יום שני, 20.05.2024 שעה 17:59

שחקני חיפה חוגגים את הרביעי של דירסאו (איתמר לבינסון)

רצים לאליפות? חיפה ריסקה 0:4 את הפועל ת"א

הירוקים שכחו מהצרות והשפילו את האדומים - אז מי רץ פה לאליפות? בוקולי, רפאלוב, דירסאו ועצמי של פאס כבשו לחיפה. דואני ודה-ברונו הורחקו

יום ראשון, 18/03/2007, 20:50ליגת העל - מחזור 25
הפועל ת"א
החמצת פנדל ברוך דגו (23)
כרטיס אדום לוסיאנו דה ברונו (85)
כרטיס אדום רמי דואני (88)
הסתיים
4 0
שופט:
שער גוסטבו בוקולי (3)
שער ליאור רפאלוב (38)
שער עצמי חבייר פאס שער עצמי (67)
שער חאבייר דירסאו (89)
מכבי חיפה
ליגת העל 06-07
6724-5233בית"ר ירושלים1
5725-3733מכבי נתניה2
5428-4233מכבי ת"א3
5440-5333הפועל ת"א4
5139-4533מכבי חיפה5
5027-3133מכבי פ"ת6
4249-4933מ.ס אשדוד7
4040-4133הפועל כפ"ס8
3550-3433בני יהודה9
3455-4733מכבי הרצליה10
2854-3233הכח עמידר ר"ג11
1661-2933הפועל פ"ת12
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • הכח עמידר ר"ג
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל פ"ת
  • בני יהודה
  • 4 - 1
  • מכבי הרצליה
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • 0 - 4
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 
השבוע קפטן הפועל ת"א אמר שהאדומים בדרך לאליפות. אז הוא אמר. הקבוצה של ניר לוין הגיעה לקרית-אליעזר במטרה להשיג ניצחון על מכבי חיפה שיחזיר אותה למקום השני, אבל הושפלה עם 0:4 גדול של האלופה לעיני 7,500 צופים בקרית-אליעזר.

חיפה הגיעה למשחק במטרה להתאושש מהתבוסות האחרונות לבית"ר ואספניול וכבר מהפתיחה היא אותתה על כוונותיה. בדקה ה-3 גוסטבו בוקולי ניצל חור במרכז הגנת הפועל והעלה את הירוקים ליתרון מוקדם.

למרות השליטה של המקומיים, להפועל היתה הזדמנות לחזור למשחק עם פנדל עוד במחצית הראשונה, אבל דגו לא עמד בלחץ ופספס את המסגרת.

עוד לפני ההפסקה ליאור רפאלוב, המצטיין במשחק, לקח את הכדור ואת דני בונדר לטיול על הקו, עבר את המגן האדום בקלות ושלח טיל אדיר לרשת.

בדקה ה-67 חאבייר פאס הבקיע שער עצמי לאחרי בישול של, איך לא, רפאלוב. חאבייר דירסאו חתם את ההשפלה של האדומים עם שער רביעי בדקה ה-89.

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 הפועל הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק כאשר ברוך דגו בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, ניר דוידוביץ' הדף רע למרכז ואיבזיטו אוגבונה כמעט כבש מ-3 מטרים.

דקה 3 - 0:1 לחיפה: בוקולי העלה את המקומיים ליתרון מוקדם. בונדר השאיר חור באגף הימני של הגנת הפועל, אותו ניצל עבאס סואן כדי להעביר רוחב שפגש מקרוב את הברזילאי, שבעט מקרוב לרשת והבקיע את שערו השלישי העונה.


גוסטבו בוקולי ורוברטו קולאוטי חוגגים את השער (איתמר לבינסון)
גוסטבו בוקולי ורוברטו קולאוטי חוגגים את השער (איתמר לבינסון)

מיד לאחר כיבוש השער דגו קיבל כדור גדול בתוך הרחבה ובעט מהאוויר, אבל לא הצליח להכניע את דוידוביץ'. המקומיים התחילו להפעיל לחץ על שערה של הפועל במטרה להכפיל את היתרון וכעבור 5 דקות יניב קטן ניסה את כוחו כשבעט כדור שנעצר היטב על-ידי שביט אלימלך.

כעבור דקה נוספת גיל ורמוט עבר השתחרר על סף רחבת חיפה ושיחרר כדור שנעצר על-ידי דוידוביץ'. בדקה ה-12 חיים מגרלשווילי חדר לרחבת הפועל, נפל ליד דני בונדר וספג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. לאחר 10 דקות עבאס סואן נכנס לפנקס של השופט לאחר עבירה על וואליד באדיר והפועל קיבלה כדור חופשי במצב מסוכן.

ברוך דגו החטיא פנדל

בדקה ה-23 טועמה הרים את הכדור לרחבה והשופט תפס את דירסאו אוחז ברמי דואני, לא התבלבל, הצביע על הנקודה הלבנה והוציא את הצהוב לעבר קשרה הברזילאי של חיפה. בהיעדרו של יוסי אבוקסיס, הבועט הקבוע של האדומים, ברוך דגו לקח את הבעיטה, פספס את המסגרת והצטרף ללוסיאנו דה-ברונו ו-וואליד באדיר, שכבר עשו זאת השנה.


ברוך דגו מחמיץ את הפנדל ואת ההזדמנות של הפועל להשוות (איתמר לבינסון)
ברוך דגו מחמיץ את הפנדל ואת ההזדמנות של הפועל להשוות (איתמר לבינסון)

בדקה ה-30 אייל משומר פרץ באגף הימני והרים כדור קשתי לתוך הרחבה, אלימלך יצא משערו אבל לא הצליח לקלוט וקולאוטי, שהיה באיזור, לא הצליח להשתלט והגנת הפועל הצליחה להרחיק. כעבור 4 דקות בוקולי חטף כדור בחצי של הפועל ת"א וניסה למצוא את הארגנטיני על סף הרחבה, אבל שוב האדומים הצליחו להרחיק.

דקה 38 - 0:2 לחיפה: הירוקים לא עוצרים - ליאור רפאלוב לקח את הכדור באגף השמאלי, חתך למרכז, עבר את דני בונדר ללא קושי ומול חאבייר פאס שלח כדור אדיר לרשת הגבוהה של שביט אלימלך בשער שהזכיר את הגול שספגה חיפה מאיבן דה-לה-פניה מול אספניול ביום חמישי.


ליאור רפאלוב כובש את השער השני של מכבי חיפה (איתמר לבינסון)
ליאור רפאלוב כובש את השער השני של מכבי חיפה (איתמר לבינסון)

משחק חלש עד עכשיו לבונדר, לו יש חלק ב-2 השערים. בדקה ה-41 בוצע החילוף הראשון במשחק כשאדורם קייסי נכנס במקומו של חיים מגרלשווילי לעמדת המגן השמאלי של מכבי חיפה.

מחצית שניה
2 דקות בתוך המחצית השניה רפאלוב פרץ באגף השמאלי ושלח את קולאוטי על הקו, הארגנטיני עצר והחזיר לקשר הצעיר, שניסה להכניס לרחבה אבל לא דייק במסירה. בדקה ה-51 בוקולי ניסה לחדור לרחבה מאגף ימין, נבלם בנסיון הראשון והצליח לשלוח רוחב בפעם השניה - אלימלך זינק וקלט.


וואליד באדיר ויגאל אנטבי מיואשים מהפיגור של הפועל (איתמר לבינסון)
וואליד באדיר ויגאל אנטבי מיואשים מהפיגור של הפועל (איתמר לבינסון)

לאחר 4 דקות הפועל הגיעה להזדמנות הראשונה מאז ההפסקה כשגיל ורמוט פרץ באגף ימין כדור מסוכן לרחבה, אותו קלט דוידוביץ' בקלות. בדקה ה-57 רפאלוב ניסה לשחזר את השער שכבש, השתחרר על סף הרחבה ובעט לשער, אבל הכדור פגע בהגנת האורחים ונקלט על-ידי אלימלך.

לאחר דקה ניר לוין הכניס את ביבראס נאתכו במקומו של גיל ורמוט. בדקה ה-60 יניב קטן זיהה את קייסי פורץ לרחבה, מסר לו את הכדור והמגן, שראה את אלימלך מחוץ לשערו, ניסה להבקיע מזווית קשה, אבל השוער האורח הצליח להגיע בזמן כדי לעצור.

מיד לאחר מכן וואליד באדיר ניסה את כוחו ממרחק כשבעט מחוץ לרחבה כדור שחלף מעל לקורה. כעבור דקה בוקולי קיבל כדור עומק בתוך הרחבה ובמקום להעביר רוחב, ניסה לכבוש מזווית קשה והחטיא את המסגרת.


באדיר מול רפאלוב. הקשר האורח ניסה את כוחו ממרחק (איתמר לבינסון)
באדיר מול רפאלוב. הקשר האורח ניסה את כוחו ממרחק (איתמר לבינסון)

דקה 67 - 0:3 לחיפה: הפועל ת"א מושפלת בקרית-אליעזר - ליאור רפאלוב המשיך להלהיב, הפעם הקשר הצעיר הרים כדור חופשי לתוך הרחבה, אלון חרזי עלה לכדור עם חאבייר פאס, שנגח וכבש לשערו את השלישי של האלופה.


שחקני מכבי חיפה חוגגים את השלישי בקרית-אליעזר (איתמר לבינסון)
שחקני מכבי חיפה חוגגים את השלישי בקרית-אליעזר (איתמר לבינסון)

כעבור 5 דקות דה-ברונו החליף את דגו, שירד היישר לחדר ההלבשה וניפץ את החלון המוביל למנהרה. בדקה ה-77 רפאלוב חתך לאמצע מאגף שמאל והוכשל על סף הרחבה על-ידי דני בונדר. השופט ריחם על הפועל ולא שרק לכדור חופשי.

שני מורחקים להפועל ב-4 דקות

לוסיאנו דה-ברונו, שעלה מהספסל בדקה ה-72, הורחק והשאיר את הפועל ב-10 שחקנים אחרי שספג 2 כרטיסים צהובים. הראשון הגיע מיד עם עלייתו למגרש כשנכנס בפראות בגוסטבו בוקולי, השני הגיע 13 דקות לאחר משפגש באייל משומר.

אם לא די בפיגור של 3 שערים וחיסרון מספרי, הבלם הצעיר של הפועל תיקל בגסות מאחור את רוברטו קולאוטי בעבירה של תסכול. העבירה לא נעלמה מעיניו של השופט שלא התבלבל ושלף את הכרטיס האדום השני לשחקן אדום תוך פחות מ-5 דקות כדי להשאיר את הפועל ב-9 שחקנים.

דקה 89 - 0:4 לחיפה: חשבתם שזה נגמר? לא מבחינת חאבייר דירסאו. חיפה קיבלה כדור חופשי מרחק כ-30 מטרים משערה של הפועל, הקשר הברזילאי ניסה את מזלו ממרחק ושלח טיל אדיר שנעצר רק ברשת הגבוהה של שביט אלימלך וחתם את התוצאה הסופית.


שחקני מכבי חיפה חוגגים את הרביעי מול הפועל (איתמר לבינסון)
שחקני מכבי חיפה חוגגים את הרביעי מול הפועל (איתמר לבינסון)

הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, וולינגטון, סלים טועמה (איבן יוליץ', 81), גיל ורמוט (ביבראס נאתכו, 58), ברוך דגו (לוסיאנו דה-ברונו, 72) ואיבזיטו אוגבונה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשווילי (אדורם קייסי, 41), חאבייר דירסאו, עבאס סואן (רביד גזל, 61), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן (מאור מליקסון, 79) ורוברטו קולאוטי.


צפו בתגובות לאחר ניצחון חיפה על הפועל

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון