יום שישי, 26.04.2024 שעה 18:40

חכמה, תם, רשע ו...

"כנגד ארבעה בנים דיברה תורה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול". זאת הרביעייה שלנו

|

חכמה – אלונה ברקת

הבעלים של הפועל באר שבע משייטת לאליפות שנייה ברציפות ושחזור ההישג מלפני 40 שנה, כאשר היא עושה זאת עם תקציב נמוך מאשר של מכבי תל אביב ומכבי חיפה העשירות, שעל אף המנהלים המקצועיים שהביאו, לא יכלו לחבורה מהדרום.

ועל כל הטירוף סביב טרנר מנצחת בחורה אחת, אשר רכשה את המועדון בדיוק לפני עשור, וגם בימים הקשים לא ויתרה. אלונה, עם תקציב לא מנופח, הייתה גדולה על הליגה שלנו וגם הקבוצה שלה סיפקה קמפיין מוצלח באירופה… מקווים שעוד נשים יבינו שהן יכולות להצליח כבעלים. 

אלונה ברקת מקבלת חיבוק. מנצחת בגדול על התזמורת האדומה (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת מקבלת חיבוק. מנצחת בגדול על התזמורת האדומה (רדאד ג'בארה)

תם – ארז אדלשטיין

האם הג’ינג’י באמת חשב שהוא יוכל לסיים את העונה במכבי תל אביב? האופי החם, השחקנים שהנחיתו עליו, הדברים הקשים שאמר על הצהובים בעבר, ההזדהות עם האדום של הפועל. כל אלה לא השאירו ספק לגבי ההצלחה, או יותר נכון הכישלון הצפוי של אדלשטיין, שכנראה היה ברור לכולם חוץ מאשר לג’ינגי’.

ארז אדלשטיין. הכתובת הייתה על הקיר (איציק בלניצקי)ארז אדלשטיין. הכתובת הייתה על הקיר (איציק בלניצקי)

רשע – יצחק פרי

הבעלים של אלופת המדינה בכדורסל מכבי ראשון לציון הוא ההפך המוחלט מאלונה. במהלך הקריירה שלו הוא פיטר אינספור מאמנים, אך לשיא שלו הגיע ללא ספק העונה, עם פיטוריו של אריק שיבק, המאמן הוותיק שהוביל את הקבוצה מעיר היין לאליפות היסטורית ומרגשת עם ניצחון כביר על הפועל ירושלים, כאשר אף אחד לא ספר אותה כשסיימה במקום השישי בתום העונה. הפיטורים הכעיסו את אוהדי הכדורסל הנייטרלים, שהתרגשו בעונה שעברה מהזכייה של ראשל”צ וגרם לקבוצה לאבד הרבה מאוד סימפטיה בענף עם הכדור הכתום.

שיבק מסמן תרגיל. פיטוריו היו הקש ששבר את גב הגמל (גיא בן זיו)שיבק מסמן תרגיל. פיטוריו היו הקש ששבר את גב הגמל (גיא בן זיו)

שאינו יודע לשאול – תור כריסטיאן קרלסן

המנהל המקצועי של מכבי חיפה הגיע לארץ בשלהי העונה שעברה בקול תרועה, כאשר הוא היה אמור להפוך להיות ג’ורדי קרויף הירוק. אלא שהפער בין מה שההולנדי עשה למה שהנורבגי עשה הוא עצום. ממש תהום. קרלסן רב עם רוני לוי, הביא לארץ זרים בינוניים, המאמן שהביא נכשל והוא היסס בפיטורים שלו, שהיו אמורים להיות הרבה לפני, ונראה שגם עם גיא לוזון הוא לא מסתדר ויסיים את דרכו בסוף העונה. לא בשביל זה יענקל’ה שחר פתח את הכיס והביא מנהל מקצועי.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה