יום שבת, 04.05.2024 שעה 01:07

הפועל נקנסה ב-20,000 ש"ח בגין קריאות האוהדים

האדומים גם ספגו בהתאחדות עונש ע"ת של משחק ללא קהל בעקבות קריאות האוהדים נגד תנ"צ תומר ז"ל. 2 האוהדים הורחקו בביהמ"ש ל-4 חודשים מהמגרשים

|
אוהדי הפועל ת
אוהדי הפועל ת"א בקרית אתא (עמית מצפה)

הפועל ת"א עמדה הערב (רביעי) לדין בביה"ד של ההתאחדות לכדורגל בגין קריאות האוהדים במשחק הגביע מול קרית אתא נגד תנ"צ אהובה תומר ז"ל ונקנסה ב-20,000 ש"ח. בנוסף, ספגו האדומים עונש על תנאי לשנה של משחק ללא קהל.

מורדי דדון, מנהל הפועל ת"א, אמר בדיון כי הפועל מודה בהאשמות כלפיה ובקבוצה מגנים בחריפות את הקריאות שהושמעו ובגינם היא מועמדת לדין. אחרי שקיבל את הודאת הפועל, אמר הדיין, עמנואל סלע: "למה אנשים כמוני לא מעיזים לשלוח את הילדים שלנו למגרשים? כי אנחנו נכנעים לאותם חלאות אדם שהורסים לנו את הכדורגל, החלאות הם לא אוהדים, תנדו אותם, שהחוליגנים יחפשו מקומות. תנו לנו ליהנות מהכדורגל".

רב פקד יצחק חזן, שהיה מי שהגיש ליו"ר ההתאחדות את התלונה על קריאות הגנאי כנגד אהובה תומר ז"ל ובגינן הועמדה הפועל ת"א לדין, אמר: "הדיין דרש מראשי הפועל ת"א להוקיע את מי שהוא (הדיין) קרא להם חלאות ואני מסכים איתו, אהובה תומר ז"ל לא עשתה להם כלום ואם הם קוראים בגנותה אז צדק הדיין שדרש מראשי הפועל להוקיע את אותם אנשים".

רב פקד חזן התייחס גם לעובדה שהרפורמה שהחלה ההתאחדות לכדורגל מהעונה הנוכחית בה השוטרים נמצאים מחוץ לאיצטדיון עדיין לא מצדיקה את עצמה ואמר: "גם אני כשוטר שהיה 30 שנה במגרשים זוכר שהייתי קצת פסימי לגבי הרעיון, אבל היום אני חושב שלטווח הארוך זה רעיון טוב שיצליח, כמו שהדיין אמר בדיון, כשאתה הולך לסרט או להופעה אין סביבך עשרות שוטרים שדואגים לסדר, כך גם במשחק כדורגל שאמור להיות אירוע תרבותי. אין סיבה שיהיו כל כך הרבה שוטרים ביציעים, אני חושב שבמהלך השנים זה יתן את פירותיו".

רפ"ק חזן: להוקיע חלאות מהיציעים

שני האוהדים שקראו נגד תנ"צ תומר הורחקו ל-4 חודשים
עוד לפני עונשה של הפועל בביה"ד של ההתאחדות, בית המשפט המחוזי בחיפה החליט להרחיק לארבעה חודשים מהמגרשים את שני האוהדי הפועל ת"א שקראו קריאות נגד תנ"צ אהובה תומר ז"ל במהלך המשחק של האדומים מול עירוני קרית אתא.

בהחלטת השופט כמאל סעאב נכתב: "הדברים חמורים ומעוררים חלחלה ושאט נפש כשהם נאמרים על מי שהקריב את נפשו במסגרת תפקידו ותוך ניסיונו להציל חיים. זהו סגנון של אלימות מילולית שהיא תחילתה של אלימות פיזית".

מורדי דדון בבית הדין (משה חרמון)
מורדי דדון בבית הדין (משה חרמון)
 

השופט דחה את טענות האוהדים ובא כוחם כי הם לא אשמים ואמר: "אני דוחה בשתי ידיים הסברים אלו ומוקיע אותם בכל לשון. לדאבון הלב, חוסר הרגישות וההתחשבות חצתה כל גבול והורה על הרחקתם מהמגרשים ומשחקי ספורט ל-4 חודשים".

מפקד משטר חוף, תת ניצב רוני עטיה, הוסיף: "אני מביע שאט נפש מהתנהגותם הבזויה של האוהדים ואנחנו נמשיך בהליך החקירתי נגדם ונעשה כל שצריך על מנת למצות את הדין עם אותם אוהדים בזויים אשר מקומם לא במגרשי הספורט".

אהובה תומר ז&qout;ל (חדשות 2 באינטרנט ) (ONE)
אהובה תומר ז"ל. שני האוהדים לא כיבדו את זכרה (חדשות 2 באינטרנט)
 

כזכור, השניים הורחקו בתחילה ל-15 ימים מהמגרשים ע"י בית משפט השלום בקריות, אך המשטרה לא הסתפקה בהרחקתם של השניים לתקופה זו, והגישה ערעור לבית המשפט בבקשה שיחמיר עם שני האוהדים שנעצרו במהלך קריאות הגנאי.

בהפועל ת"א גינו כמובן את האירוע ואמרו: "המועדון מגנה את הקריאות שיוחסו לחלק קטן מאוהדיו בגנות אהובה תומר ז"ל שחירפה את נפשה בניסיון להציל חיים באסון הכרמל".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */