יום שישי, 10.05.2024 שעה 08:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

פרץ: לא מחפש לעשות רק שנה או שתיים בחו"ל

קשר הפועל חדרה שחתם בוולפסברגר וכבש ב-0:3 מול ק"ש, דיבר על המעבר לאוסטריה: "זו רק ההתחלה". מימר היה מרוצה מהקבוצה: "יש פה חבורה של ספורטאים"

|
אליאל פרץ חוגג עם החברים (ניסן עייש)
אליאל פרץ חוגג עם החברים (ניסן עייש)

אחרי ארבעה משחקי פלייאוף ללא ניצחון, הפועל חדרה סוף סוף הצליחה לצאת אמש (רביעי) מהאצטדיון הצפוני בקריית שמונה עם שלוש הנקודות, אחרי שגברה 0:3 על היריבה המקומית. החבורה של שרון מימר חזרה להזכיר את הקבוצה ששיחקה לאורך העונה בליגה בטרם פגרת הקורונה ונהנתה ממה שיכול להיות שער הפרידה של אליאל פרץ.

"יש פה חבורה של ספורטאים, גברים שבאו לשחק נגד קבוצה במצב לא קל אבל ידענו לבוא להקריב מעצמנו ולהיות מחויבים אחרי זה גם הצלחנו לשלב כדורגל טוב", אמר שרון מימר בסיום המשחק, "הפלייאוף התחיל לא טוב מבחינתנו בגלל הכנה לקויה אבל אני שמח שלאט לאט עם הזמן, הקבוצה חוזרת לעצמה. אסור לשכוח שהקבוצה הזו נלחמה עד הרגע האחרון על המקום בפלייאוף העליון. אני מתחיל לקבל את הקבוצה שלי בחזרה ואני מאוד שמח על זה, המטרה להמשיך ביכולת שהצגנו בשני המשחקים שנותרו".

במהלך המשחק עצמו שילב המאמן שני שחקנים צעירים שעלו מהספסל, אלון דרעי ועומר יונס וזאת נוסף לגלעד אברמוב שהמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. שילוב הצעירים הינה החלטה שהתקבלה עוד בטרם הפלייאוף אך מגמה זו גדלה עם הצטמצמות הסגל בשל חוסרים שונים, ובכל אופן בחדרה מרוצים מאוד מדור העתיד שעתיד להשתלב יותר במהלך העונה הבאה. יונס אגב ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל בעודו בן 17 בלבד ושחקנה של קבוצת נערים א' של חדרה. מימר התייחס למגמה הצעירה בקבוצתו ואמר: "אני שמח לראות את השילוב של הצעירים, זה לא קל לבוא לרמות האלה אבל הם הראו שיש פוטנציאל גדול אז אני שמח בשביל המועדון".

אבו פאני ואליאל פרץ חוגגים (ניסן עייש)אבו פאני ואליאל פרץ חוגגים (ניסן עייש)

בטרם המשחק טענו בקבוצה כי על אף שיהיה חלק מהסגל, הליגיונר החדש, אליאל פרץ לא צפוי לשחק יותר לאחר שיחה עם מימר בה קבעו השניים שזה יכול להוות סיכון מיותר עבור הקשר. הדברים קיבלו זווית שונה כשפרץ עצמו למעשה חזר בו מהשיחה עם המאמן וביקש ממנו להשתלב בכל זאת ואכן כך היה כשעלה במחצית המשחק ואף כבש שער מרהיב שהוכיח שוב לאנשי חדרה כמה הם הולכים להתגעגע למלך השערים שלהם. "אליאל נמצא בפלונטר, מצד אחד מציעים לו לא לשחק יותר כדי לא להסתכן אבל מצד שני הוא מאוד רוצה להמשיך לעזור ולתרום עד סוף העונה", סיפרו בחדרה.

פרץ עצמו סיכם בסיום המשחק ואף התייחס למעבר לאוסטריה: "המועדון נתן לי להתקדם בצורה משמעותית ואני שמח מאוד לעזור להם להישאר עוד עונה בליגת העל כמו שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. המעבר לוולפסברגר זה צעד מאוד חשוב ומשמעותי עבורי, אני מאוד שמח על כך. אנחנו ככדורגלנים עושים הכל כדי להתקדם אל הצעד הבא ולא לעשות שנה או שנתיים אלא באמת להתקדם ולקדם את עצמנו גם שם אז שוב אני שמח מאוד, זו רק ההתחלה".

הקשר הוסיף: "לא פתחתי במשחק כי המאמן רצה לתת קצת לצעירים לשחק, זו הייתה החלטה משותפת גם כדי להוריד עומס ולא לקחת יותר מידי סיכונים. רציתי לעזור לקבוצה לנצח, אני שמח שעליתי והצלחתי לעזור. התחלתי לארוז את הכל אבל אני רוצה להתרכז קודם בשבועיים שנותרו אחרי זה אני אתחיל לחשוב ולעשות חישובים של המעבר עצמו. שיתוף פעולה עם שון ויסמן? אני מקווה מאוד שהוא יישאר איתי, אני לא יודע אם הוא יישאר אבל בכל מקרה אני מחכה לזה בקוצר רוח".

שחקני חדרה חוגגים עם אליאל פרץ (ניסן עייש)שחקני חדרה חוגגים עם אליאל פרץ (ניסן עייש)

בתוך כך, במועדון החמיאו לשחקנים שלהם על התצוגה והיו שבעי רצון מהיכולת שהציג החלוץ הברזילאי לוסיו שאומנם לא כבש אך היה יעיל ונראה טוב ביחס לתקופה הלא טובה בה היה שרוי וכן בהנהלה שיבחו את וויסאם רבאח שלא אמור היה לשחק עד לתום העונה בשל פציעה אבל "נקרא לדגל" עקב פציעה של ירין חסן ושיחק בכל זאת. כמו כן, מוחמד אבו פאני מי שכמו אליאל פרץ לא יישאר בחדרה בעונה הבאה וכבש גם הוא אמש, את השער הראשון של הקבוצה קיבל שבחים על היכולת במרכז המגרש ועל כך שהורגש בכל חלק וחלק בכר הדשא. בחדרה מקווים שהשחקנים יציגו המשכיות בשני המשחקים שנותרו להם על אף "חוסר העניין" שיש להם מבחינת מטרות כשיפגשו ביום שבת את היורדת הטרייה הפועל רעננה ובמחזור הנעילה תתארח אצל מ.ס אשדוד שהבטיחה גם היא את ההישארות בליגה.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */