יום ראשון, 19.05.2024 שעה 00:35

ישראל טיילה ל-76:105 מול דנמרק, צפו בתקציר

ההזדמנות האחרונה: חניכיו של צביקה שרף לא התקשו לממש את הבדלי הרמות מול הדנים האומללים. הלפרין הצטיין עם 22. בלגיה ניצחה את אוקראינה 69:72

|
נבחרת ישראל סוגרת עוד ערב מוצלח בהיכל נוקיה (יעל מרגלית)
נבחרת ישראל סוגרת עוד ערב מוצלח בהיכל נוקיה (יעל מרגלית)
נבחרת ישראל פירקה הערב (שבת) 76:105 את דנמרק החלשה במסגרת טורניר ההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה. חניכיו של צביקה שרף העלו את מאזנם לארבעה ניצחונות ללא הפסדים בזכות משחק התקפי שוטף ולחימה חסרת פשרות בהגנה.

הבדלי הרמות בלטו למן השניה הראשונה, כאשר מאיר טפירו ויותם הלפרין המשיכו להוביל את הנבחרת עם תצוגה התקפית מרשימה. ההפרש הלך וגדל ככל שהמשחק התקדם ורק לקראת הסיום הדנים הצליחו לצמצם את הפער.

יותם הלפרין הוליך את קלעי הנבחרת גם במשחק הזה עם 22 נקודות, גיא פניני עלה מהספסל ותרם 15 משלו ומאיר טפירו, בהופעתו ה-100, סיפק 12 נקודות ו-8 אסיסטים.

משחקה הבא של הנבחרת יתרחש ביום רביעי מול אוקראינה, שכמעט וניצחה את בלגיה, אך נכנעה לבסוף 72:69. מאחר והבלגים ניצחו, בסופו של דבר, ישראל זקוקה לניצחון באוקראינה כדי שהפרש 19 הנקודות מהמשחק הראשון מול הבלגים יעמוד לה גם במשחק השני.

רבע ראשון - 20:32 לישראל
מאיר טפירו פתח את ההופעה ה-100 עם ניסיון לא מוצלח משלוש, אך ריבאונד התקפי של גרין איפשר להלפרין לסחוט עבירה ולהעלות את ישראל ליתרון מהקו. יוהאנסן הגיב עם שלשה, אבל טפירו החזיר את היתרון בשלשה משלו.


צפו בתקציר הניצחון על דנמרק (באדיבות הערוץ הראשון)

עוד חטיפה וריצה של הלפרין וישראל כבר ב-3:11, הדנים המשיכו לאבד ורק תודות לאיבוד של טפירו הם הצליחו לחזור לעניינים עם סל ועבירה של יוהאנסן, שכבר צבר 6 נקודות. טפירו הזין את גרין עם אסיסט ענק, אך סל ועבירה של יעקובסן קרבו את הדנים לכדי 8:13.


מאיר טפירו הערב בנוקיה. פתח את הופעת ה-100 ברגל ימין (יעל מרגלית)
מאיר טפירו הערב בנוקיה. פתח את הופעת ה-100 ברגל ימין (יעל מרגלית)

חוסר סדר של הנבחרת מנע את הגדלת היתרון עד שעידו קוז'יקרו עשה משהו שהוא כנראה לא עשה מאז הקט-סל והוביל מתפרצת שהסתיימה בעבירה. זה נגמר עם נקודה מהקו. חנן קולמן קלע את הנקודות הראשונות שלו מהקו והשאיר את הדנים קרובים. עוד שלשה של הלפרין נתנה אוויר לנשימה, אך הנבחרת עדיין לא מצאה פיתרון ליוהאנסן, שכבר התקרב לדאבל-פיגרס.


יותם הלפרין הערב בנוקיה. ממשיך להפגין כושר מצויין (יעל מרגלית)
יותם הלפרין הערב בנוקיה. ממשיך להפגין כושר מצויין (יעל מרגלית)

שלשה יפהיפה של מאיר טפירו נתנה לישראל יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק, עד שסולטאו הקטין מהקו. עוד שלשה של פניני וישראל כבר ב-13:25. ארבע נקודות רצופות של הדנים הגיעו בגלל חוסר תשומת לב בהגנה, אך מרקוביץ' שם לזה סוף והחזיר את ישראל ליתרון 10. ליאור אליהו נכנס והתחיל לנוע ללא כדור, הלפרין מצא אותו וישראל עלתה ל-17:30. הרבע הסתיים ב-12 הפרש.

רבע שני - 35:59 לישראל
גיא פניני פתח את הרבע עם סל ועבירה אחרי חדירה יפה מצד שמאל. כריסטופרסן ביצע עבירת תוקף ונתן צ'אנס ללימונד למצוא את ליאור אליהו בפנים, זה נגמר עם עבירה. הפורוורד של מכבי העלה את הנבחרת ליתרון שיא - 20:37, הדנים עדיין בלי נקודות. אחרי עוד דקה ללא סל דני ועוד ריצה של ליאור אליהו זה כבר הגיע ל-20 הפרש.


יותם הלפרין הערב בנוקיה. הזין את אליהו כמו שצריך (יעל מרגלית)
יותם הלפרין הערב בנוקיה. הזין את אליהו כמו שצריך (יעל מרגלית)

יעקובסן נתן נקודות ראשונות ברבע לדנים, איברסן הוסיף עוד שלשה וחתך את ההפרש ל-15. עמית תמיר הרגיע את ההתלהבות הדנית עם שתיים מהקו והעמיד את התוצאה על 25:42 לטובת הנבחרת. גיא פניני סיפק עוד שלשה, חג'ג' חטף והעביר ללימונד והנה אנחנו כבר ב-22 הפרש.

חנן קולמן קלע שלשה וגיא פניני הגיב עם שתיים קלות, הגארד של ירושלים כבר עם 10 נקודות. מורן רוט החליף אותו ופניני קיבל את התשואות מהקהל. שלשה של דרור חג'ג' החזירה אותנו ל-22 הפרש. יוהאנסן קלע את הנקודה ה-14 שלו, אך אליהו הגיב עם ארבע נקודות רצופות ואנחנו ב-32:56.


גיא פניני יורד לספסל ומקבל את הפירגון (יעל מרגלית)
גיא פניני יורד לספסל ומקבל את הפירגון (יעל מרגלית)

עוד שלשה של חג'ג' וישראל בהפרש שיא של 27 נקודות, לפחות עד הכניסה הבאה של יוהאנסן, שהסתיימה בסל ועבירה. ישראל ירדה למחצית עם הפרש נוח מספיק כדי להירגע בחדר ההלבשה. ליאור אליהו הוביל את קלעי הנבחרת עם 13, פניני הוסיף 10, הלפרין 9 וחג'ג' 8.

רבע שלישי - 51:88 לישראל
שתי החטאות בשני הצדדים פתחו את המחצית השניה, עד שסולטאו סחט עבירה מג'רון רוברטס. הדני קלע אחת וצימק את ההפרש ל-23. גרין נתן 2 ראשונות לנבחרת מהקו, והוסיף עוד 2 בהתקפה הבאה. מאיר טפירו השיג את הנקודה ה-8 שלו עם חדירה יפה וישראל כבר ב-36:65. מסירה של טפירו להלפרין העבירה אותנו אל מעבר לקו ה-30 הפרש.


דרור חג'ג'. הצליח לקלוע מבחוץ (יעל מרגלית)
דרור חג'ג'. הצליח לקלוע מבחוץ (יעל מרגלית)

המשחק המשיך להתנהל ללא יכולת הגנתית של הדנים. הלפרין צלף מבחוץ, קוז'יקרו ניקה מבפנים וככל שהזמן עבר ההפרש רק הלך וגדל. רק עירנות של חנן קולמן השאירה אותנו באזור ה-30, גם זה בקושי רב מבחינת הדנים. זה נגמר ב-37 הפרש, עם סל ועבירה של מורן רוט.

רבע רביעי - 76:105 לישראל
יותם הלפרין וליאור אליהו נהנו מכל רגע והמשיכו לתת שואו לקהל שהגיע להיכל נוקיה. שלשה של פניני נתנה לו 15 נקודות ולנבחרת 42 הפרש על-פני הדנים האומללים. עמית תמיר סיפק את הסל שנתן לנבחרת מאזן תלת ספרתי - 57:100. הורדת הרגל מהגז, שבאה באופן טבעי, נתנה לדנים הזדמנות לצמצם את ההפרש לקראת הסיום.


וזה מה שהקהל ראה במהלך פסקי הזמן בהיכל נוקיה (יעל מרגלית)
וזה מה שהקהל ראה במהלך פסקי הזמן בהיכל נוקיה (יעל מרגלית)


צפו בשרף מקבל את השיחה מאולמרט ובשאר התגובות למשחק

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */