יום שלישי, 21.05.2024 שעה 03:36

שביעייה מדהימה למנצ'סטר יונייטד

הצגה חסרת תקדים באולד טראפורד: 1:7 ענק לחבר'ה של סר אלכס על רומא האומללה. גם צ'לסי בחצי אחרי 1:2 על ולנסיה, אסיין כבש בדקה ה-90

|
רונאלדו חוגג עם פלטשר (רויטרס)
רונאלדו חוגג עם פלטשר (רויטרס)
גם זקני ליגת האלופות יתקשו לזכור הצגה מטורפת כמו זו שהתרחשה הערב (שלישי) באולד טראפורד. מנצ'סטר יונייטד נתנה 1:7 חסר תקדים לרומא המסכנה, בדרך לחצי הגמר.

מייקל קאריק וכריסטיאנו רונאלדו כבשו צמד כ"א, וויין רוני, אלן סמית' והמחליף, פטריק אברה הוסיפו כ"א שער משלהם. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי לא היתה על המגרש בשום שלב, וגם השער הבודד של דניאל דה רוסי לא ממש מנחם אף אחד.

גם צ'לסי עלתה לחצי הגמר, אמנם בצורה מרשימה פחות, אבל גם ניצחון חוץ במסטאיה זה לא משהו שאפשר לזלזל בו. שער דרמטי של מיכאל אסיין בדקה ה-90 נתן למוריניו את הניצחון היקר, אחרי שולנסיה עוד הובילה משער של מוריינטס. שבצ'נקו השווה עבור הכחולים.

אם ליברפול לא תפשל בענק מול איינדהובן, יהיו לנו שלוש קבוצות אנגליות בחצי הגמר, מה שמבטיח לפחות דרבי אחד.

ככה זה קרה - כל השערים
בדקות הראשונות דווקא רומא היא זו ששלטה במשחק, כאשר טוטי, פיזארו והחברים הניעו היטב במרכז המגרש, אך ההגבהות של פאנוצ'י מצאו את ואן דר סאר מוכן ומזומן.

בדקה ה-6 פרנצ'סקו טוטי התקדם וירה טיל מ-25 מטרים. הכדור שרק ליד הקורה השמאלית של השוער ההולנדי, וטוטי רשם איפוס כוונות ראשון.



דקה 11 - 0:1 למנצ'סטר יונייטד לשמור על רונאלדו, רוני וסמית' זה כבר קשה מספיק, אבל גם על מייקל קאריק צריך לכסות?! כן וכן. הקשר הנפלא קיבל קטנה מרונאלדו, התקדם 2 מטר, זיהה את דוני מחוץ לשער ושלח את פנימה כמו ענק מ-25 מטרים.

דקה 17 - 0:2 כזו התקפה צריכה להסב לסר אלכס המון אושר. חמש מסירות רצופות של האדומים בנגיעה אחת, הסתיימו עם כדור גדול של גיגס לכיוונו של אלן סמית', שהביא דיווידנד ראשון על ההכללה בהרכב עם קטנה לפינה של דוני.



דקה 18 - 0:3 כזה בליץ לא זוכרים באנגליה הרבה זמן, והפעם זה גם היה מהכיוון הנכון. שוב רונאלדו, שוב לסמית', שנתן לראיין גיגס, שפרץ באגף ימין של היונייטד ושלח רוחב מדוד לרגל של רוני. קטנה לקורה ופנימה - אולד טראפורד בטירוף.



דקה 45 - 0:4 לא באמת חשבתם שרונאלדו יוותר על אחד משלו בערב כזה, נכון? הפורטוגלי האדיר, השחקן הכי טוב בעולם לדעת רבים, תפר את ההגנה הרומאית ושלח כדור שטוח לפינה הימנית של דוני מ-17 מטרים. ספאלטי לא יודע איפה לקבור את עצמו.



קשה קצת לדרוש מהשדים האדומים לשמור על אותו קצב של המחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה הם בהחלט עשו את זה. כבר בדקה ה-47 רוני בחן את דוני האומלל מ-17 מטרים, אבל השוער הדף את הכדור אל מעל למשקוף.

דקה 49 - 0:5 מה נכתוב עוד על היונייטד? תצוגת כדורגל בסדר גודל שלא נראה כבר שנים רבות היתה באולד טראפורד. רוני השתלט על כדור עוד כשרומא עוד חשבה לצאת למתפרצת, שלח ימינה לגיגס שהתקדם ושלח עוד רוחב אדיר. סמית' פיספס, אבל רונאלדו לא.



דקה 60 - 0:6 איפה מילון הסופרלטיבים שצריך אותו?! מייקל קאריק תפר את השני שלו, והוא לא פחות יפה מהראשון. הקשר האנגלי הסופר-מוכשר קיבל כדור מההגנה של רומא ושלח טיל קרקע-חיבורים מ-25 מטרים. דוני על סף התאבדות.



דקה 69 - 1:6 אמורים להגיד שזה שער ניחומים, אבל ספק אם השער היפייפה הזה של דניאל דה רוסי באמת מנחם מישהו. האיטלקי המצוין קיבל כדור בחצי גובה אל תוך הרחבה ועם הרבה קלאס שלח בעיטה מהאוויר לרשת של ואן דר סאר - על זה נאמר "טיפה בים".

דקה 81 - 1:7 עכשיו היה זה תורו של המחליף, פטריק אברה, לכבוש אחד לרשת של דוני וזה בדיוק הרגע שבו רגשות השמחה עבור היונייטד מתחלפים בצער עמוק עבור השוער הזה. אברה קיבל כדור מחוץ לרחבה ושלח פס לקורה ופנימה מ-17 מטרים.



מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גבריאל היינצה, ריו פרדיננד, ווס בראון, מייקל קאריק (קיירן ריצ'רדסון 73), ג'ון אושה (אברה 52), דארן פלטשר, כריסטיאנו רונאלדו, ראיין גיגס (סולשאיר 61), אלן סמית' ו-וויין רוני.

רומא: דוני, כריסטיאן פנוצ'י, כריסטיאן וילהלמסון, פיליפה מקסס, דוד פיזארו, רודריגו טדאי, כריסטיאן קיבו, דניאל דה רוסי, מנסיני, מרקו קאסטי ופרנצ'סקו טוטי.

מוריניו עשה את זה כמו ענק במסטאיה: צ'לסי בחצי הגמר
קשה להאמין שניצחון חוץ דרמטי במסטאיה יכול להישאר בצל של משהו, אבל זה מה שקרה הערב. מוריניו והחניכים שלו הוכיחו שיש להם טונות של אופי עם ניצחון 1:2 דרמטי, משער של מיכאל אסיין בדקה ה-90.



ולנסיה פתחה טוב יותר, וסיכנה את שערו של צ'ך עם שתי קרנות תוך דקה וחצי. דרוגבה היה זה שירד לעזור להגנה שלו והרחיק את הסכנה משערו של הצ'כי.

בדקה ה-13 דרוגבה עלה לקרן של צ'לסי וירד מהר מאוד אל הדשא, אחרי שמרפק תועה של אז'אלה מצא את הפנים שלו. החלוץ מחוף השנהב קיבל טיפול, התאושש וחזר לעניינים. רק בדקה ה-30 מוריינטס שלח איתות ראשון עם בעיטה נפלאה מ-16 מטרים לקורה של צ'ך חסר האונים.

דקה 31 - 0:1 לולנסיה הוא היה צריך בעיטה אחת כדי להתאפס ובשניה הוא כבר מצא את הרשת. חואקין הגביה טוב מצד ימין ומוריינטס, בחצי יעף, שלח לפינה הנגדית והרים את כל המסטאיה באוויר.



דקה 52 - 1:1 אנדריי שבצ'נקו הגיע למאני-טיים. הגבהה של אסיין מצד ימין הגיעה עד לדרוגבה, שניסה לדחוק, אבל נתקל בדל-הורנו. הכדור הגיע לשבצ'נקו, שדחק פנימה מ-2 מטרים.



דקה 90 - 2:1 שוער אחד חטף שביעייה ושוער אחר הפסיד בדקה ה-90. הקרדיט לשער יירשם על שמו של מיכאל אסיין, אבל סנטיאגו קניזארס הוא האשם הגדול. הגנאי הבינלאומי בעט כדור חזק לפינה הקרובה והשוער הספרדי נכנע ללא תנאי.



ולנסיה: סנטיאגו קאניזרס, מיגל, אסייר דל-הורנו, רוברטו אז'אלה, דוד אלבלדה, ראול אלביול, דוד סילבה, חואקין, אמיליאנו מורטי, דוד וייה ופרננדו מוריינטס (אנגולו 65).

צ'לסי: פטר צ'ך, אשלי קול, ג'ון טרי, ריקארדו קראבליו, ג'ון אובי, לסאנה דיארה (ג'ו קול 45), פרנק למפארד, מיכאל אסיין, מיכאל באלאק, דידייה דרוגבה ואנדריי שבצ'נקו.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */