יום שישי, 03.05.2024 שעה 02:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

בן שמעון כמו שלא ראיתם: צפו בריקוד של המאמן

המאמן של אשדוד חגג עם שחקניו את ה-1:3 על חדרה וסיום העונה המוצלח. רפי כהן ימונה למאמן השוערים, והשאלה הגדולה: האם דין דוד יישאר לעונה נוספת?

|
רן בן שמעון מבסוט (חגי מיכאלי)
רן בן שמעון מבסוט (חגי מיכאלי)

האם בתחילת העונה חשבתם שתראו את מאמן נבחרת קפריסין דאז, רן בן שמעון, חוגג בריקודים את סיום העונה בחדר ההלבשה באצטדיון הי"א לצלילי מוזיקה בערבית והרבה מים באוויר? סביר להניח שלא. אבל אולי זה מה שמיוחד במועדון מעיר הנמל, הדברים הלא צפויים שמגיעים ממסדרונותיו. הקבוצה של רב"ש חגגה את הניצחון על חדרה שהיה גם הפעם הראשונה העונה בה הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים תוך שהיא רושמת הישג מרשים בו כבשה 12 שערים ב-282 הדקות האחרונות, שער כל 23 וחצי דקות בממוצע.

הקבוצה של רן בן שמעון סיימה במקום השמיני וכבר מכוונת מטרות לעונה הבאה, "ראויים לפלייאוף עליון פחות מזה ייחשב לכישלון". בין השאלות הגדולות לעונה הבאה-האם מכירתו של דין דוד תידחה בעונה בשל משבר הקורונה?

באשדוד לא מסתירים את העובדה שכבר לפני שלושה מחזורים החלו ההכנות לעונה הבאה שעד אותה העת היו מסודרות ושמורות היטב במחברתו של המאמן שהצטרף באמצע העונה. כפי שכבר פרסמנו קודם, הקבוצה לא צפויה לערוך שינויים רבים מדי אלא בעיקר להתמקד בעמדות מסוימות, שמבחינת בן שמעון יש צורך בחיזוק שכן צפויים להנחית שלושה זרים בעמדות של בלם, קשר 50:50 וחלוץ וכמו כן, לצרף בין שניים לשלושה שחקנים ישראליים. שביעות רצון מאוד גדולה מהדור הצעיר שהשתלב בשבועות האחרונים עם הקבוצה הבוגרת וצפוי לקחת חלק משמעותי גם בעונה הבאה לצד הוותיקים אחרי שהביאו תוצרים גם אתמול היה זה עידן דהן החלוץ המבטיח שעלה מהספסל וכבש שער שלישי בתוך שני משחקים.

רן בן שמעון כמו שלא ראיתם מעולם

במועדון התריעו עוד בטרם היציאה לחל"ת של השחקנים כי יערכו קיצוצים בשכר לעונה הבאה כמו בכל הכדורגל הישראלי בשל משבר הקורונה, ועל כן גם לא צפויים במועדון לערוך שינויים גדולים. באשדוד יבדקו את ההצעות שעתידות להגיע וכבר הגיעו על חלוץ הקבוצה דין דוד שמעורר עניין רב בקרב קבוצות הצמרת לאורך העונה. גם העברה לאירופה עומדת על הפרק אך עם זאת, במועדון מודעים למצב הכלכלי אצל הקבוצות ולא ירצו להפסיד על מכירתו של החלוץ המוכשר, וייתכן שהוא יישאר לפחות עוד עונה אחת לשביעות רצונו של בן שמעון שמאוד מעוניין בשירותיו.

גם השחקן הבולט ביותר של הקבוצה העונה, שזכה כבר לכינוי "הג'וקר", שלומי אזולאי מעורר עניין אצל הקבוצות היריבות, אך המאמן לא יהיה מוכן לוותר עליו בקלות בעודו בונה את הקבוצה בין היתר גם עליו. הקשר בן ה-30 שכבש אמש, סיים עונת שיא מבחינתו עם 12 שערים ושמונה בישולים בכל מסגרות וסיכם: "כיף גדול לסיים את העונה עם שני ניצחונות ברצף, המטרה שלנו הייתה לסיים בטעם מתוק. גם להגיע למקום השמיני שמבחינתנו זה עוד הישג, להבדיל משנים קודמות ועכשיו הפנים לעונה הבאה, אנחנו רוצים עונה יותר טובה בעזרת השם אז נקווה שיהיה טוב. אנחנו צריכים להמשיך את סיום העונה שעשינו עכשיו גם לעונה הבאה, עם תוצאות טובות תוך כדי הצגת כדורגל יפה וטוב כמו שעשינו".

שחקני אשדוד חוגגים עם שגיב יחזקאל (חגי מיכאלי)שחקני אשדוד חוגגים עם שגיב יחזקאל (חגי מיכאלי)

על העונה הבאה: "אנחנו צריכים לשים דגש גם על ההגנה שלנו כי ספגנו יותר מידי העונה וזה מה שעשה את ההבדל בסופו של דבר בין פלייאוף עליון לפלייאוף תחתון השנה, כי כבשנו הרבה שערים אבל גם ספגנו הרבה. אם נעשה בעונה הבאה עונה יותר טובה הגנתית אז נסיים בפלייאוף העליון. זו הייתה עונה טובה, מספקת, הרגשתי שאני חוזר לעצמי ונהנתי מכדורגל. זה כיף גדול, אני שמח שהגעתי לאשדוד, אני מרגיש פה בבית ומאחל לעצמי לעונה הבאה-הרבה גולים והרבה ניצחונות".

בתוך כך, השבוע הודיעה אשדוד לבנאל אדרי, זוהר אביסרור, גל אביב ואליאור משעלי כי הם לא בתוכניות של הצוות המקצועי ועליהם למצוא קבוצה לעונה הבאה. משעלי בן ה-25 שהושאל לרמת השרון בתחילת העונה, רשם עונה מוצלחת בליגה הלאומית עם 15 שערים עד כה, כובש כבר שנה שלישית ברציפות מספר דו ספרתי של שערים בליגה השנייה, מכוון לליגת העל כשכבר מספר קבוצות החלו לגשש בעניינו.

רפי כהן (משה חרמון)רפי כהן (משה חרמון)

רפי כהן צפוי להתמנות כמאמן השוערים החדש של מ.ס אשדוד ויחליף בתפקיד את איתי זילפה שעוזב את המועדון אחרי עשור. זילפה זכה ל"זובור" פרידה בחדר ההלבשה. כהן בן ה-49 שימש כמאמן השוערים של עירוני רמת השרון העונה בליגה הלאומית, קודם לכן גם בהפועל פתח תקווה וזוכה להערכה גדולה בכדורגל הישראלי. שוער העבר שיחק במהלך הקריירה שלו במדי מכבי פתח תקווה, מכבי חיפה, הפועל פתח תקווה, הפועל רמת גן ופרש לבסוף במדי הפועל ירושלים בגיל 42 אחרי קריירה מפוארת והופעות בנבחרת ישראל. כהן עשוי לחבור לקבוצה מעיר הנמל אחרי שזילפה נפרד אמש מאנשי המועדון כשערב לפני המשחק ערכו לו ארוחת ערב מיוחדת. עוד בצוות המקצועי של רן בן שמעון, עוזר המאמן משה אוחיון עדיין לא קיבל הצעה לחוזה חדש ועדיין בוחן את עתידו כשההצעה מהליגה הלאומית עדיין על הפרק.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */