יום שישי, 17.05.2024 שעה 09:57

אשר קסו: לא אוהב לשמוע את המילה הישרדות

הנהלת איגוד הכדורעף ערכה ישיבה ראשונה מאז הבחירות שהתקיימו, היו"ר: "נמשוך את הענף קדימה. בכוחות משותפים נתקדם ונתפתח למרות הקשיים הרבים"

|
אשר קסו (איגוד הכדורעף)
אשר קסו (איגוד הכדורעף)

הנהלת איגוד הכדורעף נפגשה הערב (שלישי) באווירה חגיגית לישיבה הראשונה מאז הבחירות שהתקיימו בתחילת חודש אוגוסט. לאחר הכרות בין חברי ההנהלה הנבחרת וסיישן צילומים לאתר האיגוד, אשר קסו היו"ר הנבחר פתח בדברי ברכה: "פגשתי בשבועיים האחרונים כחמישים אנשי כדורעף משחקנים, מאמנים ,אנשי צוות, שופטים ועוד, על מנת להקשיב וללמוד. הכרתי אנשים נפלאים מלאי אהבה תשוקה ואנרגיה לפתח ולקדם את הענף במגוון נושאים, מהגילאים הצעירים ועד הבוגרים וכמובן נבחרות ישראל”.

קסו המשיך בנושא האתגרים בתקופה הקרונה: "לא ניתן להתעלם מהתקופה שעוברת על כולנו, האתגר הכלכלי וחוסר הוודאות העוטף אותנו בתקופת הקורנה מציב בפנינו מחשבה ניהולית ואחריות רבה מאוד. בכוחות משותפים נתקדם ונתפתח למרות הקשיים הרבים, מתוקף האחריות שלנו כהנהלה אנו מחויבים למשוך את ענף הכדורעף קדימה. אם נלמד טוב את התקופה הזו וכל אחד יתרום מניסיונו נוכל להתקדם ולהתפתח. אני לא אוהב לשמוע את המילה הישרדות יותר מדי פעמים, מרימים את הראש חושבים נכון ובכוחות משותפים נצעיד את הענף קדימה, אנחנו עוסקים בספורט, ובספורט מלמדים לנצח. אני זקוק לעזרתכם על מנת למנף ביחד את מגוון הנושאים החשובים לכולנו. מרמת התקציבים ועד פיתוח הדור הצעיר מאמנים נבחרות ועוד. רואה את ההנהלה כגוף שעובד בהרמוניה ובצורה מקצועית ומחושבת".

מנכ"ל, האיגוד יניב נוימן, סקר את הנושאים העיקריים שעל הפרק: “מצב הרשמה לעונת 2020-21 משמח מאוד עם עלייה של כ-12 אחוזים, אנו עומדים על כ-330 קבוצות ומתקרבים ל-6000 ספורטאיות וספורטאים באולמות וכ-1000 בכדורעף החופים. בנושא מתווה פתיחות הליגה איגוד הכדורעף ממתין להוראות ולהחלטת משרד התרבות הספורט והבריאות, החלטה שאמורה להגיע בימים הקרובים. נבחרות ישראל נשים וגברים סיימו בהצלחה מחנה אימונים מוצלח במכון וינגייט לקראת מוקדמות אליפות אירופה שיתקיימו בינואר. כמו כן, סוכם במשותף שהחלטות והצבעות יתקיימו בישיבת ההנהלה הבאה שתקבע בימים הקרובים”.

חברי הנהלת איגוד הכדורעף הנבחרים: אשר קאסו (יו"ר), מיכאל קישון, יוני אלמוג, עודד נויפלד, ענבר אברמוביץ, עלי חליל, חיים קסל, יבגניה מורוגובסקי , צחי טל, מתן טורקניץ, נורית לב, אור שיניוק, טלי גבע, אייל פייבל, גדעון רוזננשטיין, אסף ליבר, רינת דדון, רינה דור.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */