יום רביעי, 08.05.2024 שעה 07:31
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ירושלים

במכבי ת"א נרגעו: חששנו לאבד את קיארטנסון

הצהובים נשמו לרווחה אחרי שהאיסלנדי חזר לכבוש ב-0:2 על בני יהודה. דסה לא קרוב לחזרה. סיכוי גבוה שאלמוג כהן יצורף. מעקב אחר שוער וחלוץ זר לקיץ

|
וידאר קיארטנסון חוגג עם אלירן עטר (אחמד מוררה)
וידאר קיארטנסון חוגג עם אלירן עטר (אחמד מוררה)

אחד הדברים המרכזיים שג’ורדי קרויף עשה בעונה שעברה כאשר נכנס למשבצת המאמן הזמני, היה לשנות את סגנון המשחק של מכבי תל אביב כדי שהקבוצה תעבוד יותר ותסדר מצבי הבקעה לווידאר קיארטנסון. השינויים שביצע כאשר הפך את אלי דסה ודור מיכה לשחקנים המרכזיים אשר מבשלים לאיסלנדי המצוין, הובילו את הקבוצה שלו לקאמבק באותם השבועות ועזרו לקיארטנסון לסיים כמלך שערי העונה שעברה בליגת העל.

גם העונה ההתחלה הייתה דומה כאשר הצהובים הסתמכו באירופה על יכולות הכיבוש של החלוץ אשר עתיד לשחק במונדיאל הקרוב, אלא שבשבועות האחרונים עם העובדה כי דסה טרם חזר וגם אינו קרוב לחזור (במכבי ת”א לא מאמינים שיוכלו לראות את המגן הימני חוזר גם בחודש הקרוב), וכמובן פציעתו של דור מיכה, קיאטרנסון החל להיפגע. הכדורים לא הלכו אליו והיה נראה שהקבוצה הפסיקה לעבוד בשבילו.

“שחקנים כמו קיארטנסון צריכים שייסדרו להם את המצבים. שייתנו להם את הכדור באזור המסוכן, הוא לא שחקן של מהירות או דריבל, או פינישר ברמות הגבוהות ביותר ובמשחקים האחרונים הוא לא קיבל מספיק כדורים. הוא היה יורד משחק אחר משחק מתוסכל מאוד, בחלק מהם גם הוחלף כי היה נראה שלא משנה כמה הוא יחכה, הכדורים לא יגיעו אליו והיה לנו חשש לפני היציאה לפגרה שאנחנו הולכים לאבד אותו, שהוא ייכנס לתקופה רעה שיהיה לא פשוט להוציא אותו ממנה”, העידו במועדון הצהוב.

קרויף:״שיחקנו נגד יריבה חזקה״

אלא שמהדקות הראשונות אמש (ראשון) בניצחון 0:2 על בני יהודה, וחרף מחצית ראשונה לא טובה בכלל של הצהובים, היה ברור כי למרות הכל – השחקנים חוזרים לעבוד בשביל קיארטנסון, ובעיקר אבי ריקן מצד שמאל וכריסטיאן באטוקיו מהמרכז, אשר לא הפסיקו לחפש להכניס לו את הכדורים מהאגף או מהאמצע. אחרי שני מצבים שהוא לא ניצל, עם פתיחת המחצית השנייה האיסלנדי החד חזר לכבוש וג’ורדי קרויף היה יכול לנשום לרווחה.

בנושא הזה, אמר אבי ריקן: “קודם כל היינו שמחים בשביל וידאר וגם בשביל ראיקו על ההישג שלהם. זה מתנה בשבילו, השער. לחלוץ יש תקופות. אנחנו עושים הכל כדי לעזור לו לכבוש שערים ועל מנת שהוא יראה טוב. וידאר, את השערים שלו נתן, ועוד ייתן. את מה שיש לו לתת על הדשא אנחנו יודעים, ואנחנו שמחים שיש לנו אותו בקבוצה ושמחים עבורו שהוא כבש”.

היכולת של הקבוצה: “ניצחנו וזה מה שחשוב. יש לנו ביקורת עצמית גבוהה, אנחנו יודעים איך שיחקנו אך יחד עם זאת שמחים מהנקודות. היה חשוב לנו אחרי תוצאות תיקו לקחת את הנקודות כי במשחקים האחרונים שיחקנו טוב יותר אבל לא הצלחנו לנצח. יש לנו לו”ז לא פשוט, עם טיסה למשחק בליגה האירופית ורצינו לצאת למשחק הזה בתחושה טובה. אנחנו צריכים לשמור על יציבות ולהיראות טוב לאורך כל המשחק, וגם לדעת בדקות הטובות לכבוש יותר שערים כדי לגמור את המשחקים”. 

אבי ריקן נוגח (אחמד מוררה)אבי ריקן נוגח (אחמד מוררה)

מכת הפציעות: “לצערנו יש פציעות. זה חלק מהכדורגל וזה קורה תוך כדי העונה. גם השבוע היה שבוע קשה עם מחלות. בגלל זה יש סגל רחב, בגלל זה שחקנים שעובדים קשה כל יום יודעים שהם יקבלו את ההזדמנות ועובדים כדי לקבל אותו וכשהם יהיו שם הם יהיו טובים עבור הקבוצה והלוואי וכבר לא יהיו לנו פציעות או מחלות”.

אסטנה והפועל ב”ש: “לא יהיה רציני מאיתנו להתייחס לא למשחק הקרוב. אסטנה מועדון מפואר שרגיל להשתתף בליגת האלופות ולא רק בליגה האירופית. צריך לבוא מוכנים כי יש לנו רק נקודה אחת משני משחקים. מקווה לתוצאה טובה. חוץ מזה, שום דבר אחר לא מעניין אותנו”.

לשאלה האם הוא מאוכזב כי אינו משחק יותר במרכז השדה השיב ריקן לסיכום: “אני חושב שבתחילת העונה שיחקתי המון בקישור, ג’ורדי יודע בדיוק איפה אני יכול לשחק ולהיות טוב. לפעמים יש אילוצים כמו המחלה של אופיר הפעם שעושה עונה מצוינת. יש אילוצים ואני צריך לשחק כמגן ואני עושה הכל באהבה, הצוות המקצועי יודע בדיוק מה אני יכול לעשות ואיפה אפשר להשתמש בי ואיפה שישימו אותי אעשה את זה באהבה ועם רצון גדול לעזור לקבוצה ולהצליח”. 

בנושא אחר. בעקבות העובדה כי אייל גולסה לא הצליח עוד לשים את פציעתו בברך מאחור וכמובן הצורך להתחזק במרכז השדה, במועדון יעשו הכל על מנת לרכוש את אלמוג כהן בינואר כפי שנחשף ב-ONE עוד במהלך חלון ההעברות האחרון. ישנה אמונה כי סיכוי גבוה שהעסקה תצא לפועל. שחקן נוסף שעשוי להגיע בינואר הוא קשר מ.ס. אשדוד, גדי קינדה. בימים האחרונים ביקשו בצוות המקצועי ממערך הסקאוטינג להתחיל ולבצע מעקבים אחרי מספר מועמדים זרים לעמדות השוער והחלוץ מתוך מחשבה ריאלית כי פרדראג ראיקוביץ’ וגם וידאר קיארטנסון יקבלו הצעות בקיץ הקרוב.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */