יום רביעי, 01.05.2024 שעה 22:03
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • באייר לברקוזן
  • מארסיי
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • אטאלנטה

לופטגי: שחקנים נהדרים, ניצחנו בזכות עבודת צוות

מאמן סביליה מאושר מהעלייה לגמר האירופית אחרי ה-1:2 על יונייטד: "אנחנו שמחים, הגיע לנו להעפיל לגמר". מגווייר: "אנחנו הרוסים, ההפסד לא מקובל"

|
יולן לופטגי בטירוף (רויטרס)
יולן לופטגי בטירוף (רויטרס)

כשאומרים שיש משמעות לניסיון במפעל אירופי, זו בדיוק הכוונה. סביליה, שיאנית הזכיות בליגת האירופית עם 5, ידעה הערב (ראשון) להפוך פיגור לניצחון 1:2 גדול על מנצ’סטר יונייטד ששווה כרטיס לגמר. האנדלוסים ימתינו למנצחת בין אינטר לשחטאר דונייצק ומנור סולומון.

מאז חידושה של העונה סביליה שמרה על רשת נקייה בתשעה משחקים מתוך 13 בכל המסגרות – מאזן טוב יותר מאשר כל קבוצה בחמש הליגות הבכירות. האנדלוסים הגיעו למעמד הגמר של המפעל בפעם השישית אי פעם, יותר מכל קבוצה אחרת.

מאמן סביליה, יולן לופטגי, אמר: “התמודדנו מול קבוצה חזקה וניצחנו אותה בזכות עבודה קבוצתית ומנטליות. אני גאה בשחקנים ושמח בשבילם, יש פה קבוצה פשוט פנטסטית. השוער שלנו נתן הופעה טובה. בסוף, הגיע לנו לעלות לגמר. ברור שאנחנו שמחים, זה היה משחק קשה וסבלנו המון במחצית השנייה. יונייטד קבוצה גדולה שמשחקת כדורגל טוב, אך הצלחנו לאזן את המשחק ולנצח”.

שוער האנדלוסים יאסין בונו, שבעיני רבים היה מצטיין המשחק, הגיב על ההעפלה הנפלאה של קבוצתו: “אני מאוד שמח, כי ידענו שמנצ’סטר יונייטד הוא מועדון גדול. עכשיו אנחנו מתרכזים בגמר. היינו חכמים וברגעים הקשים שלנו היינו חזקים. מתי שהם חוו רגעים קשים, ידענו להבקיע. לקבוצה יש מוטיבציה טובה ומחכה לנו גמר יפה”.

מהצד המפסיד, המאמן הנורבגי אולה גונאר סולשיאר התייחס להדחה הכואבת: “מתי שאתה לא מנצל את המצבים שלך אתה יודע שיהיה לך קשה. יש לנו קבוצה צעירה וראינו בחלק מהזמן במשחק שיש להם עוד מה ללמוד ולשמור על רצף משחק. לשוער שלהם היה משחק פנטסטי. כמובן שזה מאכזב שלא הבקענו עוד אחד, אני יודע שיש לנו את השחקנים עם היכולת להבקיע, אבל זה המשחק. כל מה שקרה עד ספיגת השער השני היה מאכזב מאוד”.

עוד הוסיף המאמן: “מאז פברואר אנחנו נראים פנטסטי, אבל זה מאכזב להיות מודחים. עברנו כברת דרך ארוכה. זה מרגש לעבוד עם השחקנים הללו, אבל אתה יכול לראות כמה עייפים הם היו לקראת הסיום. רגליים עייפות, מחשבות עייפות. אנחנו צריכים להשתפר חד משמעית אם אנחנו רוצים להתמקם גבוה יותר בליגה ולהגיע לשלבים גבוהים יותר בגביעים. לעולם לא הייתי כמאמן בשלושה חצאי גמר שונים. אנחנו מסתכלים קדימה כדי לשפר את הסגל”.

אולה גונאר סולשיאר (רויטרס)אולה גונאר סולשיאר (רויטרס)

 בלם יונייטד, הארי מגווייר, דיבר על אכזבתו מהמשחק: “אנחנו הרוסים. יצרנו מצבים טובים, הקבוצה הטובה יותר הפסידה. הצגנו דקות טובות מאוד אבל נתנו להם להחזיק בכדור יותר מדי ושילמנו על כך. אנחנו צריכים להשתפר, יש פה שחקנים טובים והפסד בשלב הזה לא מקובל עלינו. עשינו שיפור השנה, יש הרבה כישרון בקבוצה הזו”.

חברו לקבוצה, ברונו פרננדס, סיפר: “זה לא היה מספיק, אנחנו משחקים בשביל מנצ’סטר יונייטד שזו קבוצה שצריכה לזכות בתארים ולא זכינו בהם העונה. צריכים לעשות הרבה יותר. היה לנו משחק נהדר עם המון מצבים, אבל בכדורגל זה לא מספיק. רצינו להיות בגמר אבל זה כבר לא אפשרי. השוער של סביליה היה מצוין ברור, אבל עם האיכויות שלנו היינו צריכים להבקיע. צריך להסתכל קדימה ולהשתפר”.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */