יום חמישי, 02.05.2024 שעה 09:40
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

האלופה - חדר הלבשה

מה קורה שם במכבי חיפה פחות מחודש לפני מוקדמות הצ'מפיונס? פרשת בנאדו לא נגמרת, חלק לא מבוטל מהשחקנים ממורמר וקולאוטי זה סיפור שלם בפני עצמו

|
רוני לוי. חיפה מוכנה לצ'מפיונס?
רוני לוי. חיפה מוכנה לצ'מפיונס?
איך שגלגל מסתובב. אחרי שהתרגלנו בשנה האחרונה שמכבי תל-אביב ובית"ר ירושלים מככבות בצד האחר של חדשות הספורט (רכילות, שמועות, הדלפות ושאר מלפפונים) פתאום מתייצבת שם בגאון האלופה הגאה, מכבי חיפה.

מה אומר לכם? כנראה שלמועדון מהכרמל נמאס שהתקשורת מתעסקת רק בגאידמק, טון קאנן וברקוביץ' בעוד בקרית-אליעזר לא זוכים ליותר מדיי התיחסות למרות כל האליפויות. מי היה מאמין שבקרית-שלום נשמע את הציפורים מצייצות בעוד בקרית-אליעזר הגלים גועשים ושוצפים?

הרבה זמן לא זכורות לי כל כך הרבה פרשיות במקביל בגזרה השקטה יחסית של רוני לוי בשלוש העונות האחרונות במכבי חיפה. נראה שרק צריך לזרוק שם אבן במחנה האימון של חיפה בהולנד כדי לפגוע בשחקן ממורמר או באחר שעתידו במועדון לא נראה לו ברור.

הסיפור עם אריק בנאדו כבר נלעס בכל מקום אפשרי והוא לא מוסיף לאף אחד מהצדדים. מכבי חיפה לא יכולה להרשות לעצמה בעונה כל כך קריטית בליגת האלופות (צריך לעבור "רק" את הסיבוב השלישי) לאבד את הבורג הכי מרכזי בהגנה שלה. כן בשיאו, לא בשיאו, כן דקל קינן, לא דקל קינן, מכבי חיפה צריכה את השקט והניסיון של בנאדו במעמדים כאלו. וזה עוד לא הכל.

העוגן של כל קבוצת כדורגל עובר בחוט המקשר בין ארבע הנקודות המרכזיות של הקבוצה. שוער, בלם מרכזי, קשר אמצע מגרש קלאסי וחלוץ. מכבי חיפה איבדה בקיץ האחרון נקודה מאוד מרכזית במרכז המגרש (עידן טל שעזב לאנגליה) והיא לא יכולה לוותר על עוד נקודה בכזאת קלות. אף אחד לא רוצה להיכנס לכיס של יעקב שחר, אבל כל האמור עד כה והדברים שאומרים חבריו של בנאדו לקבוצה (רוצים שיחזור) מראים כי הבלם נחוץ מאוד לקבוצה.


אריק בנאדו. נו מה יהיה?
אריק בנאדו. נו מה יהיה?

גם אריק בנאדו עצמו בינתיים יוצא קירח מכאן ומכאן. כרגע אין לו קבוצה לעונה הבאה (אוטוטו גביע הטוטו) והוא גם לא נוטל חלק בכל מחנה האימונים של מכבי חיפה בהולנד. אני לא חושב ששחקן כמו בנאדו יכול להרשות לעצמו מצב כזה בתור שחקן מקצועי שמכבד עצמו. זה שהוא מתאמן לבד זה ראוי להערכה, אבל מריצה בחוף הים לא משיגים הרבה יותר מאשר כמה מספרי טלפון לדייטים, שיזוף יפה וצלקות מכדורי מטקות.

הפרשיות של מכבי חיפה בהגנה לא מסתיימות באריק בנאדו. גם חיים מגרלשווילי לא ממש מרוצה במועדון הירוק והוא רוצה לעזוב לסטאנדרד ליאז'. המגן השמאלי אומנם משחק במחנה האימון בהולנד, אך הוא יודע שהמצב זמני עקב מעמדו של אדורם קייסי הוותיק.

האמת, קצת קשה להאשים מגן כמו מגרשווילי שהוא ממורמר במכבי חיפה וראשי הקבוצה צריכים לתת על כך את הדעת. העונה הקרובה הולכת להיות ארוכה מאוד אם חיפה תצליח להגיע לליגת האלופות ובקבוצה יצטרכו עומק כדי לחפות על עייפות ופציעות. מגרלשווילי היה מגן פותח בכל קבוצה אחרת בארץ ונראה כי זו תהיה טעות לתת לו לעזוב (ייתכן שכרגע הוא כבר סגור בבלגיה).


רוברטו קולאוטי. סיפור שלם
רוברטו קולאוטי. סיפור שלם

אתמול (שני) נוספה פרשה נוספת במכבי חיפה כאשר מאור בוזגלו נזרק מאימון הקבוצה והתבטא כי הוא רוצה לחזור הביתה. לכולם ידוע כי בוזגלו הוא שחקן מוכשר ומבטיח במכבי חיפה, אך לא נראה כי התנהלותו מתאימה לשחקן צעיר בגילו שעוד לא עשה דבר בקבוצה הבוגרת. גם דבריו של אביו אמש לא ממש מתאימים ומן הראוי שבני משפחה לא יתערבו בענייני השחקנים.

עניין רוברטו קולאוטי גם לא מוסיף יותר מדיי שקט לאלופה בשלוש השנים האחרונות. כל עוד פרשת אזרוחו לא תגיע לסופה, רישומו של חבייר אנדרסון, הרכש הברזילאי, בליגת האלופות אינו אפשרי והדבר אינו סביר זמן קצר כל כך לפני המשחק הראשון בסיבוב השלישי.

מעבר לכך, נראה שהקבוצה המכסיקנית פומאס רצינית מאוד לגביו של החלוץ ובמקרה וקולאוטי יימכר, האלופה תתקשה מאוד למצוא חלוץ ברמתו, בייחוד אם תיקח חלק בליגת האלופות. כל עוד הארגנטיני מתבטא כי מחשבותיו נתונות למועדון בלבד, יש לעשות הכל כדי להשאירו.


חיים מגרלשווילי. בדרך לבלגיה?
חיים מגרלשווילי. בדרך לבלגיה?

מכירה שלו למכסיקו צריכה להיות כדאית מאוד מבחינה כלכלית, שכן השלמת המשבצת שלו עשויה לגבות מחיר יקר (ניסיונות כושלים בהבאת זרים, אי הבאת תארים ועוד כל מיני ביטויים שלא מכירים בדר"כ בחיפה).

לסיכום אומר שמכבי חיפה צריכה להחזיר לעצמה את השקט והסדר שאפיין אותה עד לא מזמן. צעדים כמו הבאתו של אייל משומר במקומו של קלמי סבן שעזב (מהלך ענק של מכבי חיפה) מראים על מערכת מקצועית משומנת, כך שהגברת לא ממש החליפה אדרת. את הרכילויות, הפרשיות והשחקנים הממורמרים תשאירו לקבוצות אחרות. להן אין את ליגת האלופות על הראש.

הכתוב הנו טור דעה

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */