יום שישי, 10.05.2024 שעה 02:33

בהתאחדות למדו דרך התקשורת שהרצוג עוזב

המאמן סיים את דרכו בישראל כפי שנחשף ב-ONE, לא ספר את ההתאחדות והודיע דרך התקשורת האוסטרית שהוא עוזב. בישר על ההחלטה שלו רק לווילי רוטנשטיינר

|
אנדי הרצוג (אורן בן חקון)
אנדי הרצוג (אורן בן חקון)

בהתאחדות לכדורגל הוציאו אתמול הודעה על כך שמאמן הנבחרת אנדי הרצוג עדכן את המנהל המקצועי, וילי רוטנשטיינר ואת ראשי ההתאחדות כי הוא מבקש להמשיך לאתגר הבא אך מאחורי הקלעים, האוסטרי פשוט הודיע על הפרידה דרך התקשורת האוסטרית. הרצוג התראיין בארצו כאשר בסמוך לכך הוא הודיע על כך לרוטנשטיינר. רק לאחר מכן, רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, שוחח עמו ולמד על העזיבה הסופית.

היו"ר אורן חסון שבהודעת ההתאחדות אמש נפרד מהרצוג, כלל לא דיבר עמו אתמול. כזכור, כבר בתחילת אפריל פרסמנו לראשונה ב-ONE שהרצוג לא ימשיך. למאמן נשבר מהסחבת בכל עניינו וכזכור, כפי שחשפנו ב-ONE, הציב תנאי לאנשי ההתאחדות: “אני נשאר רק אם רוטנשטיינר נשאר”. בהתאחדות רוצים להראות גם לאוסטרי השני את הדרך החוצה אך הוא דורש בשלב זה כמיליון שקל פיצוי.

רתם קמר, אנדי הרצוג ואורן חסון בהגרלה. לא שוחח בכלל עם יושב הראש (התאחדות לכדורגל)רתם קמר, אנדי הרצוג ואורן חסון בהגרלה. לא שוחח בכלל עם יושב הראש (התאחדות לכדורגל)

בינתיים הרצוג פתר לראשי ההתאחדות כאב ראש שכן לפי החוזה שלו הוא צריך להמשיך אם הנבחרת עולה לחצי גמר הפלייאוף, לפחות עד לאחר למשחק הזה אך הקורונה שינתה הכול. הרצוג פינה לקופת ההתאחדות לא מעט כסף אחרי שהרוויח כ-90 אלף שקל לחודש לא כולל טיסות, דירה וכל הדברים הנלווים, שביחד מגיעים לעוד מאות אלפי שקלים בשנה.

הרצוג הבין שאין לו כל בעיה למצוא עבודה באוסטריה או גרמניה ולכן החליט להמשיך ולא להיות תלוי עד שיחתכו את העניינים בישראל, למרות שמבחינתו הוא היה מרחק שני משחקים בלבד לעשות היסטוריה ולעלות את נבחרת ישראל ליורו (אם יתקיימו בכלל עם השתוללות הקורונה).

כעת בהתאחדות יש מאבקים כאשר חסון רוצה למעשה להתיר את הוועדה המקצועית בלי כל סמכות ולמעשה לפזר אותה. הוא רוצה להקים ועדת איתור למינוי המאמן שהוא יעמוד בראשה עם שחקן ומאמן עבר. בהתאחדות יש לא מעט מתנגדים למהלך של חסון. בסופו של דבר יושב הראש מביא את ההתאחדות למאבקים פנימיים קשים מאוד, לתקופה שלא הייתה בה הרבה זמן.

אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר. גם האוסטרי השני בדרך החוצה (שחר גרוס)אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר. גם האוסטרי השני בדרך החוצה (שחר גרוס)

חסון רוצה להביא גם בישיבת ההנהלה ביום שלישי הצעה למהפכה במזכירות כדי שהוא יוכל לשלוט בה אך ביום שלישי גם אמורה מנהלת הליגות לסיים את הבדיקה בפרשת ניגוד העניינים של חסון וסמנכ"ל הכספים המתפטר, אייל ליפשיץ. בתוך כל זה יש לחסון גם כאב ראש עם פרשת עובד ההתאחדות אשר אותה חשפנו ב-ONE. בהתאחדות יצטרכו להחליט עד כמה עמוק לחקור את הדברים, כדי שלא יופתעו עוד בהמשך. יש עוד לא מעט כאבי ראש לחסון ועניינים שהוא חייב לבדוק, שעד כה הוא בחר להתעלם מהם.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */