יום שישי, 26.04.2024 שעה 06:41

ג'יידי חושפת ה-כ-ל

'הסטוץ' של בולט עם פרטים עסייסים ביותר...

|

עדות ממקור ראשון

פרטים אודות הלילה הסוער של יוסיין בולט וג'יידי דוארטה מתחילים לצאת החוצה, וכעת הברזילאית סיפקה התייחסות ראשונה בראיון לתקשורת הבריטית, ובואו נגיד שכדאי לכם לקרוא.

בולט במיטה עם ג´יידי. הפרטים נחשפים (טוויטר)
בולט במיטה עם ג´יידי. הפרטים נחשפים (טוויטר)
 

"באמת חשבתי שיש בינינו משהו, אבל עכשיו ראיתי שהוא אוסף נשים באותה קלות בה הוא אוסף מדליות זהב" אמרה דוארטה. כזכור, הג'מייקני תועד מנשק אישה שאינה ג'יידי במועדון. "השרירים שלו הרשימו אותי. הוא עמד מולנו ופתאום חשף את הקוביות שלו. אף פעם לא ראיתי משהו כזה הייתי חייבת לגשת ולגעת". אפשר להבין אותה...

ג´יידי דוארטה (אינסטגרם)
ג´יידי דוארטה. התרשמה מהשרירים (אינסטגרם)
 

ומה לגבי הלילה הסוער? בולט שלח את שומר הראש שלו, ואז היא כבר הבינה במי מדובר והוסיפה כי אימה היא מעריצה גדולה. השניים אגב תיקשרו דרך 'הגוגל טרנסלייט', אבל אחרי שהתנשקו בלהט במונית אמרה דוארטה כי "לא הייתה צריכה להבין את השפה כדי להבין שהוא רוצה סקס".

בולט מתנשק במועדון. דוארטה קיבלה מעט יותר... (טוויטר)
בולט מתנשק במועדון. דוארטה קיבלה מעט יותר... (טוויטר)
 

אם חשבתם שבולט ישקיע וייקח אותה לאיזה מלון, תחשבו שוב: "הוא לקח אותי לכפר הספורטאים. התפלאתי שלא הלכנו יחד לאיזה מלון יקר, אבל התנשקנו כל הדרך כך שלא שמתי לב בכלל לאן הוא לקח אותי. הסקס היה הכי איטי שהיה לי אי פעם, באורך של כ-40 דקות". בנוסף גם מי שסבר שבולט 'מרשים' לא רק בשרירים צפויה אכזבה: "יש לו גוף של אלוף, אבל בשאר האיברים הוא כמו גבר רגיל".  

בולט (אינסטגרם)
בולט. באמת מרשים (אינסטגרם)
 

אגב, בולט לטענתה לא ביקש את המספר, אבל הבטיח שייקבע איתה שוב במהלך המשחקים הפראלימפיים שיפתחו בריו ב-7 בספטמבר. מעניין מה לארוסה קאסי לאחות כריסיטין (שטענה שלדעתה "לא קרה כלום") יהיה להגיד על החדשות האחרונות...

בולט בפעולה. החזיק מעמד יפה (טוויטר)
בולט בפעולה. החזיק מעמד יפה (טוויטר)
 

הארוסה קאסי. מעניין מה היא אומרת על כל התיאורים (טוויטר)
הארוסה קאסי. מעניין מה היא אומרת על כל התיאורים (טוויטר)
 
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה