יום שישי, 03.05.2024 שעה 02:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

חגיגות גדולות בק"ש, קובי רפואה צפוי להמשיך

שמחה אדירה במועדון הצפוני אחרי הבטחת ההישארות בליגת העל: "הישג לא פחות גדול מכל צלחת אליפות". קובי רפואה זוכה להערכה משרצקי וצפוי להישאר

|
שחקני קריית שמונה חוגגים בטירוף (רדאד ג'בארה)
שחקני קריית שמונה חוגגים בטירוף (רדאד ג'בארה)

מי שהגיע אמש (חמישי), לקריית שמונה רגע לאחר שריקת הסיום ולא ידע את הסיטואציה היה חושב שמדובר בחגיגות האליפות של הקבוצה הצפונית. שירים, ריקודים, חיבוקים, השפרצות מיים והתפרצות שמחה אדירה שהזכירו את החגיגות אז, מהזכייה ההיסטורית של הקבוצה. הייתה זאת התפרצות של שמחה לאחר עונה קשה במיוחד ופלייאוף כושל שהוביל את הקבוצה למצב של 3 נקודות מתחת לקו האדום, ערב מחזור הנעילה ומומנטום שלילי במיוחד. אך כנראה שהזעזוע מהירידה מתחת לקו האדום העיר את חניכיו של רפואה שהציגו משחק לחימה ונחישות כיאה לקבוצה הרוצה להישאר בליגה.

מנכ"ל הקבוצה ומי שמשמש כנציג הבעלים יוסי אדרי הטיב לתאר: "ההישג הזה לא פחות גדול מכל צלחת אליפות או גביע שהמועדון שלנו זכה, ההישארות במחזור האחרון זה הדבר המתוק ביותר, אני מאושר" סיפר ל-ONE. באשר לעתידו של שרצקי אמר: "אני מאמין שאיזי יבוא לעונה הבאה בכל הכוח".

אוהדי ק"ש חוגגים הישארות בליגה

בחדר ההלבשה חגגו השחקנים ולמעלה מ-100 אוהדים התקבצו סביב האצטדיון בשירה וריקודים שהפכו לשיירת רכבים וצפירות בכל רחבי העיר הצפונית. הקפטן עידן נחמיאס סיפר: "כמה קשה ככה מתוק, באמת ההרגשה הכי טובה שהרגשתי, היה משחק מטורף, אנחנו האמנו מהתחלה ועד הסוף, כולם נלחמו ונתנו את הכל. אני גאה בחברים שלי ואוהב אותם, יצאנו ווינרים". על העונה שעברה על המועדון אמר הקפטן: "זו הייתה עונה מאוד קשה, המון הפסדים וזה כואב, אבל ידענו להגיע במאני טיים ולנצח את המשחק הקריטי הזה ואני שמח על זה מודה לכולם שזה הסוף שסידרנו לעצמינו ועכשיו ננוח והפנים קדימה לעונה הבאה" סיכם.

הקשר עומר לקאו הוסיף: "הייתה עונה קשה מאוד אבל תמיד האמנו בעצמנו וידענו שמגיע לנו להישאר בליגה, הסגל שלנו היה שווה הרבה יותר מאשר להתמודד על ירידה במחזור האחרון אבל אנחנו הכי שמחים בעולם שעמדנו במטרה שלנו יש פה חבורה של ווינרים וגברים אחד אחד התחושה הזאת שנשארנו בליגה היא תחושה שאי אפשר להסביר ולתאר".

עומר לקאו (ניסן עייש)עומר לקאו (ניסן עייש)

סמואל בראון התייחס לחגיגות הארוכות לאחר שריקת הסיום: "אנחנו מאוד מאושרים להשאיר את המועדון הזה בליגה, זה המקום שאליו שהוא שייך, זה היה קשה אבל אין מתוק מזה, אנחנו כרגע חוגגים אבל אני יודע שהמועדון הזה צריך להיות בצמרת הכדורגל הישראלי. עברנו תקופה קשה אבל בסופו של דבר הגענו למשחק האחרון שרק ניצחון ישאיר אותנו בליגה ועשינו את זה בגדול".

החלוץ ששב במהלך העונה לקדנציה נוספת בצפון, אחמד עאבד סיפר: "נקלענו למצב קשה אבל אני שמח שבסוף השארנו את הקבוצה בליגה. ידענו שזה עתיד של מועדון ועיר שלמה והאמנו שאנחנו עושים את זה. מגיע למועדון הזה להיות בליגת העל והכי מגיע לאיש שעומד מאחורי המשפחה הזאת איזי שירצקי אני שמח שגרמנו לו לקצת נחת".

קובי רפואה (רדאד ג'בארה)קובי רפואה (רדאד ג'בארה)

מוחמד שכר סיכם ואמר: ״אי אפשר להסביר את התחושה, אנחנו כל כך שמחים וגאים בעצמנו כי עברנו עונה קשה מאוד ובכל זאת הצלחנו להשאיר את הקבוצה בליגה כנגד כל הסיכויים ידענו שזה יהיה עד הרגע האחרון ולמזלנו זה היה תלוי בנו כך שהיינו חייבים לנצח נגמרה העונה בטעם מתוק מאוד אפשר להיות בראש שקט בחופש״

מי שבלט אמש בהיעדרותו הוא הבעלים איזי שרצקי, אך מיד לאחר שריקת הסיום כשהם עוד על המגרש, שוחח הבעלים עם הצוות במועדון. קובי רפואה אמנם לא הצליח לייצב את הקבוצה מאז שהגיע בחודש אוקטובר האחרון כמחליפו של מסאיי דגו, אך מנגד, שרצקי הדגיש כל הזמן שרפואה לא בנה את הקבוצה והוא לוקח על עצמו את האשמה, והדגיש שהמאמן יישאר בתפקידו אם קריית שמונה נשארת בליגה.

העובדה כי רפואה זוכה להערכה כבירה מהבעלים איזי שירצקי צפויה לסלול את דרכו לעונה נוספת בקריית שמונה כאשר רק מהלך דרמטי יוביל לסיום ההתקשרות. כמו כן הבעלים יכריע מה יהיה גובה התקציב וזאת בהתבסס על הצהרותיו שאינו מתכוון להמשיך להשקיע וכי הוא מעוניין לעזוב את הכדורגל וכן החלטה על מספר הזרים במועדון.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */