יום שלישי, 07.05.2024 שעה 00:08

"תמיד אדע שאתה פה בשבילי, נשאר חור בלב"

הלווייתו של ליאור אסולין, שנרצח בשבת בטבח ע"י מחבלים במסיבה בעוטף עזה, נערכה בבית העלמין כפר נחמן. בתו ואחיו ספדו, זוארץ: "קורבן לפשע מתועב"

|
הלווייתו של ליאור אסולין ז
הלווייתו של ליאור אסולין ז"ל (רדאד ג'בארה)

בלתי נתפס. כוכב הכדורגל ליאור אסולין ז”ל, שנרצח במתקפת הטרור של חמאס במסיבת הטבע בעוטף עזה בבוקר יום שבת, הובא היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין כפר נחמן.

אסולין ז”ל נרצח בגיל 43 לאחר שיצא לבלות במסיבת הטבע בסמוך לקיבוץ רעים שבאזור גבול רצועת עזה. בעבר רשם קריירה מרשימה כששיחק חלוץ במכבי הרצליה, בית”ר ירושלים, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה בין היתר.

מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה, בהם בני משפחתו ואנשי כדורגל רבים, כמו שחקנים שחלקו איתו חדר הלבשה, מאמנים ששיחק תחתם וראשי הקבוצות בהן שיחק. כמו כן, לבית העלמין הגיע בין היתר גם יו”ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ שכיבד בנוכחותו.

ליאור אסולין ז״ל מובא למנוחות
ההלוויה של ליאור אסולין (רדאד ג'בארה)ההלוויה של ליאור אסולין (רדאד ג'בארה)

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, ספד: ״נפרדנו היום מקורבן לפשע מתועב. ליאור אסולין הי״ד אהב את החיים גם אם לא תמיד הם האירו לו פנים. היו לי איתו שיחות רבות כאשר שיחק במכבי פ״ת ותמיד בלטה בהן האופטימיות חסרת הגבולות שלו. הוא זכה לשמח רבים, הגשים המון מחלומותיו ונקטף דווקא בפתחו של פרק חדש בחייו. יהי זכרו ברוך״.

שינו זוארץ (רדאד ג'בארה)שינו זוארץ (רדאד ג'בארה)

בתו אמור ספדה לו: “אבא שלי הלך ונרצח. תמיד אדע שאתה פה בשבילי. אף פעם לא הרגיש לי שאתה חסר לי, עם כל הפינוקים שלך רצית שיהיה לנו הכל ועבדת קשה. לא רצית שיחסר להן כלום; נתינה אין סופית גם כשלא היה לו כלום. תעזור לי להמשיך. לא אשכח איך הערת אותי בימי הולדת עם ממתקים, יש לי הרבה זיכרונות טובים ממך. חלאות אדם השאירו לי חור בלב. אני מקווה שגם למי שנמצא איתך למעלה אתה מחלק ממתקים”.

אחותו של ליאור, אורטל, אמרה בדמעות בהספד: “ליאור, אני לא מאמינה ש-12 שעות לפני אמרתי לך מזל טוב ליום ההולדת. תודה על רגעי האושר שנתת לנו. תמיד היינו אח של אסולין. אעשה מה שאני יכולה כדי לשמור על שלושת המלאכים שלך. תשלח לי כוחות מלמעלה”.

ליאור אסולין מובא למנוחות (רדאד ג'בארה)ליאור אסולין מובא למנוחות (רדאד ג'בארה)

אחיו משה אמר: “יש לנו כאב עצום בלב, באמצע מסע חיים שנקטע בדיוק ביום הולדתך ה-43. בעיקר נזכור את החיוך שלך, שלא ירד מפניך גם בזמנים הכי קשים ומורכבים. אני באמת לא יודע איך נמשיך מכאן. כששמענו את הבשורה, הייתי בטוח שתצליח לרוץ מהר משם. אם רק לא היית עולה על הרכב הזה אלא רץ כמו שאתה יודע לרוץ, אף אחד לא היה משיג אותך. אני בטוח. ביחד עם אבא, תשמור עלינו מלמעלה”.

גרושתו מורן בכתה: “תודה שהייתי חלק מחייך. אתה, שניצלת כל כך הרבה פעמים מכל כך הרבה רגעים קשים בחייך בלי פחד, אתה נכנעת לרוצחים? אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך, לא משנה מה עברנו עם הבכי והריבים, לא הסכמתי לוותר עליך כאבא של הילדים שלי. לימדת אותי להיות לוחמת. תן לי כוח להמשיך כדי לגדל את הילדים שלנו. לא היה מקום שנכנסת אליו ולא הייתה מיד מיני מסיבה. כמו בחיים, ככה במוות. חצי מאיתנו הולך איתך היום. לנצח אני אוהבת אותך וסליחה”.

מורן אסולין (רדאד ג'בארה)מורן אסולין (רדאד ג'בארה)

חיים ברוידא ראש העיר רעננה ספד: “דבר לא יוכל לא אשכח איך כילד רץ על המדשאות בקאנטרי ברעננה ואיזה שחקן ענק היה. הביט אל העתיד ורצה להצליח בכוחות עצמו. היה גבר שבגברים וצר לי עליו כשהוא כבר לא איתנו. מימי, כשדיברנו בטלפון, כבר ידיעתי שליאור לא בחיים. יהי זכרו ברוך”.

הבעלים של מכבי הרצליה בה גדל, אריאל שיימן, אמר: “זה הרגע הכי עצוב שחוויתי בימים האלה. אנחנו עוברים מהלוויה להלוויה, אבל זה יום עצוב מאוד. ליאור אסולין היה אדם טוב”.

ליאור אסולין מובא למנוחות (רדאד ג'בארה)ליאור אסולין מובא למנוחות (רדאד ג'בארה)

המאמן ניסן יחזקאל, שאימן אותו בעבר, סיפר: “ליאור היה אדם שאי אפשר היה לכעוס עליו. הוא היה בחור מדהים. כל אדם שנרצח זה כואב, אבל כשזה קרוב אליך ואתה מכיר את האדם זה כואב פי כמה. לא אשכח את הלב הענק שלו, איך היה אבא מדהים, איך אהב את החיים וכמה שמחת חיים הייתה לו. כואב לי הלב לדעת שהוא איננו”.

לווייתו של ליאור אסולין ז"ל (רדאד ג'בארה)לווייתו של ליאור אסולין ז"ל (רדאד ג'בארה)

החלוץ טל בן חיים ציין: “אין אדם אחד שיכול לומר שליאור לא היה אדם טוב, וזה לא בגלל הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה כרגע. הוא היה אדם מדהים שאהב את החיים. שיחקתי איתו עונה אחת ביחד, בשנה הראשונה או השנייה מאז שעליתי לבוגרים, והתרגשתי לשחק איתו. הוא תמיד אהב לעזור, היה אדם שמח שהיה מכור לילדים שלו. אי אפשר להבין שום דבר ממה שקרה בשבת בבוקר, לא להבין ולא לעכל”.

טל בן חיים (רדאד ג'בארה)טל בן חיים (רדאד ג'בארה)
אבי נמני ושינו זוארץ (רדאד ג'בארה)אבי נמני ושינו זוארץ (רדאד ג'בארה)
אבי נמני (רדאד ג'בארה)אבי נמני (רדאד ג'בארה)
ערן לוי (רדאד ג'בארה)ערן לוי (רדאד ג'בארה)
אריאל שיימן (רדאד ג'בארה)אריאל שיימן (רדאד ג'בארה)
ניסן יחזקאל (רדאד ג'בארה)ניסן יחזקאל (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */