יום ראשון, 19.05.2024 שעה 05:22

בהובלת גרנט: האפליקציה לשיפור ביצועי השחקן

חדשני ומהפכני - MatchDay תסייע בחוסן המנטלי ומקסום היכולות של השחקן, באמצעות ניתוח, מעקב ומדדים בזמן אמת. המייסד גרנט: "זו חובתנו המוסרית"

|
אברהם גרנט (שחר גרוס)
אברהם גרנט (שחר גרוס)

חלומו הגדול של כל כדורגלן הוא להפוך למצליח. 265 מיליון כדורגלנים בכל העולם מתחרים במרדף להגשמת החלום הזה (עפ”י סקר של פיפ”א) במציאות? רובם לא יגיעו לשם. ולא כי הם לא כישרוניים או שאפתניים, אלא כי לא משנה כמה פוטנציאל יש להם - בזמן אמת במשחק הם קורסים תחת הלחץ. היום יותר מאי פעם כדורגלנים צעירים בכל העולם כורעים תחת הלחץ הנפשי, ונכנסים לחרדות, מתחים ואף פורשים מהמשחק שהם כל כך אוהבים. ובמקום שהמשחק האהוב עליהם יהפוך למשהו בריא ובונה עבורם, הוא הופך למשהו ששובר - ולפעמים אפילו את האישיות והזהות שלהם. כאן נכנסת אפליקציית MatchDay לתמונה.

MatchDay היא אפליקציה חדשנית לכדורגלנים לפיתוח חוסן מנטלי ותודעה מנצחת לכדורגלנים המובילה כדורגלנים למקסום יכולת המשחק באמצעות שיפור, ניתוח ומעקב איכות הביצועים המנטליים ברגע האמת במשחק. האפליקציה מזהה את המחסומים שמונעים מהשחקן להיות בשיא שלו, דרך מדידת הביצועים המנטליים בזמן אמת במשחק ומעניקה את הכלים המוכחים של המצליחנים כדי שתציגו את המשחקים הכי טובים שלכם – משחק אחרי משחק.

הטכניקות של שחקני ליגת האלופות בכף ידכם

הכלים המנטליים באפליקציה מיושמים כיום על-ידי ספורטאי עילית ברחבי העולם כדבר שבשגרה והוכחו כמשפרי ומאיצי ביצועים בסביבה תחרותית, ומבוססים על מחקרים מדעיים ברמה הגבוהה ביותר. האפליקציה משלבת את השטח והחוויה המנטלית של כדורגלן תחרותי מהשטח עם המדע והמחקר של הפסיכולוגיה של הביצועים בספורט, כך שהקהל יקבל “קייס סטאדי” אמיתי מחדר ההלבשה בתוספת כלי עבודה מבוסס מדעית לשימוש כבר ביום שלמחרת במגרש החיים המקצועי שלו.

מנהל פיתוח הכלים המנטליים של האפליקציה איתן עזריה, לשעבר מאמנה המנטלי של הפועל באר שבע, שעמה זכה בשלוש אליפויות רצופות, ומאמנה המנטלי של מכבי חיפה בהווה, אמר: “הלחץ שיש על כתפיו של הכדורגלן הוא לא נורמלי, הדרישה והציפיות לניצחונות, החשיפה לאור הזרקורים, והעובדה ששופטים אותך בצורה הכי לא סלחנית שיש רק על התוצאות שלך - מייצרת מתח נפשי, ונקודות שבירה רבות שאינן מטופלות ופוגעות הן ביכולת של השחקן במגרש והן בנפש שלו כאדם חיים. המודעות לנושא עדיין נמוכה במועדונים, וזאת המשימה שלנו בחברת MatchDay, לתת את התמיכה המנטלית לשחקנים בכל העולם במחיר נגיש לכולם. אני מאמין שזו חובתינו המוסרית לדאוג לכדורגלנים שהנפש שלהם היא הפגיעה ביותר, וכך לייצר שחקנים טובים יותר ברגע האמת במשחק, ושלמים יותר כבני אדם מחוצה לו”.

איתן עזריה עם מאור מליקסון (ליאור מוסקוביץ הפועל ב״ש)איתן עזריה עם מאור מליקסון (ליאור מוסקוביץ הפועל ב״ש)

מנטליות שמנצחת משחקים

אז מה אתם מקבלים באפליקציית MATCHDAY? נראה שמייסדי החברה חשבו מכל הכל. ברגע שאתם נכנסים לאפליקציה אתם מתחילים בתהליך הגדרת מטרות שיזהה איפה אתם היום, מה הפוטנציאל שגלום בכם, ויצירת תוכנית משחק אישית מנצחת ממשחק למשחק שתסייע לכם לעמוד במטרות שלכם בתפקיד שלכם במגרש.

הכנה מנטלית לביצוע מקסימלי

לפני כל משחק האפליקציה תציב יחד עם המשתמש את המטרות הנכונות לתפקיד שיגדילו את הסיכויים לתת את המשחק הכי טוב לשחקן, בדיוק כמו שנעשה ברמות הגבוהות ביותר.

מאמן מנטלי דיגיטלי לשחרור לחץ להעלאת הביטחון העצמי

ממש לפני שתעלה לדשא המערכת תזהה את גורמי לחץ שעלולים למנוע ממך להיות ביכולת מקסימלית, ובאמצעות טכניקות מותאמות אישית לשחרור גורמי לחץ נעלה אותך עם ביטחון שיא לדשא. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תגידו, איך היה נראה המשחק שלכם אם הייתם יכולים להיות באותו מצב רוח שאתם נמצאים אחרי שכבשתם גול – מתחילת המשחק ועד סופו? נכון שהמשחק שלכם היה מעלה? זה בדיוק מה שאנחנו נעזור לכם לעשות באמצעת מדידת הביצועים המנטליים שלכם.⁣ ⁣ איך זה עובד? בדיוק כמו שמודדים משקל, גובה, מהירות, טכניקה, כך אנחנו יודעים למדוד את רמת מצב הרוח שלכם במשחק, ויחד לאתר עבורכם את מצב הרוח הייחודי שלכם שבו אתם בשיא שלכם, ובעזרת כלים מותאמים אישית להכניס אתכם לביטחון הזה שיגרום לכם להיות הכי טובים שאתם יכולים בזמן אמת. #כדורגל #ספורט #ניצחון #soccer #mentalhealth #חוסןמנטלי #ספורט

A post shared by MATCHDAY - אפליקציית (@matchday_mentality) on

סטטיסטיקה מנטלית בסוף כל משחק

באמצעות מדד הביצועים המנטליים תגלה עד כמה היית משוחרר, מלא ביטחון, חסר פחדים, איך כל זה השפיע על רמת המשחק שלך - וכלים לשפר את החוסן המנטלי שלך למשחק הבא. 

ניתוח ומעקב מטרות מקצועיות

ממשחק למשחק המערכת תתעד ותעקוב אחרי העמידה שלך במטרות המקצועיות בתפקיד שלך.

תוכנית חוסן מנטלי לכדורגלנים לכל העונה

בכל שבוע ייפתח למשתמש אימון מנטלי חדש בווידאו ואודיו, סה”כ 32 אימונים מנטליים (אחד בכל שבוע) שמהם מורכב פרופיל חוסן מנטלי של כדורגלן-על כדי שתגיעו במוכנות שיא למשחקי העונה.

שיחות עם אלופים

הסודות המנטליים של הכדורגלנים המצליחים ברגע האמת במשחק: ספריית השיחות המוקלטות עם הכדורגלנים המובילים בישראל.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⁣ שיטת אימון ממוקדת לשיפור טכניקה ויכולת אישית⁣ ⁣ ➖ עשרות תרגילים ספציפים שיתנו לכם לשפר את איכות הביצוע ותחושת הביטחון עם הכדור. כל זה דרך  דוגמאות, הסברים, ומסגרת אימון בנויה ומחולקת לפי דגשים טכנים כמו: נגיעות מורכבות, מגוון הטעיות, כדרורים, פסים ונגיעה ראשונה .⁣ ⁣ אתם מתאמנים כדי לשחק טוב יותר, לא להתאמן טוב יותר. השיטה שלנו עובדת דרך שלבים ברורים: הבנה ודיוק של איכות הביצוע, תרגול של מאות נגיעות בכדור להתמאת הטכניקה, ותכנון פעולות לאימון. בדרך הזו נביא את האיכויות שלך מהאימון ישר למשחק.⁣ ⁣ לינק בביו ⁣ תכתבו לנו

A post shared by MATCHDAY - אפליקציית (@matchday_mentality) on

מדיטציות לביצועים

המדיטציות שמחכות לכם בפנים ינטרלו את תחושת הלחץ ויחדירו ביטחון, כך שברגע האמת במשחק הגוף שלכם יפעל בנינוחות וביטחון מול כל יריב, ובעיקר ברגעים הכי חשובים במשחק. מדובר בנוסחה שהיא כלי עוצמתי מאוד המשמש ספורטאי עילית ואלופי עולם, לקראת מעמדים מכריעים או בהכנה לשבירת שיאים.

אז אם עד היום חוויתם לפני משחק פרפרים בבטן? רגליים כבדות? חולשה כללית בגוף? הפה מתייבש והדאגות לגבי היריבה מתחילות להשתלט? MATCHDAY היא האפליקציה שלכם החל ממעקב וניתוח המשחק המנטלי שלך, דרך זיהוי המחסומים שמונעים ממך להיות בשיא שלך עד לכלים של המצליחנים שיביאו אותך להציג את המשחקים הכי טובים שלך משחק אחרי משחק.

אברהם גרנט, ממובילי האפליקציה יחד עם שרון שני המייסד, וגם אחראי על ההטמעה של האפליקציה בחו”ל, שיתף בחזון: “הלחץ שיש על כתפיו של הכדורגלן כיום הוא אדיר, הדרישה והציפיות לניצחונות, החשיפה לאור הזרקורים והעובדה ששופטים אותך בצורה הכי לא סלחנית שיש רק על התוצאות שלך - מייצרת מתח נפשי, ונקודות שבירה רבות שאינן מטופלות ופוגעות הן ביכולת של השחקן במגרש והן בנפש שלו כאדם. המודעות לנושא עדיין נמוכה, וזאת המשימה של חברת MatchDay, פלטפורמה טכנולוגית ייחודית וחדשנית שנותנת את התמיכה המנטלית לשחקנים בכל העולם דרך אפליקציה אישית לכל אחד. אני מאמין שזו חובתנו המוסרית לדאוג לכל הכדורגלנים, וכך לייצר שחקנים טובים יותר, ושלמים יותר כבני אדם מחוצה לו”.

אברהם גרנט (שחר גרוס)אברהם גרנט (שחר גרוס)

אנדרס אינייסטה האגדי אמר בעבר: “נדרש הרבה מבחינה מנטלית כדי להגיע לקבוצה הבוגרת ועוד יותר להישאר בה. כדורגלן שגדל בלחץ, עם ביקורת, חייב להיות חזק מנטלית”.

את האפליקציה ניתן להזמין באתר החברה הרשמי מכאן.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */