יום שבת, 04.05.2024 שעה 00:23

עירוני ראשל"צ העפילה לליגה הלאומית

עונה לאחר שירדה מהליגה השניה, חזרה הקבוצה מעיר היין ללאומית לאחר 0:4 על מכבי ב"ש. טועמה ואבוקסיס לא הורשו להכנס לתא הכבוד ועזבו

|
שחקני עירוני ראשל
שחקני עירוני ראשל"צ חוגגים את העלייה ללאומית (טל שמידט)
נדמה שבשנים האחרונות הלכו ונעלמו להן הקבוצות מהפרברים של ת"א - עירוני בת-ים, מכבי יפו וצפרירים חולון החלו לשקוע בליגות הנמוכות ונראה היה שעירוני ראשל"צ, שירדה מהלאומית בשנה שעברה, הולכת גם היא בעקבותיהן.

היום הוכיחה ראשל"צ כי היא לא מתכוונת להעלם מנוף הכדורגל הישראלי לאחר ניצחון 0:4 על מכבי ב"ש שקבע - עירוני ראשל"צ בליגה הלאומית.

2500 צופים משולהבים צפו באיצטדיון הסופרלנד בחניכיו של אבי פיטוסי עולים ליתרון עם סיום המחצית הראשונה, בדקה ה-45, לאחר שהחלוץ רוני אוחנה בעט מהאוויר פנימה וקבע 0:1 למארחים.

לאחר השער הראשון חשפו כל שחקני ראשל"צ חולצה ועלייה הכיתוב: "לא במכבי, לא בהפועל, רק בעירוני ראשל"צ פליקס חלפון חופשי ומאושר".

בדקה ה-69 הכפילו המקומיים את יתרונם כששי אבוקסיס כבש לאחר הרמה מאגף שמאל. 6 דקות לאחר השני, שער נוסף לראשל"צ - שי ווהבה פרץ באגף שמאל ושיחרר כדור אדיר מ-20 מטר, היישר לרשתם של הבאר-שבעים המסכנים, 0:3.

בדקה ה-81, הסמל של ראשון, ניסן קפטה, הצטרף גם הוא לחגיגה כשניצל ערבובייה ברחבה וכבש בכדי להקנות ניצחון 0:4 גדול לראשל"צ.


צפו בעירוני ראשל"צ חוגגת עלייה

עקב הניצחון פתחה עירוני ראשל"צ פער של 4 נקודות על פניה של בני טמרה, שניצחה 1:2 בקרית אתא את הפועל ר"ג וכשנותר מחזור אחד לסיום.

תקרית לא נעימה התרחשה לפני פתיחת המשחק, כששחקני הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס וסלים טועמה שבאו לתת כבוד לחברם ושחקן האדומים לשעבר, פליקס חלפון, לא הורשו להכנס לתא הכבוד ונטשו בזעם את האצטדיון.

בני טמרה – הפועל ר"ג 1:2
בני טמרה שבתחילת המחזור עוד חלמה על הכרטיס השני לליגה הלאומית ידעה שהיא אינה תלויה בעצמה ואירחה את הפועל ר"ג שהבטיחה כבר את הכרטיס ללאומית.


הקהל של ראשון הגיע בהמוניו (טל שמידט)
הקהל של ראשון הגיע בהמוניו (טל שמידט)

טמרה חדורת המוטיבציה פתחה חזק ובדקה העשירית בעט אשרף אלעל כדור רוחב שנשלח אליו הישר לרשתו של אור קדם, 0:1 לבני טמרה. המארחים הנחושים לא הפסיקו ובדקה ה-25 השתלט רפי כהן על ריבאונד לאחר השמטה של קדם ובעט את הכדור פנימה, 0:2 לבני טמרה.

הפועל ר"ג כנראה נזכרה במעמדה המחייב כאלופת הליגה הארצית ובדקה ה-38 עמית אבורמן נגח כדור שהורם מצד ימין לרשת וצימק את התוצאה ל-1:2.


שחקני ראשל"צ חוגגים אחרי עוד שער (טל שמידט)
שחקני ראשל"צ חוגגים אחרי עוד שער (טל שמידט)

במחצית השניה לא היו שערים ובני טמרה למרות הנצחון על אלופת הליגה, תשחק עונה נוספת בליגה הארצית נוכח הנצחון של עירוני ראשל"צ.

מכבי כפר קנא – הפועל הרצליה 0:1
הפועל הרצליה שנלחמת על חייה בליגה, התארחה בכפר קנא שרק תרחיש כמעט בדיוני יכל לשלוח אותה לליגה א'.

המארחים מכפר קנא לא חסו על הרצליה ובדקה ה-20 זוהר ביטשה נגח לרשת כדור שהורם אל תוך הרחבה, 0:1 למכבי כפר קנא.


עם השריקה לסיום נפתחו השמפניות (טל שמידט)
עם השריקה לסיום נפתחו השמפניות (טל שמידט)

הפועל הרצליה לא הצליחה להשוות ורק ההפסד של מ.ע קריית אתא השאיר לה סיכויים קלושים להשאר בליגה.

ההרצליינים זקוקים כעת לנס בדמות נצחון רב שערים על מכבי באר שבע במחזור האחרון והפסד של קריית אתא.

בית"ר/שמשון ת"א – מכבי עירוני קרית אתא 1:2
בית"ר/שמשון ת"א שמקומה בליגה הארצית בעונה הבאה מובטח, אירחה את מ.ע קרית אתא שטרם הבטיחה את הישארותה בליגה. בדקה ה-29 מוטי כלטוב מבית"ר שמשון שיגר בעיטה ממרחק 18 מ' הישר אל הרשת, 0:1 למארחים.

עירוני קריית אתא שידעה את חשיבות המשחק עלתה למחצית השניה בכוחות מחודשים ובדקה ה-49 ניצל שלומי עזמי ערבוביה ברחבת בית"ר/שמשון כדי לבעוט כדור לרשת, 1:1. בדקה ה-86 בעט שי גריב שחקנה של בית"ר/שמשון ת"א כדור חזק ממרחק 25 מ' היישר לרשת, 1:2 לבית"ר שמשון/ת"א.


פליקס חלפון מקבל אהבה מהאוהדים (טל שמידט)
פליקס חלפון מקבל אהבה מהאוהדים (טל שמידט)

למרות ההפסד, עירוני קריית אתא במצב טוב להבטחת ההישארות בליגה נוכח ההפסד של הרצליה. נקודה ביתית במחזור הבא נגד מכבי כפר קנא, תבטיח לה את ההישארות, גם הפסד עשוי להספיק.

סקציה נס ציונה – השקמה/רמת חן 1:0
נס ציונה אירחה את מכבי השקמה/רמת חן שטרם הבטיחה סופית את הישארותה בליגה. בדקה ה-35 הוגבה כדור אל תוך רחבת נס ציונה, עבר את השוער ומול שער ריק נגח איציק לוי פנימה, 0:1 לשקמה.

שלוש נקודות חשובות לשקמה שהבטיחה סופית את מקומה בליגה הארצית.

הפועל מרמורק – טירת הכרמל 4:3
הפועל מרמורק וטירת הכרמל שאיבדו סיכוי לעלות או לרדת נפגשו ברחובות. האווירה המשוחררת של שתי הקבוצות סיפקה לצופים משחק פתוח רווי שערים ומהפכים - כבר בדקה השניה, יהודה חנדלי שחקן מרמורק, בעט בעיטה מהאוויר אל עבר השער, מגן של טירת הכרמל הרחיק בידו מקו השער אך מרמורק ניצלה את חוק היתרון ואביב זלצמן המשיך לרשת. 0:1 למרמורק.


האוהדים לא עזבו את פליקס (טל שמידט)
האוהדים לא עזבו את פליקס (טל שמידט)

בדקה ה-15, אורן זילכה הישווה את התוצאה בבעיטה חופשית אדירה מ-35 מ'. טירת הכרמל לא הרפתה ובדקה ה-31 קיבל זילכה מסירת עומק ובעט את הכדור פנימה 1:2 לטירת הכרמל.

בפתיחת המחצית השניה אביב זלצמן השוו ל-2:2 ורשם צמד פרטי. הפועל מרמורק המשיכה במומנטום החיובי ובדקה ה-51 בעט קובי אבדייב כדור אל פינת השער 2:3 למרמורק. המשחק המטורף לא נעצר ושתי דקות מאוחר יותר זכתה טירת הכרמל בכדור עונשין מ-11 מ', אורן זילכה לא התקשה וכבש, 3:3.

מי שחשב שנגמר, טעה. נגיחה של לי זלייט לרשת מרמורק הפכה שוב את התוצאה 3:4 לטירת הכרמל. בדקה ה-80 נשארה מכבי טירת הכרמל בעשרה שחקנים לאחר שאבי שלג בעט ללא כדור ברגל של שחקן יריב.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */