יום שבת, 18.05.2024 שעה 16:32

תם ונשלם טקס נבחרי העונה בכדורגל הישראלי

רגע השיא של 20/21: הפרויקט של ONE וארגון השחקנים הגיע לסיומו, פרסים חולקו למצטיינים בכל הקטגוריות. הטקס הועבר בשידור חי באתר ובערוץ

|
הקהל בטקס נבחרי העונה (איציק בלניצקי)
הקהל בטקס נבחרי העונה (איציק בלניצקי)

רגע השיא של עונת 2020/21: אחרי שהכול כבר הוכרע בכדורגל הישראלי, הערב (שני) נערך הטקס של ארגון השחקנים והשחקניות ובשיתוף ONE, במסגרתו נבחרו הזוכים בקטגוריות השונות בכדורגל הישראלי. הטקס נערך בבית חברת הביטוח “מגדל”, נותנת החסות לאירוע, בפתח תקווה, והועבר בשידור חי באתר ובערוץ ONE

הטקס החגיגי התקיים בהשתתפותם של מאות אנשי ענף הכדורגל הישראלי, ביניהם נציגים מליגת העל, הליגה הלאומית, ליגת העל לנשים וליגות א’. באירוע, שסיכם עונה דרמטית בכדורגל הישראלי, גילינו בנוסף לזהותו של שחקן העונה, גם מי היו אלו שיזכו בשאר הקטגוריות – שוער העונה, הזר, המאמן, הזוכים בליגה הלאומית ובליגה א’ והזוכות בליגת הנשים.

פרויקט נבחרי העונה של ONE יחד עם ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל הגיע למעשה להכרעה. כל הגביעים בהם זכו השחקנים יוצרו ע”י מילמן דור ההמשך. את הטקס הפיקה חברת “Triple Productions” בבעלות ירון קיסרי ומשה פרימושר.

ברק בכר עם צלחת האליפות (עמרי שטיין)ברק בכר עם צלחת האליפות (עמרי שטיין)
דני עמוס (עמרי שטיין)דני עמוס (עמרי שטיין)
יעקב שחר (חגי מיכאלי)יעקב שחר (חגי מיכאלי)
רועי גורדנה (חגי מיכאלי)רועי גורדנה (חגי מיכאלי)

בתחילת הטקס, שר הספורט חילי טרופר נשא דברים: “היה חשוב לי להוקיר תודה לכולם, לצוותים, לשחקנים, למאמנים, לבעלים, ראשי המנהלות, כולם היו שותפים לאירוע שלא הכרנו כמותו, אבל איזה כיף לסיים את העונה הזאת על המגרש. היו המון רגעים שהדבר הזה היה בסימן שאלה. לראות 30 אלף איש באצטדיון זו תמונה שאין לראות בעולם כיום. זה כיף גדול שספורט נשאר ספורט וכל ההכרעות על המגרש. אני חושב שהדבר העיקרי שעזר לנו לצלוח את השנה הזאת זו הרוח של הספורט. יש איזו אנרגיה שיש בספורט שרק מי שבספורט יכול להבין אותה. הרוח הזו, אותי בעיקר, היא דחפה אותי לא לוותר.

חילי טרופר (חגי מיכאלי)חילי טרופר (חגי מיכאלי)

“ההתעקשות הזו, בהתחלה על רשת הביטחון ובכלל שהעונה תיפתח, אח”כ החזרה של הקהל במספרים הכי גדולים שיש, כל זה קרה כי יש פה רוח שכולנו חלק ממנה. אני חושב שהרבה מאוד זמן הכדורגל בישראל הוא סמל של דו קיים באמת. אתה אוהד קבוצה, לא אכפת לך מה הדעה, מה האמונה. אתה אוהב את הקבוצה שלך. אני אומר לשחקנים – מסתכלים עליכם, דברו בשפה של שותפות, בשפה של דו קיום, אתם לא רק ווינרים על המגרש, הרבה מאוד ילדים מסתכלים עליכם, הם הרבה יותר מתרגשים ממכם מהמורים שלהם מהבית ספר או מהמדריכים שלהם בתנועות נוער. אני רוצה להגיד תודה ענקית לניר אלון ולמשיקו מישאלוף ולכל האנשים של ארגון השחקנים, להתאחדות לכדורגל, למנהלות וברכות למכבי חיפה ולקריית גת בכדורגל נשים על עונה יוצאת דופן של שניהם, בהצלחה”.

חילי טרופר (איציק בלניצקי)חילי טרופר (איציק בלניצקי)

אחרי השר עלו לבמה מושיקו מישאלוף, מנכ”ל ארגון שחקני הכדורגל, קארין סנדל יו”ר ארגון השחקנים והשחקניות וניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות. מישאלוף אמר: “ארגון השחקנים כאן בשבילכם. בכל מה שאתם צריכים אנחנו כאן. אני רוצה לומר תודה לשחקנים, לשחקניות, למאמנים, תודה לחברינו במנהלת על שיתוף הפעולה המיוחד, אנחנו שמחים שהצלחנו לסיים את העונה הזאת על המגרש”.

ניר אלון ומושיקו מישאלוף (חגי מיכאלי)ניר אלון ומושיקו מישאלוף (חגי מיכאלי)

קארין סנדל אמרה: “אנחנו נרגשים מהערב הזה, אני רוצה לברך גם את מכבי חיפה וגם את קריית גת על הזכיה באליפות, לכל המועמדים והמועמדות הרבה מאוד בהצלחה, שתהיה לנו עונה מוצלחת גם בעונה הבאה”. ניר אלון סיכם: “אנחנו למעשה בחטיבת הספורט נותנים מענה לכל הספורטאים בכל ענפי הכדור ובראש ובראשונה לכדורגל. אני רוצה להודות לחברת מגדל על קיום הערב הזה”. 

קארין סנדל (עמרי שטיין)קארין סנדל (עמרי שטיין)

ארז כלפון עלה גם הוא לבמה ואמר: “אני רוצה בהזדמנות זו להודות באופן אישי בשם מנהלת הליגות והשחקנים לחילי טרופר, לאנשי משרד הבריאות. אני חושב שבאמת זה הישג מאוד מאוד עצום שהצלחנו לסיים עונה וחצי קשות ביותר, מהמורכבות שעבר הכדורגל הישראלי גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת מגיפת הקורונה ומה שהיא עשתה לשחקנים. אני לא רוצה להגיד מה היה קורה אם לא היינו מסיימים את העונה הקודמת. אני רוצה להודות לשחקנים שקיצצו בשכר וראויים ליישר כוח ושיחקתם כמעט שני משחקים כל שבוע, דבר שלא היה מובן ולא מוכר. הרבה אנשים זלזלו ולא האמינו בכם. אני רוצה לברך את בעלי המועדונים שעברו עונה מאוד קשה מבחינה פיננסית, ספונסרים עזבו, בלי הכנסות מקהל, למרות רשת הביטחון זו עונה מאוד קשה כלכלית. ברכות לאליפות של מכבי חיפה וליום הולדתך ה-80 יענקל’ה שחר, תודה על מה שאתה תורם לכדורגל הישראלי”. 

ארז כלפון (חגי מיכאלי)ארז כלפון (חגי מיכאלי)

בין ההכרזות על הזוכים, עשו בטקס כבוד לגיא חיימוב, גילי ורמוט, אבירם ברוכיאן, בן בנימין, חנית שוורץ ומור אפרים שהחליטו לפרוש בשנה החולפת.

שחקני העבר שפרשו בשנה האחרונה (עמרי שטיין)שחקני העבר שפרשו בשנה האחרונה (עמרי שטיין)

רן עוז, מנכ”ל חברת מגדל אמר: “תודה רבה לכבוד השר חילי טרופר שבא וביקר אותנו, לניר אלון ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, לגברת קרין סנדל יו”ר ארגון השחקניות והשחקנים, מושיקו מישאלוף מנכ”ל ארגון השחקניות והשחקנים. זה כבוד עבורנו לארח אתכם השחקנים, זה תמיד מרגש, במיוחד אחרי שנה כזאת מאתגרת. אנחנו יודעים להביא את החלק שלנו ובתור חברה שמתמחה בתום הפנסיוני אני שמח לעזור ולתת כלים לשחקנים, לתת להם תוכניות הכשרה, יש לנו אקדמיה שתעמוד לרשותכם על מנת שתגיעו במצב הטוב ביותר על מנת לכבוש את המשך החיים, לא רק על הדשא. תודה רבה לכולכם, שיהיה בהצלחה לכולם”.

מנכ”ל מגדל ביטוח, ליאור אביב, אמר: “קודם כל אני לא יכול להתעלם ממה שקורה פה מאחורה שעד לפני כמה שבועות הבניין הזה היה ריק, זו חגיגה ענקית וזה כבוד ענק בשבילנו לארח את כל האירוע הזה. אנחנו הולכים כבר 20 שנה עם ארגון השחקנים ואנחנו באמת מנסים לתת כאן איזשהו ערך מוסף. נפגשנו אני וניר לפני שנה ואמרנו שנרים את הכפפה הזאת וניתן לשחקנים כלים של ניהול פיננסי כי יש להם קריירה הפוכה והם צריכים את הכלים. אנחנו רוצים לעזור להם לחסוך, לתת להם את הידע ובהמשך גם קריירה שנייה. אנחנו עומדים להתחיל את המחזור הראשון מתוך כמה של חינוך פיננסי, לתת לשחקנים כלים להתנהלות פיננסית, איך לקרוא את הדוחות ואיך לדעת בכלל להתנהל כלכלית. יש לנו הרבה מאוד דברים בקנה, אנחנו אוהבים אותם”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */