יום שישי, 26.04.2024 שעה 22:04

העיפו מיליון

מדוע גייסו שחקני ברצלונה מיליון יורו?

|

בקו (Beko) ויתרה על המיתוג שלה על שרוולי השחקנים של קבוצת ברצלונה לטובת עידוד ילדים בכל העולם למען הקמפיין "אכול כמו מקצוען", במטרה לגייס מיליון יורו עבור ארגון יוניצף – לקמפיין המעודד הרגלי אכילה בריאים...
 
שימו לב - במהלך משחק הקלאסיקו שהתקיים בין ברצלונה לריאל מדריד, המותג בקו, למוצרי חשמל, המוביל ונותן החסות של ברצלונה, ויתר על הלוגו שלו המופיע על שרוולי כוכבי הקבוצה, ביניהם פיקה, מסי, סוארס, טר שטגן וראקיטיץ'.

אוכלים כמו מקצוענים (יח"צ חו"ל)אוכלים כמו מקצוענים (יח"צ חו"ל)

השחקנים הופיעו כשעל שרוולי חולצתם מופיע הכיתוב "Eat Like a Pro" (אכול כמו מקצוען) – קמפיין המעודד תומכים מכל העולם לפרסם את הרגלי האכילה הבריאים שלהם ויעזור לבקו לגייס מיליון יורו!!!


 
אגב, לא רק כוכבי כדורגל עולמיים לוקחים חלק בקמפיין. בקו מעודדת אנשים מכל העולם להפגין תמיכה על ידי פרסום הרגלי האכילה הבריאים ברשתות החברתיות עם ההאשטאג EatLikePro#.

אם מסי ופיקה עשו את זה, גם אתם יכולים…

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה