יום שישי, 26.04.2024 שעה 03:19

עכשיו התור שלו

משפחת זהבי זה לא רק ערן. האח אבי עם הרעיון המבריק של המונדיאל!

|

הוא נמצא בתמונות מלאס ווגאס, במסיבות הבריכה, כמעט בכל חופשה משפחתית, הוא מנהל לו את ה”ארקפה” בת”א ביד רמה, כן חברים, אנחנו מדברים על אבי זהבי, אח של שגרירינו המצליח ערן, אבל עם על הכבוד לכדורגלן המצליח, עכשיו הבמה של אחיו...משפחת זהבי זה לא רק ערן!
 

אחוות אחים (מערכת ONE)אחוות אחים (מערכת ONE)

אבי זהבי ישב עם כמה חברים במה שהתחיל כעוד ערב שגרתי ונגמר עם רעיון גאוני. סיפור שכך היה: אבי, אדיר בהר ועוז חביב צפו במשחק בליגת העל והתערבו זה עם זה כהרגלם. הם לעולם לא מימשו את החוב וידעו שהם לא היחידים שנתקלים באותה בעיה ושיש עוד המונים כמוהם שאוהבים לייצר לעצמם תחרות בספורט, גם כשהם יושבים על הספה.

תוך זמן קצר השלושה התחילו להפוך את הרעיון לאפליקציה של ממש, מה שמביא אותנו לגליץ הבא – את כל מה שהם כתבו הם שלחו לחבר נוסף שעובד בתחום, פיני כהן, ועניינו אותו ברעיון. כמובן שגם כהן נכנס מהר לעניינים והחבורה ידעה שהם חייבים מהר מאוד לשתף את העולם ביציאה שהחלה להתממש באותה ישיבה סטנדרטית…

יש לו סיבות לחגוג (מערכת ONE)יש לו סיבות לחגוג (מערכת ONE)

אז כן, אבי זהבי חזק בעסקים והנה הסבר מפורט על האפליקציה שפונה לכל חובבי הספורט והתחרויות – אפליקציית ניחושי המונדיאל  שמטריפה את הרשת! האם אתה חושב שאתה יכול לנחש את הנבחרות המנצחות? מי הנבחרת שתניף את הגביע? אם כן אז הגיע הזמן להתערב עם החבר'ה ועוד הרבה מעריצים של “PingWin” ברחבי העולם. 

שדרג לכם את חווית המונדיאל (אינסטגרם)שדרג לכם את חווית המונדיאל (אינסטגרם)

המטרה היא לנסות לאסוף כמה שיותר ניחושים מוצלחים, שיזכו אותך במטבעות וירטואליים, ואולי לבסוף גם תוכתר כ”פינגווינר” הטוב בעולם! אז למה אתה מחכה? קבל 10,000 מטבעות בחינם, עבור הניחושים הראשונים!

עם האישה שני..יש לה במה להתגאות (אינסטגרם)עם האישה שני..יש לה במה להתגאות (אינסטגרם)

המדור שיפשף עיניים ומיהר לצלצל לאבי זהבי: “אבי, בין קפה למאפה פתחת ביזנס נוסף??” “כן, תצטרפו לטירוף!!!”

רביעייה מנצחת (מערכת ONE)רביעייה מנצחת (מערכת ONE)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה