יום שני, 20.05.2024 שעה 10:37

ישראל איכזבה מאוד בהפסד 2:1 לבלארוס

וסיליוק כבש בדקה ה-3, שמעון גרשון השווה בפנדל אבל בלארוס ניצחה בזכות פנדל מפוקפק בתוספת הזמן. לדרור קשטן יש הרבה מאוד עבודה לקראת אנגליה

|
בניון ותמוז תופסים את הראש. הפסד מאכזב מאוד לנבחרת
בניון ותמוז תופסים את הראש. הפסד מאכזב מאוד לנבחרת
אם לשפוט לפי משחק הידידות שערכה נבחרת ישראל הערב (רביעי) בבלארוס, לא צריך לפתח ציפיות לקראת המשחק מול אנגליה בוומבלי בעוד שבועיים וחצי. הנבחרת איכזבה מאוד כשהפסידה במינסק ליריבה החלשה 2:1 במשחק ההכנה האחרון לקראת המפגש החשוב מול האנגלים במוקדמות אליפות אירופה.

למאמן הלאומי, דרור קשטן, היה סגל מלא, אך בכך זאת, הנבחרת לא הצליחה להתמודד מול נבחרת שלפחות על הנייר נחשבת הרבה פחות טובה ממנה.

המקומיים עלו ליתרון מהיר כבר בדקה ה-3 משער של רומן וסיליוק, ששיחק בעבר בהפועל ת"א. בדקה ה-28 השווה שמעון גרשון בפנדל לאחר שברק יצחקי הוכשל ברחבה. ישראל היתה חלשה מאוד במחצית השניה, לקראת הסיום השתלטה המארחת על המשחק ובתוך תוספת הזמן שרק השופט לפנדל מפוקפק, ממנו כבש מקסים רומשצ'נקו את שער הניצחון של בלארוס.

כעת לקשטן יש הרבה חושבים לעשות לקראת המשחק שייערך בעוד שבועיים וחצי, אם הנבחרת רוצה להשאיר לעצמה סיכוי להגיע לאליפות אירופה.

השידור התחיל במחצית ה-2
המשחק מול בלארוס, שאמור היה להיות משודר ב'ספורט 1' של צ'רלטון, לא שודר בתחילתו, והשידור החל רק במחצית השניה. כזכור, צ'רלטון קנתה את זכויות השידור למשחק רק אמש, לאחר שאף גוף שידור ממלכתי לא רצה לקנות את זכויות השידור למשחק. אלפי צופים שישבו מול מסכי הטלוויזיה התאכזבו לקרוא הודעה המוסרת כי ישנה תקלה בלווין בבלארוס.

מחצית ראשונה
דקה 3 - 0:1 לבלארוס: עוד לא הספקנו לפתוח את המשחק וכבר ישראל סופגת את השער הראשון מרגלי רומן וסיליוק. אם השם הזה מוכר לכם, זה בגלל שהוא שיחק במדי הפועל ת"א בעונת 2004/05, העונה שבה שייע פייגנבוים אימן את האדומים. הוא אפילו הבקיע שער בדרבי.

דקה 28 - 1:1 במינסק: נבחרת ישראל לא ויתרה למרות הפיגור המוקדם וחזרה למשחק שתי דקות לפני תום השליש הראשון של המשחק. ברק יצחקי, חלוץ בית"ר ירושלים, הוכשל ברחבה ואת הפנדל בעט פנימה בלמה של האלופה, שמעון גרשון.



מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה ערך מאמן הנבחרת, דרור קשטן, שלושה חילופים, כאשר הכניס את ניר דוידוביץ' מול דודו אוואט, את דדי בן דיין במקום יואב זיו ואת סלים טועמה במקום ברק יצחקי. המחצית השניה נפתחה ללא מצבים בשני הצדדים, כאשר רוב הזמן מתנהל המשחק במרכז המגרש. בדקה ה-55 זכו הבלארוסים בכדור חופשי, אך הבעיטה מ-28 מטרים יצאה החוצה.

בדקה ה-56 הגיעה ישראל להזדמנות טובה. בניון חטף כדור מההגנה הבלארוסית וזכה בקרן, אותה הרים היישר לראשו של בן דיין, שנגח מקרוב כדור שחלף ליד הקורה הימנית של השער. בדקה ה-60 קיבל בניון כדור 20 מטרים מהשער, השתחרר, אך בעט חלש כדור שחלף ליד הקורה השמאלית.



בדקה ה-61 הגיעו הבלארוסים למצב של בעיטה מפינת הרחבה, אך הבעיטה הלכה היישר לגופו של דוידוביץ', שהיה במקום וקלט בקלות. בדקה ה-65 נכנס אבי סטרול למרכז ההגנה של הנבחרת במקום כובש שער השוויון, שמעון גרשון. שתי הנבחרות לא היו מסוכנות ואיבדו כדורים רבים במרכז המגרש. ההגנה הישראלית לא התקשתה להסתדר עם ההרמות של הבלארוסים.

בדקה ה-69 ערך דרור קשטן את החילוף החמישי כשהכניס את טוטו תמוז במקום רוברטו קולאוטי. 30 שניות במגרש הספיקו לתמוז להשתלט על כדור בהתקפה מול מגן נבחרת בלארוס ולבעוט לשער כדור שחלף לרוחב השער ויצא החוצה. דקה לאחר מכן ספג יובל שפונגין כרטיס צהוב בגין עבירה מאחור.


יוסי בניון ועידן טל מול בלארוס. המארחת השתלטה על המגרש במחצית השניה
יוסי בניון ועידן טל מול בלארוס. המארחת השתלטה על המגרש במחצית השניה

בדקה ה-74 התנהלה נבחרת בלארוס באזור הרחבה הישראלית, ההגנה לא תיפקדה כמו שצריך, אך למזלם של שחקני ההגנה, ההתקפה הבלארוסית לא עשתה את העבודה. בדקה ה-76 נע דורשנקו עם הכדור לעבר רחבת ישראל ושיחרר בעיטה חזקה מפינת הרחבה, אך דוידוביץ' הדף טוב לקרן. הבלארוסים נראו חדים יותר בדקות האלה ואיימו יותר על שערה של ישראל.

בדקה ה-79 הגיעה נבחרת בלארוס, שהשתלטה לחלוטין על המשחק, לעוד מצב על סף רחבת נבחרת ישראל, אך הבעיטה חלפה בסמוך לקורת שערו של דוידוביץ'. בדקה ה-81 נכנס ליאור רפאלוב להופעת בכורה בנבחרת במקום עידן טל, בחילוף האחרון של הנבחרת. אחרי 4 דקות הספיק רפאלוב לספוג את הצהוב הראשון שלו במדי הנבחרת.


גם יוסי בניון לא הספיק מול הבלארוסים, ששלטו במשחק
גם יוסי בניון לא הספיק מול הבלארוסים, ששלטו במשחק

בדקה ה-88 טעות גדולה של דוידוביץ' כמעט הובילה לשער של המארחת. השוער התעופף לעבר כדור שהוגבה מימין אך לא הצליח להגיע, ולמזלו גם אף שחקן התקפה של בלארוס לא הגיע לכדור. דקה לאחר מכן טעה שפונגין באגף ימין של ההגנה ורומשנקו הגיע למצב טוב ברחבה והעביר כדור רוחב, אך דוידוביץ' היה במקום והדף לקרן.

דקה 90 - 1:2 לבלארוס: המארחים זכו לשער ניצחון בתוספת הזמן בעקבות פנדל מפוקפק. אבי סטרול רדף אחרי חלוץ בלארוס שפרץ לרחבה אך לא הצליח להדביק אותו, נראה היה שניר דוידוביץ' לוקח את הכדור בצורה נקיה, אך השופט החליט להצביע על הנקודה הלבנה ורומשצ'נקו כבש מהנקודה הלבנה.

ישראל: דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46), יובל שפונגין, טל בן חיים, שמעון גרשון (אבי סטרול, 65), יואב זיו (דדי בן דיין, 46), וואליד באדיר, עידן טל (ליאור רפאלוב, 81), גל אלברמן, יוסי בניון, ברק יצחקי (סלים טועמה, 46) ורוברטו קולאוטי (טוטו תמוז, 69).

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */