יום רביעי, 17.04.2024 שעה 01:37

עוד תואר לאוסף...

טניסאי העבר אנדי רם קיבל את התואר האקדמאי הראשון שלו: "אני לא עוצר, אני בעיצומו של תואר שני. אחת ההחלטות הטובות בחיי"

|

תואר זה דבר חשוב בהחלט ואנחנו סבורים כי ללימודים אין גיל ואין סוף, מסתבר שאנחנו לא היחידים בדעה זו כי גם אנדי רם עשה זאת ולאחר אין סוף תארים בחייו, עכשיו הגיע תואר חשוב לא פחות ואולי המרגש ביותר...

אנדי רם (אינסטגרם)אנדי רם (אינסטגרם)

אנדי רם טניסאי העבר, קיבל אתמול את התואר האקדמאי הראשון שלו בחינוך וחברה עם התמחות בספורט בקריה האקדמית אונו. אנדי נאם כנציג הבוגרים (יחד איתו סיימו גם הטניסאית ציפי אובזילר, גיא חדידה ששיחק בעונה האחרונה בהפועל ירושלים, אוהד קדוסי, ויקטוריה פילנובסקי המתעלמת האומנותית ובלט בהיעדרו דן גלזר שגם סיים את התואר אך כרגע נמצא במחנה האימונים עם מכבי ת"א), ואם חשבתם שעכשיו זה הזמן של אנדי לנוח חישבו שנית, כי הוא כבר באמצע לימודיו לתואר השני.

אנדי רם עם התואר האקדמי הראשון שלו

"זכיתי במספר תארים בחיי, כולם היו על מגרש הטניס", כתב אנדי בהתרגשות. "היום היה לי הכבוד וההתרגשות לזכות בתואר אחר, בפעם הראשונה בחיי זכיתי בתואר אקדמי, כזה שרציתי הרבה זמן, שהשקעתי בו הרבה זמן, שנתתי הרבה כדי להיות ראוי לו. לאורך הדרך שמעתי לא מעט קולות של מה אתה צריך את זה או מה תעשה עם זה… והיו גם רבים שפרגנו ותמכו - בדיוק כמו בקריירת הטניס.

האקדמיה הייתה כל החיים חלק בלתי נפרד מהבית שלי (אמא שלי אחת הפרופסוריות הגדולות בעולם) וגם הערכים הנלווים ללמידה. ידע זה כוח, בדיוק כמו שבטניס התאמנתי ולמדתי כל הזמן כדי להשתפר ולהיות טוב יותר אני מאמין שבחיים האמיתיים תואר אקדמי מעניק המון כלים מעבר ללמידה עצמה, שהם קריטיים להצלחה. כן אפשר גם בלי, הסתדרתי בסדר גם בלי תואר, אבל אחרי הפרישה החלטתי להמשיך, להשיג, לשאוף, לדעת, לפתוח את הראש. היום מבחינתי, עם הענקת התואר הראשון בקריה האקדמית אונו הגשמתי עוד חלום. הוספתי עוד סט לארגז הכלים שלי".

בחור מוכשר. אנדי רם (אינסטגרם)בחור מוכשר. אנדי רם (אינסטגרם)

"ולא, אני לא עוצר, אני בעיצומו של תואר שני", ממשיך אנדי. "ואני אומר לכם באחריות, זו אחת ההחלטות הטובות שלקחתי. הייתי נרגש ביותר לראות בקהל היום את אשתי, שירי, שמגיל 15 ממשיכה ללוות אותי ולתמוך בכל דבר שאני מחליט לעשות. וכמובן את שלושת ילדיי, שלא זכו לראות אותי זוכה בתואר גראנד סלאם, אבל זכו בענק לראות את אבא שלהם מניף תואר ראשון בלימודים. תודה ענקית לצוות המרצים ולהנהלת הקריה האקדמית אונו על יחס אישי שאין שני לו, על חברות קרובה ותמיכה לאורך כל הדרך. תודה לכל מי שמרגיש שהוא שותף לתואר הזה! אוהב אתכם, נתראה בקבלת התואר השני".

אנדי רם ומשפחתו (אינסטגרם)אנדי רם ומשפחתו (אינסטגרם)
אנדי רם עם יוסי אסלן, שדר שבת של כדורגל (אינסטגרם)אנדי רם עם יוסי אסלן, שדר שבת של כדורגל (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה