. החלוץ הישראלי חזר, לאחר שלא שיחק בשלושת השבועות האחרונים.


בן סהר. חזר מפציעה
בן סהר. חזר מפציעה

חזרתו של סהר מגדילה את סיכוייו לקבל זימון מדרור קשטן לסגל הנבחרת הישראלית לקראת המשחק מול אנגליה במסגרת מוקדמות היורו. זהו משחקה השלישי של ק.פ.ר בליגה, לאחר שמשחקה של הקבוצה בשבוע שעבר נדחה בעקבות מותו של שחקן הקבוצה, ריי ג'ונס בתאונת דרכים.

סאות'המפטון עלתה ליתרון בדקה ה-18 מנגיחה מצוינת של גרזגורז ראיסק שהצליח להכניע את שוער ק.פ.ר, לי קאמפ, בפעם הראשונה במשחק. בדקה ה-45 ראסיק הבקיע את השני שלו ושל סאות'המטון. השלישי של האורחים הגיע בדקה ה-49 משער של ברדלי רייט-פיליפס, שחתם את תוצאת המשחק.

רוי קין הפסיד באולד טראפורד, יעקובו כבש בהופעת הבכורה
רוי קין חזר לאולד טראפורד כמנג'ר סנדרלנד, אך לא הצליח לשחזר את ההצלחה שלו כשחקן והפסיד 1:0 עם סנדרלנד למנצ'סטר יונייטד. לואיס סאהה כבש את שער הניצחון בדקה ה-71 עבור היונייטד, שלהוציא את הניצחון, לא ממש צרצה לזכור את המשחק הזה.



איגבני יעקובו חגג הופעת בכורה מוצלחת במדי אברטון, שניצחה 1:2 את בולטון. יעקובו, שהגיע לאברטון תמורת 11.25 מיליון ליש"ט, הבקיע את השער הראשון במשחק כבר בדקה ה-11. בדקה ה-55 הצרפתי ניקולס אנלקה השווה. המחליף לסקוט קבע את תוצאת המשחק בדקה התשעים והעניק לאברטון את שלוש הנקודות.



פולהאם וטוטנהאם נפרדו ב-3:3, במשחק נהדר של שתי הקבוצות כשטוטנהאם, שהובילה לאורך כל המשחק, הפסידה ניצחון בדקה התשעים. יונס קאבול פתח את מסכת השערים בדקה העשירית, כשכבש לזכות טוטנהאם. דימיטר ברבאטוב כבש את השני של התרנגולים בדקה ה-28. לפני ההפסקה הצליחה פולהאם לחזור עם שער של דמפסי.

ג'ראת בייל הבקיע בדקה ה-61 את השלישי של טוטנהאם ונראה היה שהקבוצה בדרך לניצחון, אבל חמש דק' לאחר מכן צימק סמרטין ובדקה התשעים הדהים קמארה והשווה ל-3:3.



מייקל אואן חזר לכושר והעניק ניצחון יקר לניוקאסל שניצחה 0:1 את וויגן. האנגלי כבש בדקה ה-87 מול וויגן, ששיחקה בעשרה שחקנים מתחילת המחצית השניה. ווסטהאם גברה 0:3 על רדינג עם צמד של מת'יו את'רינגטון ושער נוסף של קרייג בלאמי. במשחק נוסף ניצחה מידלסברו 0:2 את ברמינגהאם.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */